Met een supertopic!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:55 schreef Harmen1984 het volgende:
Topgozer!
Je zou bijna zeggen dat de TS een kanjer is!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:59 schreef Harmen1984 het volgende:
Echt een topgast hoor, deze TS. Supergezellig topic gozer!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat de TS een kanjer is!
quote:hoi jannes,
het was weer bere gezellig bij de radstake,leuk dat we nog bij je gezeten hebben.Mitchel zat helemaal te glunderen toen hij het video filmpje zag van jou en tonnie met mitchel toppie joppie.echt super.
groetjes tonnie carola en je kleine maar ook je grootste fan mitchel
quote:hey jannes.....
je was weer top hoor zaterdag in zuurdijk. je nieuwe cd.. is een topper hoor. ma hoe vond je het zelf in zuurdijk zaterdag?. trouwens hoe vond je zangerklaus hier uit warffum?. hee jannes ik zie je weer in arnhem bij de mega piraten ma meschien al eerder, groeten vanuit warffum
1 Vrindquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:01 schreef DaantjeF het volgende:
Oke, je stoort je dus aan bepaalde woorden... da's nu wel duidelijk.
Noem es de woorden die jij ervoor in plaats zou gebruiken dan, ben nu wel benieuwd naar jou "hippe" vocabulaire...
We hebben dus:
1. Kanjer
2. Super.
3. Top.
Creatief!... Jij hebt vast veel vrienden !quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:14 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
1 Vrind
2 Uitstekend
3 Uitmuntend
Jij bent er zeker eentje die al die woorden wel eens gebruiktquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:01 schreef DaantjeF het volgende:
Oke, je stoort je dus aan bepaalde woorden... da's nu wel duidelijk.
Noem es de woorden die jij ervoor in plaats zou gebruiken dan, ben nu wel benieuwd naar jou "hippe" vocabulaire...
We hebben dus:
1. Kanjer
2. Super.
3. Top.
Ja, ik gebruik "super" wel eens.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:17 schreef chiren het volgende:
[..]
Jij bent er zeker eentje die al die woorden wel eens gebruiktIk erger me dus ook aan het volk dat die woorden gebruikt, moge dat duidelijk zijn. Maargoed:
1: Kankerlauwe gozer
2: Kankervet
3: Fucking vet!
Zoiets![]()
Nu denk je natuurlijk dat ik een onbeschofte pauper benquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:28 schreef DaantjeF het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik "super" wel eens.
Wat je antwoorden betreft, een dergelijk iets vermoedde ik al.
![]()
zie afbeelding bovenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:53 schreef chiren het volgende:
[..]
Nu denk je natuurlijk dat ik een onbeschofte pauper benKijk eens naar jezelf, met je 'noem es'
![]()
Je hebt zeker ook een 'vlotte' coupe en bent een kilo of 20 te zwaar?
Nee hoor, ik denk niet dat je een onbeschofte pauper bent, ik vind je een top kanjer!quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:53 schreef chiren het volgende:
[..]
Nu denk je natuurlijk dat ik een onbeschofte pauper benKijk eens naar jezelf, met je 'noem es'
![]()
Je hebt zeker ook een 'vlotte' coupe en bent een kilo of 20 te zwaar?
PICSquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:58 schreef DaantjeF het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk niet dat je een onbeschofte pauper bent, ik vind je een top kanjer!
Er zouden meer mensen zoals jij moeten zijn! Dan zou de wereld er super uit zien!!!
![]()
Overigens heb ik niet echt een opvallende coupe en train een aantal keer per week, dus heb geen vet of overgewicht.. ik ben eigenlijk nu je het vraagt wel heel erg tevreden met mezelf!
![]()
toppiequote:Op donderdag 20 september 2007 09:05 schreef Laton het volgende:
ik hoorde laatst iemand van in de 20 "mieters" zeggen
Doet me denken aan de Super(rrrrrrrrr-)clip-leader op TMF. Heb ik al vanaf dag 1 gehaat en is al een jaar of twee in omloop.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:37 schreef MissJ het volgende:
Topppieieie super topic![]()
En weet je wat nog erger is, als mensen niet bijvoorbeeld gewoon "super" schrijven, maar "superrrrrr". Oh dat vind ik wel zo vreselijk irritant!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |