abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53286289
Haha die hond, mooi werk
Ook nog: de organisatie was verrast door het harde optreden van de politie
Hard maar rechtvaardig opgetreden. Al kon die hond wel iets harder en langer bijten
pi_53286361
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:45 schreef Elwood1802 het volgende:
Al kon die hond wel iets harder en langer bijten
waarom was dat nodig?
pi_53286446
een hond die niet luisterd als zn begeleider zegt dat ie moet stoppen lijkt me niet iets wat je in je organisatie wil hebben. honden zijn een wapen, en als ze onbetrouwbaar zijn bijna net zo gevaarlijk als een pistool waar ieder moment de trekker van over kan gaan
pi_53286529
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:26 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
ik praat met mensen en lees artikelen en boeken, probeer het ook eens, er gaat vast een wereld voor je open
pi_53290417
Wie in deze thread kan oprecht van zichzelf zeggen constructief bezig te zijn en een verschil te maken op deze wereld?
Durf te wedden dat de meeste mensen die "links" afzeiken nog op hun ouders' zak teren.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_53290800
Mijn topic lijdt voor het eerst tot een goedlopende discussie

*trots is*
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef retteketet het volgende:
TS, hardwerkende burgerlul, ga zo door. We vinden je allemaal een zoutpilaar van de maatschappij en zullen je voortaan ook als zodanig behandelen.
Fuck jou kuthippie, ik ben een luie student, geen hardwerkende burgerlul
(Y)
pi_53291681
Toen die actievoerster door die hond gebeten werd, kreeg ze een idealistisch orgasme. Overspoelt door visioenen van het martelaarschap schreeuwt ze het uit van extase.

Nu is ze van plan haar prijs op te halen bij de media, maar ze weet niet dat Jan Modaal haar verafschuwt en hard lacht alsof hij naar america's-funniest-home-video's aan het kijken is.
Their eyes opaque.
pi_53292199
die hond beschermt slechts zijn baasje. Dat linkse mokkel probeert de mepstok van oom agent -onze beste vrinden- af te pakken.
eigen schuld dikke bult.

belachelijk ook dat ze de heren van de politie niet met open vizier tegemoet treedt.
pi_53292248
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:29 schreef chiren het volgende:
Kijk ik dit filmpje:

http://www.dumpert.nl/med(...)urgerinspectie_.html

Zie ik ineens van dat stereotype linkse tuig dat in Zeist gaat protesteren, omdat ze denken dat er een paar illegale mensen misschien niet een 3 gangen diner krijgen als avondeten...

Ik was echt verbaasd, die mensen moeten niet voor niets het land uit, ze hebben hier niets te zoeken, who cares dat ze in een simpel celletje zitten

ZOEK EEN BAAN IN PLAATS VAN DE HELE DAG OP JE REET IN HET GRAS TE ZITTEN MET EEN KUTGITAAR, LINKS TUIG
Toch vind ik de politie wel achterlijk hard optreden. Die ene gast werd echt keihard door zo'n teringhond gebeten Als de politie nou eens zo zou optreden tegen die tering handjeugd dan kan ik er nog enigszins begrip voor opbrengen maar tegen een stel demonstranten Belachelijk dit.

waar ze actie voor voerden is trouwens ook belachelijk maargoed
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_53292493
als ze niet van plan waren geweest om "vreedzaam" door het politiecordon te breken en een kijkje te nemen in dat centrum, was er niks aan de hand geweest.

typisch om altijd maar naar de poltie te wijzen. boehoeh!
pi_53293120
Haha, dat wijf word wel ff mooi gebeten zeg! Jammer dat het er maar 3 waren!
pi_53293204
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:10 schreef Prosac het volgende:
die hond beschermt slechts zijn baasje. Dat linkse mokkel probeert de mepstok van oom agent -onze beste vrinden- af te pakken.
eigen schuld dikke bult.

belachelijk ook dat ze de heren van de politie niet met open vizier tegemoet treedt.
Precies. Kut links tuig
Van mij mogen ze allemaal gebeten worden, zal ze eens leren om te gaan werken, werkschuw hippietuig
  woensdag 19 september 2007 @ 10:23:10 #63
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_53293840
tvp.

filmpjes met links tuig die slaag krijgen wil ik graag zien

[ Bericht 2% gewijzigd door hamkaastosti op 19-09-2007 10:29:05 ]
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_53293897
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:23 schreef hamkaastosti het volgende:
tvp.

filmpjes met link tuig die slaag krijgen wil ik graag zien
Ow zijn er meer dan ?!
Die slinkse int. Terro's zijn zo uber kneuzig
  woensdag 19 september 2007 @ 10:27:55 #65
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_53293953
Jaaaaah, geweld gebruiken tegen mensen waar je het niet mee eens bent, het liefst zo grof mogelijk!!
pi_53294089
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:27 schreef Frollo het volgende:
Jaaaaah, geweld gebruiken tegen mensen waar je het niet mee eens bent, het liefst zo grof mogelijk!!
Welnee. Gewoon mensen kapot trappen die het wagen om een pand te betreden waar ze niks te zoeken hebben

Hulde aan de politie, van mij mogen ze nog harder optreden tegen dit soort volk
pi_53294124
Ook gespot. Leuk om te zien hoe de politie op ze inbeukte Je vraagt je wel af hoe ze aan de tijd komen. Moeten ze niet leren of aan het werk.
pi_53294296
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:35 schreef TubewayDigital het volgende:
Ook gespot. Leuk om te zien hoe de politie op ze inbeukte Je vraagt je wel af hoe ze aan de tijd komen. Moeten ze niet leren of aan het werk.
het was zaterdag
pi_53294451
Mooie beelden, en die honden worden door mijn vriendin opgeleid!

*trots is* .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53294570
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Mooie beelden, en die honden worden door mijn vriendin opgeleid!

*trots is* .
doet ze dus niet erg goed, want die hond luisterd niet goed
pi_53294625
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:56 schreef Yorrit het volgende:

[..]

Die hond doet precies wat hem is opgedragen: zijn baas word aangevallen en hij verdedigt.

Daar helpt geen "Fikkie, af" tegen hoor.

Hulde Heatwave, je vriendin verdient een lintje imo!
pi_53294663
Kut egoistisch rechts tuig
pi_53294801
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:56 schreef Yorrit het volgende:

[..]

Haar probleem niet, beest is perfect afgeleverd, verkocht voor heel veel geld er wat er daarna mee gebeurt is lekker belangrijk .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53294835
Het werd een keer tijd dat er ingegrepen wordt bij dergelijke acties.
Kotsmisselijk wordt ik ervan. Vreedzaam my ass. Provoceren, provoceren en nog eens provoceren. De vlam is in de pan geslagen, en de aanstichter was ongetwijfeld een activist.

...en als je naar een agent grijpt ziet een hond dit als directe bedreiging. Als je naar de hond blijft grijpen geef je je niet over, dus de hond zet door...

...heb dergelijke demonstraties ook wel eens in andere landen gezien, dan gaat het er veel harder aan toe...
Groeten, BB
pi_53294943
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Haar probleem niet, beest is perfect afgeleverd, verkocht voor heel veel geld er wat er daarna mee gebeurt is lekker belangrijk .
Mijn oom traint ze ook. Mechelse herders
Prachtige beesten, en die demonstraties zijn erg indrukwekkend!

Deze hond heeft niets verkeerd gedaan overigens. Hij/zij heeft de baas goed verdedigd. Punt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')