Maar bij de bouwmarkt verkopen ze wel fietsen! Jaja, de concurrentie zit niet stil!quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:10 schreef Hagelkaas het volgende:
WHAT THE FUCK!!11 IK BEN TOCH GEEN BOUWMARKT!~`!
Ja dat is nog het kutste, die brakke made-in-china barrels zijn gewoon niet te repareren soms. Laatst een chinese bakfiets gehad, uren mee bezig geweest omdat ik alles zelf op maat moest slijpen, tappen en vijlen.. Rekening: 260 euro. Wilt u pinnen of contant?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Maar bij de bouwmarkt verkopen ze wel fietsen! Jaja, de concurrentie zit niet stil!
En als die Gamma-fietsen stuk zijn mag jij ze gaan maken!!!11lollerpwnd!
![]()
Nee natuurlijk niet, wtf kan ik aan een fiets repareren met schilderstapequote:Op dinsdag 18 september 2007 17:15 schreef Nobu het volgende:
En jij bent zo kansloos om haar de hele winkel af te laten zoeken?Zeg gewoon nee. Hadden jullie trouwens echt geen schilderstape?
![]()
Wat een oplichter ben jij.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:22 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ja dat is nog het kutste, die brakke made-in-china barrels zijn gewoon niet te repareren soms. Laatst een chinese bakfiets gehad, uren mee bezig geweest omdat ik alles zelf op maat moest slijpen, tappen en vijlen.. Rekening: 260 euro. Wilt u pinnen of contant?![]()
1. Geen bakfietsquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:24 schreef Sleutelboss het volgende:
[..]
Wat een oplichter ben jij.
Voor 150 heb je bij de bouwmarkt een nieuwe!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:28 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ja, zo'n Made In China fietsje. Na twee maandjes kom je huilend op je knietjes terug dat alles rammelt en schokt, dat je een slag in je wiel hebt en overal speling zit.
Sja, van de reguliere vakhandel (en b.v. de model- en prijspolitiek van Shimano, Gazelle, Giant en Accel etc) ben ik ook niet altijd weg, maar de opkomst van de Chinese wegwerpfietsen is nog triesterquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:22 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ja dat is nog het kutste, die brakke made-in-china barrels zijn gewoon niet te repareren soms. Laatst een chinese bakfiets gehad, uren mee bezig geweest omdat ik alles zelf op maat moest slijpen, tappen en vijlen.. Rekening: 260 euro. Wilt u pinnen of contant?![]()
Ontkracht mijn argumenten dan eens?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:31 schreef Nobu het volgende:
Valt nogal mee hoor, beetje je eigen handel proberen te beschermen door ons bang te praten he![]()
Bij Gazelle betaal je inderdaad heel erg veel meer voor de naam, bovendien zijn het saaie burgerlijke fietsjes, en sparta schijnt de enige te zijn die door heeft dat niemand daar meer op zit te wachten. Die nieuwe flitsende modellen vliegen de winkel uit..quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Sja, van de reguliere vakhandel (en b.v. de model- en prijspolitiek van Shimano, Gazelle, Giant en Accel etc) ben ik ook niet altijd weg, maar de opkomst van de Chinese wegwerpfietsen is nog triester
Fixed gear for life!
1. Dat is waar. 2. Ik heb zo'n ding al een jaar en nog nooit wat mee gehad. En ik fietste er redelijk veel mee dus.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:28 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
1. Geen bakfiets
2. Ja, zo'n Made In China fietsje. Na twee maandjes kom je huilend op je knietjes terug dat alles rammelt en schokt, dat je een slag in je wiel hebt en overal speling zit.
Ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:30 schreef chiren het volgende:
[..]
Mijn drinken VLOOGZO OVERDETAFELHIHIIHHIHIIHIIHIHHI WAT EEN GARP![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen denken vaak dat je alleen een slag in je wiel kan krijgen door een hobbel of een trap tegen de fiets, maar het is gewoon een vorm van slijtage. Hoe goedkoper het staal, hoe sneller je er een slag in fietst. (Lees: china fietsjes hebben er binnen een maand al een kleine slag inquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:36 schreef Nobu het volgende:
Die bakfiets ken ik natuurlijk niet he. Die troep roest trouwens harder dan je voor kunst stellen![]()
Het ging me meer om je verhaal over kromme velgen en weet ik wat meer, als je er mee over straat fietst zal dat wel wat meevallen.
Ik had ook al last van deze geheimzinnige overijverige modderaar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:38 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.
Maar goed, ik had er heel erg mijn best op gedaan. Plaatje zoeken en zo.
Maar nu heeft iemand de hele post weggehaald.
Ik vind juist al die flauwekulinnovaties nogal sneu. En Gazelle kan er toch ook wel wat van... Wat is nou het voordeel van een hip hydroforming alu frame op een hybride van 18 kg met Acera?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:35 schreef Hagelkaas het volgende:
Bij Gazelle betaal je inderdaad heel erg veel meer voor de naam, bovendien zijn het saaie burgerlijke fietsjes, en sparta schijnt de enige te zijn die door heeft dat niemand daar meer op zit te wachten. Die nieuwe flitsende modellen vliegen de winkel uit..
Helemaal niks, allebei.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik vind juist al die flauwekulinnovaties nogal sneu. En Gazelle kan er toch ook wel wat van... Wat is nou het voordeel van een hip hydroforming alu frame op een hybride van 18 kg met Acera?
En dan al die stadsfietsjes met cheap-ass verende voorvorkjes
Stelletje eksters zijn hetquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:48 schreef Hagelkaas het volgende:
Maar ach, mensen kopen graag onzin, hoe meer toeters en bellers hoe beter ze een fiets vinden.
Op de binnenkant van de velg plakken om de binnenband te beschermen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:24 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
wtf kan ik aan een fiets repareren met schilderstape
Daar hebben we, zoals al gezegd, velglint voor, en als dat op is gebruiken we daar isolatietape voor. Maar de velglinten zijn nooit op.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:26 schreef Pek het volgende:
[..]
Op de binnenkant van de velg plakken om de binnenband te beschermen?![]()
JA WANT DAT IS HET ENIGE DAT FIETSENMAKERS DOEN!!1!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:03 schreef Gluckskafer het volgende:
Ten 2e: mensen die niet zelf een bandje kunnen plakken, of een nieuwe erop leggen.
Ik zag hetquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:38 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.
Maar goed, ik had er heel erg mijn best op gedaan. Plaatje zoeken en zo.
Maar nu heeft iemand de hele post weggehaald.
Jullie hebben oneindige rolletjes?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:11 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Daar hebben we, zoals al gezegd, velglint voor, en als dat op is gebruiken we daar isolatietape voor. Maar de velglinten zijn nooit op.
Wat dan nog meer?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:33 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
JA WANT DAT IS HET ENIGE DAT FIETSENMAKERS DOEN!!1!!![]()
![]()
d:d;d1
Jij fiets echt nooitquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:01 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Wat dan nog meer?
Fietslampjes met batterijen verkopen.
Kneus..quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:01 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Wat dan nog meer?
Fietslampjes met batterijen verkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |