abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53273665
Net op het Journaal werd er gemeld dat uit de toespraak van Beatrix op Prinsjesdag duidelijk is geworden dat onder andere de BTW-heffing op secundaire levensbehoeften cq. consumentenproducten wéér met 1% gaat stijgen. Dit in het kader om belachelijke uitgaven te kunnen bekostigen, bijvoorbeeld de 'vredesmissie' in Uruzgan (Afghanistan) die, ik citeer Wouter Bos, dagelijks circa 100 miljoen euro kost uit de schatkist.

Wat gaat dit voor de consument inhouden, voor de wat duurdere electronicaproducten zoals een LCD-TV of een laptop we al gauw 15 euro meer betalen dan in de sitautie toen de BTW nog 19% bedroeg. .

En dan moeten we niet vergeten dat er plannen zijn om specifieke heffingen in te voeren op digitale camera's en op mp3-spelers. Het laatste om de platenmaatschappijen en artiesten tegemoet te komen.

We worden langzaam aan leeggezogen door deze overheid. Overal worden heffingen en belastingen over geheven maar anderzijds smijt de overheid miljoenen euro's over de balk aan zaken waar we ons helemaal niet mee bezig horen te houden of aan andere zaken waarvan de put bodemloos is.
Zo wil Eurlings er extra wegen bijbouwen naast bestaande wegen en bijvoorbeeld door extra rijstroken toe te voegen, volgens mij beseft de regering niet dat je daarmee de file's niet oplost maar juist groter maakt. En dan begin ik nog niet over de zorgzekering dat gemiddeld 150 EURO duurder wordt.

Klacht: Balkenende, Bos en Rouvoet en de rest van de pauper-regering die steeds mooie dingen beloven maar juist alles eraan doen om de modale man te belasten met allerlei extra kosten.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 18 september 2007 @ 16:49:25 #2
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_53273726
100 miljoen per dág voor Uruzgan? Dat lijkt me sterk....
pi_53273750
meende dat het voor uruzgan ongeveer 4 ton per dag is ofzo..
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_53273766
File's groter maken doordat je meer wegen toevoegt? Dat is natuurlijk je reinste bullshit. Komen er ineens meer auto's dan? Je lult maar wat mee met wat de mensen om je heen ook roepen. De echte reden dat het totale verkeer toeneemt als je de wegen verbreedt, is dat de capaciteit van die wegen nu al niet genoeg is. Maak je die capaciteit groter zodat deze wel aan de vraag kan voldoen, dan zal deze capaciteit ook onmiddelijk gebruikt worden natuurlijk.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_53273768
Als verzekering 150 euro duurder wordt betaal ik niet meer, krijg de kanker maar
Bah zodra ik ben afgestudeerd emigreer ik wel naar zweden, daar maken ze teminste goede auto's lekkere dames, weinig tuig uit het buitenland en green balkenende.

Wat een kut mongool is het toch
Because they will last that long.
pi_53273814
En dan nog die kut beatrix die ons geld loopt te verbrassen aan die kut dreack van der en die kut kinderen die ook ff geld ontvangen terwijl ze alleen maar liggen te neuken en lintjes doorknippen
Because they will last that long.
pi_53273873
En dit kon niet in het vorige topic?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_53273896
150 euro meer kwijt.. sterf gewoon

kut btw ook

kut kabinet

slechte uitgaves

optyfen
  Official ESF Kreviewer dinsdag 18 september 2007 @ 16:56:28 #9
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_53273898
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:50 schreef Seneca het volgende:
File's groter maken doordat je meer wegen toevoegt? Dat is natuurlijk je reinste bullshit. Komen er ineens meer auto's dan? Je lult maar wat mee met wat de mensen om je heen ook roepen. De echte reden dat het totale verkeer toeneemt als je de wegen verbreedt, is dat de capaciteit van die wegen nu al niet genoeg is. Maak je die capaciteit groter zodat deze wel aan de vraag kan voldoen, dan zal deze capaciteit ook onmiddelijk gebruikt worden natuurlijk.
....nee maar jij hebt het licht gezien. Als je de A1 *vandaag* 3-baans maakt, dan gaat dat wel degelijk ontzettend veel schelen, maar dan moet je ook de knooppunten aanpakken... helaas zullen we dat in Nederland nooit voor elkaar krijgen..
pi_53273950
onder welke steen kom je nadaan als je nu pas doorhebt dat de BTW van 19 naar 20% gaat? dat is al ruim een maand bekend...

Overigens, als je TV daardoor 15 euro duurder zou worden, koop je dr eentje van 1500 euro..
Ik zie daarvan niet het 'klaag-aspect'... mensen die een televisie van 1500 euro aanschaffen kijken meestal niet echt op die 15 euro.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_53273955
Stel je niet zo aan.

Je word ieder jaar in September genaaid, dat weet je toch wel?
  dinsdag 18 september 2007 @ 16:59:21 #12
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_53273975
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

....nee maar jij hebt het licht gezien. Als je de A1 *vandaag* 3-baans maakt, dan gaat dat wel degelijk ontzettend veel schelen, maar dan moet je ook de knooppunten aanpakken... helaas zullen we dat in Nederland nooit voor elkaar krijgen..
Dan krijg je nog steeds een file maar dan over 3 banen. De file zal iets korter zijn maar kost net zoveel tijd of zelfs nog meer (men wil van baan 3 naar baan 1 en men ZAL dan ook van baan 3 naar baan 1).
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_53273978
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:58 schreef LekkerWijf het volgende:
Stel je niet zo aan.

Je word ieder jaar in September genaaid, dat weet je toch wel?
Ik niet, hoofdpijn enzo
pi_53273997
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:59 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Ik niet, hoofdpijn enzo
zeikwijf
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:00:28 #15
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53274007
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:50 schreef Pascal86 het volgende:
Als verzekering 150 euro duurder wordt betaal ik niet meer, krijg de kanker maar
Bah zodra ik ben afgestudeerd emigreer ik wel naar zweden, daar maken ze teminste goede auto's lekkere dames, weinig tuig uit het buitenland en green balkenende.

Wat een kut mongool is het toch
Zweden zit vol allochtonen en is bovendien de sociaal-democratische heilstaat van Europa. Dit kabinet in het kwadraat.

Goede reis Pascal86
pi_53274010
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

zeikwijf
pi_53274014
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:59 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Ik niet, hoofdpijn enzo
September is nog niet voorbij.
pi_53274021
hier is het al jaren 21%, alsof het op dat procentje gaat aankomen. Zet je pc elke dag een kwartiertje minder lang aan en je hebt al evenveel bespaard.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_53274042
En wat zien er zelf van terug? Helemaal niks .
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:01:51 #20
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_53274045
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:50 schreef Pascal86 het volgende:
150 euro per jaar
150 euro eigen risico, dus als je zorgt dat je geen kanker krijgt kost t je niks
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_53274090
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:00 schreef LekkerWijf het volgende:

[..]

September is nog niet voorbij.
maar loopt al heel lang......
pi_53274106
tis veel makkelijker rekenen voor de economoen
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_53274126
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

150 euro per jaar
150 euro eigen risico, dus als je zorgt dat je geen kanker krijgt kost t je niks
Je krijgt die 255 euro ook niet meer terug.
Bedankt chronisch zieke mietjes.
pi_53274168
quote:
Bedankt chronisch zieke mietjes.
Hoelang al hoofdpijn?
pi_53274221
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:50 schreef _Qmars_ het volgende:
meende dat het voor uruzgan ongeveer 4 ton per dag is ofzo..
Is nog veel te veel i.m.o

Wij hebben er niet omgevraagd, Uruzgan heeft er niet omgevraagd.. WTF doen wij daar überhaupt. Terug halen en lekker in de schatkist houden, net als militairen van ons in andere plekken waar wij niet thuis horen, komen we idd vast wel op 100miljoen besparing uit
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')