kan niet w8en SSB Brawl met metaknight te bespelenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Meta Knight, de favoriete boss uit Kirby's Adventure
wat is proxies?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:47 schreef Ruzbeh het volgende:
We kunnen allemaal net zo goed op Mario stemmen, anders gaat Roy toch achter tientallen proxies de stemresultaat beïnvloeden als Mario niet wint.
Dat is je ip adres faken zodat je meer kan stemmen. (alleen dan moeilijkerquote:
Das dom, maar wat ik denk is dat yoshi eerlijk had gewonnen! die robot is achterlijk!quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is je ip adres faken zodat je meer kan stemmen. (alleen dan moeilijker![]()
)
Net zoals yoshi gister de andere poll heeft gewonnen
Dat is natuurlijk onzin. DIe HK-47 zou gewoon eerlijk winnen! Die yoshi is achterlijk!quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
Das dom, maar wat ik denk is dat yoshi eerlijk had gewonnen! die robot is achterlijk!
Toad!!!quote:
Ik zit hier al een tijdjequote:Op woensdag 19 september 2007 15:58 schreef Twarres het volgende:
[..]
Toad!!!![]()
Twiggy ook al op Fok!? Waar zijn we dan veilig voor jullie?
Kirby dus.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:55 schreef YoshiRR het volgende:
Zie nick.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |