abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53272366
Ik zie nergens een sociologie forum
Ik weet dat ik een aantal threads gelijkertijd heb lopen, er zijn dan ook veel onderwerpen die mij boeien.

Snel een vraagje voor ik weg moet..

Kleurlingen (ik dus ook, half..) hebben een voorsprong bij de vrouwtjes omdat we zo worden "gehyped" in de media.
En interessant worden uit en afgebeeld.

Mee eens?
"McDreamy did the McNasty with McHottie, The McBastard!.."
pi_53272412
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:45 schreef TripleChanger. het volgende:
Ik weet dat ik een aantal threads gelijkertijd heb lopen, er zijn dan ook veel onderwerpen die mij boeien.

Kleurlingen (ik dus ook, half..) hebben een voorsprong bij de vrouwtjes omdat we zo worden "gehyped" in de media.

Mee eens?
ben ook halfbloedje, maar snap het niet echt wat de hype is in de media.. misschien doordat ik al half jaar in buitenland ben dus.. explane!
  dinsdag 18 september 2007 @ 15:48:38 #3
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53272449
quote:

Mee eens?
Je bedoelt dat negers een grote piemel hebben? Veel meer postitieve steretypen over kleurlingen kan ik niet ontdekken hoor, in de media
pi_53272458
Meiden vallen nou eenmaal op grote negers omdat.. tja... het zijn vaak criminelen ( waar ze op vallen ) en hebben een grote pik.. win-win situatie

pi_53272487
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:48 schreef Spacemonkeh het volgende:
Meiden vallen nou eenmaal op grote negers omdat.. tja... het zijn vaak criminelen ( waar ze op vallen ) en hebben een grote pik.. win-win situatie

When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_53273211
quote:

Ja, want als je een relatie met ze hebt zijn ze er toch niet om te zeuren als je vreemd gaat, dan zitten ze namelijk in de bak
  dinsdag 18 september 2007 @ 16:28:20 #7
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_53273241
Daarentegen doen blanken het beter bij de dames zodra ze wat ouder zijn,
niet in de gevangenis zitten,
wel die promotie gekregen hebben en in een porsche rijden ipv een Bmw uit 1993
zzz
pi_53273291
Veel vriendinnen van me vallen altijd op die kansloze types. Misschien is dat het?
pi_53273332
quote:

Klopt. Vrouwen vallen op criminele klootzakken met grote lullen die vrouwen slecht behandelen, en negers passen precies in dat plaatje.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2007 16:32:27 ]
pi_53273354
Ik ben ook een 1/8ste bloedje, merk je inderdaad wel
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_53273504
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Klopt. Vrouwen vallen op criminele klootzakken met grote lullen die vrouwen slecht behandelen, en negers passen precies in dat plaatje.
tvp
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:11:59 #12
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_53274347
quote:

Mee eens?
Wat een onzin..

Iedereen valt op iets anders, iedereen heeft een andere voorkeur.

Ik niet opeens negers lekker vinden omdat TMF mij dat verteld.

Het klopt wel dat er in de muziekwereld geregeld hypes zijn, die commericeel worden uitgebuit en waar "de massa" zich graag mee indentificeert om "erbij te horen"...

R&B of Urban zo je wilt, is inderdaad flink aan het opklimmen al een tijdje ( met oog op de voorkeur van de massa) over 2 a 3 jaar zal er weer een andere vorm zijn.

Bij die Urban Style hoort op dit moment inerdaad dat "Bling bling". Als ik in de stad loop, word ik inderdaad gestoord van al die shirtjes met "goud en zilver opdruk" etc.

(Om maar te zwijgen van die dwazen met de tekst " De Puta Madre"... da's pas triest).

Ook dat zal over een paar jaar weer omslaan...
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
pi_53274380
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:11 schreef DaantjeF het volgende:

[..]

Wat een onzin..

Iedereen valt op iets anders, iedereen heeft een andere voorkeur.

Ik niet opeens negers lekker vinden omdat TMF mij dat verteld.

Het klopt wel dat er in de muziekwereld geregeld hypes zijn, die commericeel worden uitgebuit en waar "de massa" zich graag mee indentificeert om "erbij te horen"...

R&B of Urban zo je wilt, is inderdaad flink aan het opklimmen al een tijdje ( met oog op de voorkeur van de massa) over 2 a 3 jaar zal er weer een andere vorm zijn.

Bij die Urban Style hoort op dit moment inerdaad dat "Bling bling". Als ik in de stad loop, word ik inderdaad gestoord van al die shirtjes met "goud en zilver opdruk" etc.

(Om maar te zwijgen van die dwazen met de tekst " De Puta Madre"... da's pas triest).

Ook dat zal over een paar jaar weer omslaan...
Ik hoop het want ik op die zooi
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_53274384
Ugh, dit gaat echt niets anders dan een simpel vooroordelentopic worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')