Volgens mij loop ik redelijk bij op donderdag, op de laatste maand na danquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]Je kijkt nu seizoen 1, donderdag seizoen 3 en daarnaast is het vandaag dinsdag.
Dan scheelt het dat je qua achterliggende verhaallijn vrij weinig gemist hebt aangezien dat maar heel langzaam gaat en het grotendeels toch echt losse afleveringen zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens mij loop ik redelijk bij op donderdag, op de laatste maand na danGelukkig maar
Volgens anderen heb ik toch wat belangrijke afleveringen gemist. Maar vooruit, ik snap het nog, ik doe niet moeilijkquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan scheelt het dat je qua achterliggende verhaallijn vrij weinig gemist hebt aangezien dat maar heel langzaam gaat en het grotendeels toch echt losse afleveringen zijn.![]()
En nu nog één?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
Ja. Nee toch? Ja, toch wel? Ja!
Het hoofdstuk is uit
quote:
ahquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]Je kijkt nu seizoen 1, donderdag seizoen 3 en daarnaast is het vandaag dinsdag.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]Als er een middelvinger-smiley was, dan had hij hier gestaan
Ik ben het helemaal strontzatquote:
Wanneer heb je je tentamens?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal strontzatEn dan nog 3 uur lezen op het volgende hoofdstuk, echt niet
Niet persoonlijk
Dat duurt gelukkig nog even. Vind je het al leuker?quote:
Sommige colleges wel, andere niet. Maar de enige die specifiek is voor Bedrijfswetenschappen, is interessantquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat duurt gelukkig nog even. Vind je het al leuker?
Ja, ik las dat jij nu ook heel erg goed bezig bent.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef Soempie het volgende:
Wyc, herkenbaar opeens.
Wat studeer je? Of welke richting?
Post het hierquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:09 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vandaag allerlei interessante dingen geleerd over de hersenen. Ik moet nu leren om niet alles door te willen vertellen.Er was aan het begin van de avond 'heel even' een vriend op bezoek. Ik heb een uur tegen hem zitten praten
Op een gegeven ogenblik zei hij: 'oke, nu mag je dit nog vertellen, je hebt 2 minuten, maar daarna ga ik écht naar huis.'
![]()
![]()
Is toch ook best interessant?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Post het hier
Ik vind nog interessant ook
Ga je later ook in zo'n pakje lopen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik las dat jij nu ook heel erg goed bezig bent.![]()
Ergens voelt het ook wel fijn om gewoon vol goede moed en inzet ergens mee bezig te zijn, hè? En in jouw gevoel betaalt zich dat terug met een geweldig hoog cijfer!
Ik doe nu geneeskunde, daarom wil ik er ook echt het beste van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |