Het waarom snap ik wel hoor, maar wilders is geen oplossing, als je daar achteraan rent in doldwaze emotie ben je gewoon geen helder licht, het spijt me.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:15 schreef LENUS het volgende:
[..]
Je kunt jezelf beter de vraag stellen naar het "waarom". Waarom denk je dat er ruim 1 miljoen mensen in Nederland achter de ongenuanceerde plannen van Wilders staan? Dat is mijn inziens een veel relevantere, maar ook interessantere vraag dan mensen bij voorbaat al veroordelen.
ik wuif geen 1 miljoen Nederlanders weg, ik zeg dat het gebeurd.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:20 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat is de conclusie van iemand die lid is van het simplistisch verbond en/of een gigantisch bord voor zijn hoofd heeft. Ongetwijfeld zal er voor een klein gedeelte van het electoraat een dergelijke denkwijze opgaan, maar dat geld ook voor links. "Waarom stem je op PVDA"? "Ja, Bos heeft zo'n lekker kontje". Het is ontzettend arrogant en dom om 1 miljoen Nederlanders op zo'n manier weg te wuiven.
En hoppatee, weer zo`n "verheven" Links-stemmende Fok-kerquote:Op woensdag 19 september 2007 14:21 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
niet eens in de buurt van touché...
als alle rechtse honden zo kijken naar discussies snap ik wel waarom wilders het goed doet...
Foutquote:Op woensdag 19 september 2007 14:21 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
niet eens in de buurt van touché...
als alle rechtse honden zo kijken naar discussies snap ik wel waarom wilders het goed doet...
maar het is niet arrogant en dom om alles wat niet nederlands is over de grens te dumpen en ze het maar uit laten zoeken... dat is erg nobel en slim...quote:Op woensdag 19 september 2007 14:20 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat is de conclusie van iemand die lid is van het simplistisch verbond en/of een gigantisch bord voor zijn hoofd heeft. Ongetwijfeld zal er voor een klein gedeelte van het electoraat een dergelijke denkwijze opgaan, maar dat geld ook voor links. "Waarom stem je op PVDA"? "Ja, Bos heeft zo'n lekker kontje". Het is ontzettend arrogant en dom om 1 miljoen Nederlanders op zo'n manier weg te wuiven.
goeie terugkomst!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:23 schreef LENUS het volgende:
[..]
Fout
Het moet zijn: christenhonden , linkse rakkers en conservatieven.
Dat was idd tenenkrommend. De redenen waarom mensen op PVDA en SP, en hell Partij voor de dieren stemden.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:20 schreef LENUS het volgende:
[..]
zo heb je overal idioten zittenquote:Op woensdag 19 september 2007 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was idd tenenkrommend. De redenen waarom mensen op PVDA en SP, en hell Partij voor de dieren stemden.
Alsof DAT gegronde redenen waren om je stem te verkwanselen.
het zijn linkse ratten en rechtse honden..quote:Op woensdag 19 september 2007 14:23 schreef LENUS het volgende:
[..]
Fout
Het moet zijn: christenhonden , linkse rakkers en conservatieven.
Conclusie die iemand van het simplistisch verbond zou trekken (no offence).quote:Op woensdag 19 september 2007 14:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Het waarom snap ik wel hoor, maar wilders is geen oplossing, als je daar achteraan rent in doldwaze emotie ben je gewoon geen helder licht, het spijt me.
Problemen zie ik graag opgelost hoor, maar niet zo.
Wie zegt dat? Ik heb dat Wilders nooit horen zeggen. Maar misschien heb jij een andere bron?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:23 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
maar het is niet arrogant en dom om alles wat niet nederlands is over de grens te dumpen en ze het maar uit laten zoeken... dat is erg nobel en slim...
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En hoppatee, weer zo`n "verheven" Links-stemmende Fok-ker
Ongelooflijk, dacht dat die mensen zoveel zelfreflectie hadden, komt toch bitter weinig van terecht zo hier op Fok!![]()
Oke, is het niet arrogant om mensen die hier graag (tijdelijk) zouden willen verblijven gewoon niet binnen te laten en te laten verrekken?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:28 schreef LENUS het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ik heb dat Wilders nooit horen zeggen. Maar misschien heb jij een andere bron?
Ja ok, nou vertel eens, waarom stem jij wilders dan, kom verlicht me, want ik heb het partij programma gelezen, ik hoor wilders stemmers praten, het gaat de meeste puur om buitenlanders/islam eruit hebben, op een grove manier bij voorkeur.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:26 schreef LENUS het volgende:
[..]
Conclusie die iemand van het simplistisch verbond zou trekken (no offence).
quote:Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken) voor 5 jaar
omdat dat politiek oncorrect is zal je dat nooit horen uit de mond van die wannabe mozart...quote:Op woensdag 19 september 2007 14:28 schreef LENUS het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ik heb dat Wilders nooit horen zeggen. Maar misschien heb jij een andere bron?
Nee dat is niet arrogant. Als we alle vluchtelingen zouden binnen laten, zou dat betekenen dat we overspoelt worden met onopgeleide mensen die een enkeltje onderklasse krijgen. Hiermee zou je de verzorgingsstaat opblazen waardoor je niemand meer kunt helpen, ook de vluchtelingen die het meest hulpbehoefend zijn niet. Hierdoor moet je een selectie maken, zodat je hun een goede toekomst kunt bieden.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:30 schreef n0r het volgende:
[..]
Oke, is het niet arrogant om mensen die hier graag (tijdelijk) zouden willen verblijven gewoon niet binnen te laten en te laten verrekken?
En ja, dit staat zelfs in zijn programma, als je het al gelezen hebt.
"Jouw soort..." echt.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:33 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
omdat dat politiek oncorrect is zal je dat nooit horen uit de mond van die wannabe mozart...
maar het is wel wat een groot deel van jouw soort denkt, of iig denkt dat ze zelf bedacht hebben..
mijn bron heet observatie, moet je ook eens doen... helpt je een stuk verder...
In mijn vorige post staat dat je die mensen niet helpt vanwege het enkeltje onderklasse. Eerst de mensen die ons land rijk of arm is (het is maar hoe je het bekijkt) proberen een toekomst te bieden. Anders zullen de kansenwijken nooit verdwijnen.quote:
Jij moet je geld verdienen op de beursvloer, want jij kunt blijkbaar gedachten lezen!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:33 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
omdat dat politiek oncorrect is zal je dat nooit horen uit de mond van die wannabe mozart...
maar het is wel wat een groot deel van jouw soort denkt, of iig denkt dat ze zelf bedacht hebben..
mijn bron heet observatie, moet je ook eens doen... helpt je een stuk verder...
Wil je zeggen dat SP-stemmers niet hetzelfde hebben gedaan dan? En PVDA-stemmers? En CDA-stemmers? Hoeveel stemmers zijn er nou daadwerkelijk die uberhaupt weten waarop ze stemmen?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja ok, nou vertel eens, waarom stem jij wilders dan, kom verlicht me, want ik heb het partij programma gelezen, ik hoor wilders stemmers praten, het gaat de meeste puur om buitenlanders/islam eruit hebben, op een grove manier bij voorkeur.
Kom op dan, kom eens met een diep intelligent antwoord over waarom wilders ok zou zijn om problemen op te lossen, hoe zijn partijprogramma zorgt voor een beter nederland, ik kon het echt niet vinden namelijk.
Is offtopic ik weet weet, zie maar of je antwoorden wil en vooral kan.
Bij een enorme groep van wilders stemmers gaat het om emotie, niet om echt nadenken over oplossingen, beetje geschreeuw naar moslims toe en mensen rennen achter hem aan, hoeveel duidelijker wil je het hebben zeg?
dat is gewoon pure discriminatie tegen niet westerse allochtonen dat mag toch gewoon niet volgens artikel 1..?quote:
maar waarschijnelijk lult mozart zich eruit door te zeggen dat die mensen zich nog niet in nl bevinden en dus dan mag discriminatie wel...quote:Art 1. Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.’
Wat scorpie net al aangaf, dit is niet typerend voor Wilders. Eerder SP, want dat is wat correcter.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja ok, nou vertel eens, waarom stem jij wilders dan, kom verlicht me, want ik heb het partij programma gelezen, ik hoor wilders stemmers praten, het gaat de meeste puur om buitenlanders/islam eruit hebben, op een grove manier bij voorkeur.
Kom op dan, kom eens met een diep intelligent antwoord over waarom wilders ok zou zijn om problemen op te lossen, hoe zijn partijprogramma zorgt voor een beter nederland, ik kon het echt niet vinden namelijk.
Is offtopic ik weet weet, zie maar of je antwoorden wil en vooral kan.
Bij een enorme groep van wilders stemmers gaat het om emotie, niet om echt nadenken over oplossingen, beetje geschreeuw naar moslims toe en mensen rennen achter hem aan, hoeveel duidelijker wil je het hebben zeg?
Kijk, dat klinkt al een stuk genuanceerder en zowaar steekhoudend. Dat is toch veel prettiger praten dan in termen als nekschot en doodschoppen?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:34 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nee dat is niet arrogant. Als we alle vluchtelingen zouden binnen laten, zou dat betekenen dat we overspoelt worden met onopgeleide mensen die een enkeltje onderklasse krijgen. Hiermee zou je de verzorgingsstaat opblazen waardoor je niemand meer kunt helpen, ook de vluchtelingen die het meest hulpbehoefend zijn niet. Hierdoor moet je een selectie maken, zodat je hun een goede toekomst kunt bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |