Boeiend, ik rij een normale auto, betaal mijn eigen school, krijg verders geen stufi ofzo ben ook 100% onafhankelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:34 schreef Seneca het volgende:
[..]
En maar kankeren op mensen die te lui zijn om te werken. Maar dan is er eens iemand die WEL bereid is om een klotebaantje bij de Mac aan te nemen, gaan we hem belachelijk lopen maken
Nederland toch ook? Eén van de allerfijnste landen ter wereld om te wonenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:30 schreef TNA het volgende:
Zweden is vrij ideaal.
Dan moet je niet zeuren dat je veel moet werken aangezien je er geen kak verdiend.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:33 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Mensen die mac belachelijk maken
Lekker boeiend![]()
![]()
![]()
Ik lach de mensen uit, vooral petjes volk die savonds komen en dan 2 hamburgers voor een euro per stuk proberen te pinnen en dan geen saldo hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar bij die baantjes kun je niet zeggen van ''nou op deze tijden wil ik werken en anders niet''quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren dat je veel moet werken aangezien je er geen kak verdiend.
Ik kan hier in Amsterdam zo 100 baantjes vinden waar je meer verdiend.
FF 48 euro verdienen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:38 schreef Pascal86 het volgende:
Maar goed ik ga nu naar mijn klotebaan, tot half 3
Door de eeuwige zeikmentaliteit hier zou ik het bijna vergetenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nederland toch ook? Eén van de allerfijnste landen ter wereld om te wonen
En door de politieke overcorrectheid moet je dan ook nog eens zelf zout op je frietjes doenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
De Mac in Zweden is oké trouwens, daar kan je bij je McMenu ook sla ipv frietjes kiezen
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit in het kader om belachelijke uitgaven te kunnen bekostigen, bijvoorbeeld de 'vredesmissie' in Uruzgan (Afghanistan) die, ik citeer Wouter Bos, dagelijks circa 100 miljoen euro kost uit de schatkist.
Minder rijstroken, meer files minder natuur.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:47 schreef wise het volgende:
[..]
stelletje kanslozen daar in Uruzgan.
en over die rijstrokenmeer auto's meer uitstoot minder natuur. Dus ze spreken zich op een aantal punten tegen
Uitzendbureau kun je bepalen wat en wanneer je wilt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:38 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Maar bij die baantjes kun je niet zeggen van ''nou op deze tijden wil ik werken en anders niet''
Je weet niet eens wat ik verdien trouwens![]()
6 euro netto vindt ik wel aardig.
Meer rijstroken, vloeiend lopender verkeer --> meer natuur.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:47 schreef wise het volgende:
[..]
en over die rijstrokenmeer auto's meer uitstoot minder natuur. Dus ze spreken zich op een aantal punten tegen
Je zou dan ALLES meerbaans moeten maken aangezien iedereen moet invoegen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Meer rijstroken, vloeiend lopender verkeer --> meer natuur.
Een auto die 10km al stilstaand, optrekkend en afremmend gebruikt meer brandstof dan een auto die lekker met 80/100/120 doorpuft.
Anders ga je eerst leren spellenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:37 schreef De_Ananas het volgende:
Ik kan hier in Amsterdam zo 100 baantjes vinden waar je meer verdiend.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:27 schreef De_Ananas het volgende:
En ga terug naar school
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Anders ga je eerst leren spellen
[..]
Hoebedoel je ga terug naar school?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Uitzendbureau kun je bepalen wat en wanneer je wilt.
En dat is meer dan 6 euro over het algemeen.
En ga terug naar school
Zodra ik klaar ben met studeren ga ik ook gelijk lekker verdienen, daar ligt het niet aan, maar waar ik me aan erger is dat ze die kut smoesjes allemaal gebruiken en gewoon alles duurder maken terwijl ze doorgaan met kut projecten zoals die betuwe lijn die alleen maar geld kosten.quote:Op woensdag 19 september 2007 01:27 schreef Biogarde het volgende:
Maar ik ga wel meer verdienen ieder jaar![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 01:29 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Zodra ik klaar ben met studeren ga ik ook gelijk lekker verdienen, daar ligt het niet aan, maar waar ik me aan erger is dat ze die kut smoesjes allemaal gebruiken en gewoon alles duurder maken terwijl ze doorgaan met kut projecten zoals die betuwe lijn die alleen maar geld kosten.
quote:Op woensdag 19 september 2007 01:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
True, maar zolang ik kan zuipen, PC's kan upgraden, LCD's kan kopen, m'n vriendin kan onderhouden, m'n huis betalen en kan vreten, vind ik het allemaal geweldig wat ze met die spoorlijn doen. Al gaan ze d'r op schijten.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |