Stelletje eksters zijn hetquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:48 schreef Hagelkaas het volgende:
Maar ach, mensen kopen graag onzin, hoe meer toeters en bellers hoe beter ze een fiets vinden.
Op de binnenkant van de velg plakken om de binnenband te beschermen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:24 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
wtf kan ik aan een fiets repareren met schilderstape
Daar hebben we, zoals al gezegd, velglint voor, en als dat op is gebruiken we daar isolatietape voor. Maar de velglinten zijn nooit op.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:26 schreef Pek het volgende:
[..]
Op de binnenkant van de velg plakken om de binnenband te beschermen?![]()
JA WANT DAT IS HET ENIGE DAT FIETSENMAKERS DOEN!!1!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:03 schreef Gluckskafer het volgende:
Ten 2e: mensen die niet zelf een bandje kunnen plakken, of een nieuwe erop leggen.
Ik zag hetquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:38 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.
Maar goed, ik had er heel erg mijn best op gedaan. Plaatje zoeken en zo.
Maar nu heeft iemand de hele post weggehaald.
Jullie hebben oneindige rolletjes?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:11 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Daar hebben we, zoals al gezegd, velglint voor, en als dat op is gebruiken we daar isolatietape voor. Maar de velglinten zijn nooit op.
Wat dan nog meer?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:33 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
JA WANT DAT IS HET ENIGE DAT FIETSENMAKERS DOEN!!1!!![]()
![]()
d:d;d1
Jij fiets echt nooitquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:01 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Wat dan nog meer?
Fietslampjes met batterijen verkopen.
Kneus..quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:01 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Wat dan nog meer?
Fietslampjes met batterijen verkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |