Een groepje nerds?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders inderdaad verdomde blij is met een groepje nerds die een keer in de vier jaar naar buiten komt om een vinkje in een computertje te plaatsen en zich de rest van de tijd buiten de politiek en de maatschappij houdt. Dat is dan die nieuwe politiek hè, dichter bij het volk enzo..
En stel je voor dat mensen met andere standpunten hun idealen wel nastreven, want dan mag de kogel door dat linkse tuig..
Kind.
Inderdaad! En maar roepen dat Wilders gelijk heeftquote:Op woensdag 19 september 2007 12:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh hush, een paar duffe rechtse piemeltjes op internet die om het hardst stoer af moeten geven op een stelletje idealisten die wél buiten komen? Alsof ze zelf ook maar het kleinste beetje aan invloed op onze samenleving hebben. Stelletje duffe grijze muizen.
Om het hardst stoer lopen achter het toetsenbord schreeuwen hoe hard ze de democratische samenleving waarin mensen nou eenmaal het recht hebben om te protesteren maar verachten, omdat ze zelf de ballen niet hebben om de deur uit te gaan. Whoeptiefucking doo..
Nou oke, een groepje mensen dan.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:23 schreef LENUS het volgende:
[..]
Een groepje nerds?
30 x 65.000 = 1.950.000. Ja wat je zegt, een groepje nerds![]()
Dude, ik heb het over jou en al die schreeuwende koters hier. Begrijpend lezen, 'tard.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:23 schreef LENUS het volgende:
Een groepje nerds?
Sure. Mijn stem ging naar Rutte, maar daar kun je met je tunnelvisie vast niet omheen.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:28 schreef Scorpie het volgende:
Nietzman is dan ook nog zo`n linkse rakker dat hij geirriteerd raakt van die rechtse opvattingen hier.
En maar vrede blijven preken![]()
Rutte? Die falende VVD-er die met een Titanic-achtige groepering nog zieltjes probeert te winnen voor een verloren zaak?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Sure. Mijn stem ging naar Rutte, maar daar kun je met je tunnelvisie vast niet omheen.
Wat heb jij gestemd dan, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rutte? Die falende VVD-er die met een Titanic-achtige groepering nog zieltjes probeert te winnen voor een verloren zaak?
Ik had je hoger ingeschat.
Nou, het was zeer lastig. Eigenlijk was er geen enkele partij die goed bij mijn opvattingen paste (no kiddingquote:Op woensdag 19 september 2007 12:35 schreef n0r het volgende:
[..]
Wat heb jij gestemd dan, als ik vragen mag?
Bah links tuig!!! Jij was zeker ook een demonstrant!!!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, het was zeer lastig. Eigenlijk was er geen enkele partij die goed bij mijn opvattingen paste (no kidding) maar vond dat de CDA toch wel iets stabieler was dan de SP of de PVDA met betrekking tot regeren en coalitie-vorming.
Dus mijn stem ging naar Balkenende. Ook omdat ik mezelf niet goed kon identificeren met een van de andere kandidaten op de lijst.
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:43 schreef nokia6200 het volgende:
[..]
Bah links tuig!!! Jij was zeker ook een demonstrant!!!![]()
![]()
![]()
Die mensen vluchten niet vrijwillig gast.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:50 schreef Schimpie het volgende:
Als het werkelijk zo kut was in het land van herkomst van die illegalen dan vinden ze het vast niet erg om 'opgesloten' te zitten in een kamer met warm eten, een bed, een douche en waar bovendien de kogels hun niet om de oren vliegen.![]()
Dus laat die mensen eens met rust, links tuig.![]()
Ho ho ho, dat zijn statestieken, mensen hebben dat ingevuld op het internet vooral, hoeven ze hun huis niet uit, of ze allemaal hun huis straks uitkomen om ook daadwerkelijk op wilders te stemmen is nog maar de vraagquote:Op woensdag 19 september 2007 12:23 schreef LENUS het volgende:
[..]
Een groepje nerds?
Serieus?quote:
Omdat het nu zijn knie was?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:14 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ja, serieus.. waarom moet zn keel doorgebeten worden?
Dat is het potentieel van Wilders. Momenteel staat hij in de peiling op 18 zetels (verdubbeling)quote:Op woensdag 19 september 2007 13:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Ho ho ho, dat zijn statestieken, mensen hebben dat ingevuld op het internet vooral, hoeven ze hun huis niet uit, of ze allemaal hun huis straks uitkomen om ook daadwerkelijk op wilders te stemmen is nog maar de vraag
Kun je nagaan hoeveel gekken er hier in nederland zijn, wilders, nou vraag ik je, veel gekker kan je ze niet vinden en daar dan ook nog op stemmen, alleen omdat hij moslims aanpakt(want daar gaan het 9 van de 10 keer om, om zijn provocatie tegen moslims).quote:Op woensdag 19 september 2007 13:26 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat is het potentieel van Wilders. Momenteel staat hij in de peiling op 18 zetels (verdubbeling)
18 * 65.000 = 1.170.000
In het land der blinden zijn 1.170.000 koning.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel gekken er hier in nederland zijn, wilders, nou vraag ik je, veel gekker kan je ze niet vinden en daar dan ook nog op stemmen, alleen omdat hij moslims aanpakt(want daar gaan het 9 van de 10 keer om, om zijn provocatie tegen moslims).
Geeft me echt het idee dat het om heel slim volk gaa dat achter hem staat.
het aantal jumpers en wilders stemmers is ongeveer gelijkquote:Op woensdag 19 september 2007 13:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel gekken er hier in nederland zijn, wilders, nou vraag ik je, veel gekker kan je ze niet vinden en daar dan ook nog op stemmen, alleen omdat hij moslims aanpakt(want daar gaan het 9 van de 10 keer om, om zijn provocatie tegen moslims).
Geeft me echt het idee dat het om heel slim volk gaa dat achter hem staat.
Ja haat en gedoe zal vast veel helpen dit land beter te maken...quote:Op woensdag 19 september 2007 13:34 schreef LENUS het volgende:
[..]
In het land der blinden zijn 1.170.000 koning.
Stel nou dat het wél serieuze posts zijn...quote:Op woensdag 19 september 2007 13:35 schreef IrfieJ het volgende:
staat geen een serieuse posts van " rechts" in dit hele topic..
ik hoop écht van nietquote:Op woensdag 19 september 2007 13:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Stel nou dat het wél serieuze posts zijn...
dan is het triester gesteld met de gemiddelde nederlander dan ik dacht..quote:Op woensdag 19 september 2007 13:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Stel nou dat het wél serieuze posts zijn...
Was het maar zo simpel. Er zijn best veel slimme, maar toch rechtse mensen, terwijl domheid ook bij links voor kan komen.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:47 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
dan is het triester gesteld met de gemiddelde nederlander dan ik dacht..en had het kabinet wat meer geld in het onderwijs mogen steken...
Gelukkig hebben we dan nog jouw bijdragequote:Op woensdag 19 september 2007 13:35 schreef IrfieJ het volgende:
staat geen een serieuse posts van " rechts" in dit hele topic.. lijkt wel een tweede kamer debat waar wilders aan meedoet...
in het algemeen niet idd.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:54 schreef Frollo het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel. Er zijn best veel slimme, maar toch rechtse mensen, terwijl domheid ook bij links voor kan komen.
Rechts-links heeft niet zozeer met intelligentie of opleiding te maken, maar met inlevingsvermogen.
Touchéquote:Op woensdag 19 september 2007 13:54 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dan nog jouw bijdrage![]()
Elke vorm van extremisme getuigt van breinloosheid, zowel links als rechts.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:54 schreef LENUS het volgende:
Hehehe, zo typerend weer. Linkse stemmertjes die anders denkenden minachten. Want als je er een andere mening op nahoudt, ja dan MOET je wel laag opgeleid zijn. Zo simplistisch en zo goedkoop ook.
Maar ja het is Fok! he, wat wil je anders![]()
Hey, ik zit nu te fokken vanaf het werk hoor! Niks geen uitkering!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:31 schreef ThaMadEd het volgende:
Heel hypocriet is dat extreem-linkse tuig. Lekker kankeren op deze maatschappij maar wel een uitkering trekken en niks constructiefs doen
Zo typerend weer, als iemand er een andere mening erop nahoudt, ja, dan moeten die de kogel krijgen, een nekschot, tegen de muur, honden eropaf.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:54 schreef LENUS het volgende:
Hehehe, zo typerend weer. Linkse stemmertjes die anders denkenden minachten. Want als je er een andere mening op nahoudt, ja dan MOET je wel laag opgeleid zijn. Zo simplistisch en zo goedkoop ook.
ik zie hier geen linkse stemmertjes oproepen tot het met scherp schieten op andersdenkendenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:54 schreef LENUS het volgende:
Denken doe je met je brein. Rellen met je smerige onfatsoenlijke poten....quote:Op woensdag 19 september 2007 13:58 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ik zie hier geen linkse stemmertjes oproepen tot het met scherp schieten op andersdenkenden
En roepen dat ze met scherp op dat soort mensen moet schieten doe je met geen van beiden.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denken doe je met je brein. Rellen met je smerige onfatsoenlijke poten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |