Die herder had van mij ook nog wel naar zijn keel mogen bijten ook... DAMN!quote:Op woensdag 19 september 2007 11:12 schreef Disorder het volgende:
[..]
Mijn oom traint ze ook. Mechelse herders![]()
Prachtige beesten, en die demonstraties zijn erg indrukwekkend!
Deze hond heeft niets verkeerd gedaan overigens. Hij/zij heeft de baas goed verdedigd. Punt.
waarom?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Die herder had van mij ook nog wel naar zijn keel mogen bijten ook... DAMN!
Gevaarlijke vriendin heb jijquote:Op woensdag 19 september 2007 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Mooie beelden, en die honden worden door mijn vriendin opgeleid!
*trots is*.
Mwah, ze bijt zelf nog net niet zo hard. Maar ik hou soms mijn hart vast als ze in dat pak staat en er stormt van 100m een Mechelaar op dr afquote:Op woensdag 19 september 2007 11:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gevaarlijke vriendin heb jij.
OT links hippietuig, zulke mensen mogen ze nog harder bijten.
Ja idd de oom van mijn moeder heeft ook 2 van zulke honden maar die gaat elke week naar de hondenclub met die dieren, ook met zon pak. ziet er best spectaculair uit.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ze bijt zelf nog net niet zo hard. Maar ik hou soms mijn hart vast als ze in dat pak staat en er stormt van 100m een Mechelaar op dr af.
En een beetje hekken omgooien en rellen met de politie is wel normaal?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:06 schreef erodome het volgende:
Wat een enge mensen hebben we toch in dit land zeg en nee dan heb ik het niet over deze linkse luitjes, maar over de naar agressieve en intolerante mensen die zich met trots rechts noemen.
"Linkse luitjes"quote:Op woensdag 19 september 2007 12:06 schreef erodome het volgende:
Wat een enge mensen hebben we toch in dit land zeg en nee dan heb ik het niet over deze linkse luitjes, maar over de naar agressieve en intolerante mensen die zich met trots rechts noemen.
Jij moet ook tegen de muur.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:07 schreef nokia6200 het volgende:
Ik schrik er toch van hoeveel linkse rakkers hier zijnDie hond deed gewoon zijn werk
En die illegaaltjes... ach wat maakt het uit, wat mij betreft worden ze tegen de muur gezet. Kosten ze nog minder
![]()
ik tel hier op zijn hoogst 5 mensen die het oneens zijn met wat er in het filmpje gebeurt tegenover een stortvloed aan reacties vol haat en verwensingen, schrik je niet van jezelf als je je laatste zin terugleest?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:07 schreef nokia6200 het volgende:
Ik schrik er toch van hoeveel linkse rakkers hier zijnDie hond deed gewoon zijn werk
En die illegaaltjes... ach wat maakt het uit, wat mij betreft worden ze tegen de muur gezet. Kosten ze nog minder
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:09 schreef Scorpie het volgende:
Dit zijn gewoon je reinste terroristen-in-de-dop hoor, afknallen die handel.
Mensen afknallen voor een paar centen, goed zo, jij snapt het.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:07 schreef nokia6200 het volgende:
![]()
En het ergste is nog dat de helft op kosten van de staat reltquote:
Scheer niet alles over een kam jongen, het enige wat ik hier lees is links tuig, werkeloos, afknallen.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En het ergste is nog dat de helft op kosten van de staat relt![]()
En maar zeiken dat het beter moet, maar geld verdienen? Ho maar![]()
Nope, ze moeten geen dingen slopen, maar de reactie's hier gaan erg ver...quote:Op woensdag 19 september 2007 12:08 schreef Sleutelboss het volgende:
[..]
En een beetje hekken omgooien en rellen met de politie is wel normaal?![]()
Kunnen we van jou ook zeggenquote:Op woensdag 19 september 2007 12:12 schreef n0r het volgende:
Ik had graag gezien dat nokia in een arm land met oorlog was geboren, dan piepte hij wel anders
Afval in een vuilniszak doen en meegeven aan de vuilnismanquote:Op woensdag 19 september 2007 12:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mensen afknallen voor een paar centen, goed zo, jij snapt het.
Klopt, dat rellen slaat ook gewoon nergens op, en als je het dood, dan weet je dat je door een politiehond gebeten kan worden oid.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Oh, er hoeft van mij niemand tegen de muur hoor.
Maar je hebt idd protestrecht, niets mis mee. Maar als je tever gaat krijg je klappen. Das de regel, niet heel erg moeilijk lijkt me.
Gewoon met je spandoekje een beetje wiet roken, ga je gang. Maar jank niet als de ME optreedt als je gaat rellen. Dat heet orde handhaving. tegen iedereen links, rechts, gristen, moslim, Ajacied, Feyenoorder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |