waarom was dat nodig?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:45 schreef Elwood1802 het volgende:
Al kon die hond wel iets harder en langer bijten
ik praat met mensen en lees artikelen en boeken, probeer het ook eens, er gaat vast een wereld voor je openquote:
Fuck jou kuthippie, ik ben een luie student, geen hardwerkende burgerlulquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef retteketet het volgende:
TS, hardwerkende burgerlul, ga zo door. We vinden je allemaal een zoutpilaar van de maatschappij en zullen je voortaan ook als zodanig behandelen.
Toch vind ik de politie wel achterlijk hard optreden. Die ene gast werd echt keihard door zo'n teringhond gebetenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:29 schreef chiren het volgende:
Kijk ik dit filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)urgerinspectie_.html
Zie ik ineens van dat stereotype linkse tuig dat in Zeist gaat protesteren, omdat ze denken dat er een paar illegale mensen misschien niet een 3 gangen diner krijgen als avondeten...
Ik was echt verbaasd, die mensen moeten niet voor niets het land uit, ze hebben hier niets te zoeken, who cares dat ze in een simpel celletje zitten![]()
ZOEK EEN BAAN IN PLAATS VAN DE HELE DAG OP JE REET IN HET GRAS TE ZITTEN MET EEN KUTGITAAR, LINKS TUIG![]()
Precies. Kut links tuigquote:Op woensdag 19 september 2007 09:10 schreef Prosac het volgende:
die hond beschermt slechts zijn baasje. Dat linkse mokkel probeert de mepstok van oom agent -onze beste vrinden- af te pakken.
eigen schuld dikke bult.
belachelijk ook dat ze de heren van de politie niet met open vizier tegemoet treedt.
Ow zijn er meer dan ?!quote:Op woensdag 19 september 2007 10:23 schreef hamkaastosti het volgende:
tvp.
filmpjes met link tuig die slaag krijgen wil ik graag zien
Welnee. Gewoon mensen kapot trappen die het wagen om een pand te betreden waar ze niks te zoeken hebbenquote:Op woensdag 19 september 2007 10:27 schreef Frollo het volgende:
Jaaaaah, geweld gebruiken tegen mensen waar je het niet mee eens bent, het liefst zo grof mogelijk!!
het was zaterdagquote:Op woensdag 19 september 2007 10:35 schreef TubewayDigital het volgende:
Ook gespot. Leuk om te zien hoe de politie op ze inbeukteJe vraagt je wel af hoe ze aan de tijd komen. Moeten ze niet leren of aan het werk.
doet ze dus niet erg goed, want die hond luisterd niet goedquote:Op woensdag 19 september 2007 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Mooie beelden, en die honden worden door mijn vriendin opgeleid!
*trots is*.
Die hond doet precies wat hem is opgedragen: zijn baas word aangevallen en hij verdedigt.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:56 schreef Yorrit het volgende:
[..]
doet ze dus niet erg goed, want die hond luisterd niet goed
Haar probleem niet, beest is perfect afgeleverd, verkocht voor heel veel geld er wat er daarna mee gebeurt is lekker belangrijkquote:Op woensdag 19 september 2007 10:56 schreef Yorrit het volgende:
[..]
doet ze dus niet erg goed, want die hond luisterd niet goed
Mijn oom traint ze ook. Mechelse herdersquote:Op woensdag 19 september 2007 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haar probleem niet, beest is perfect afgeleverd, verkocht voor heel veel geld er wat er daarna mee gebeurt is lekker belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |