abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53282870
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:19 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Je kijkt nu seizoen 1, donderdag seizoen 3 en daarnaast is het vandaag dinsdag.
Volgens mij loop ik redelijk bij op donderdag, op de laatste maand na dan Gelukkig maar
pi_53282935
En nadat ze hier (waarschijnlijk eind november) klaar zijn met seizoen 3 houdt het een tijdje op want deze maand begint seizoen 4 in de VS.
pi_53283021
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:21 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Volgens mij loop ik redelijk bij op donderdag, op de laatste maand na dan Gelukkig maar
Dan scheelt het dat je qua achterliggende verhaallijn vrij weinig gemist hebt aangezien dat maar heel langzaam gaat en het grotendeels toch echt losse afleveringen zijn.
pi_53283051
Ja. Nee toch? Ja, toch wel? Ja!

Het hoofdstuk is uit
pi_53283082
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:24 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Dan scheelt het dat je qua achterliggende verhaallijn vrij weinig gemist hebt aangezien dat maar heel langzaam gaat en het grotendeels toch echt losse afleveringen zijn.
Volgens anderen heb ik toch wat belangrijke afleveringen gemist. Maar vooruit, ik snap het nog, ik doe niet moeilijk
pi_53283083
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
Ja. Nee toch? Ja, toch wel? Ja!

Het hoofdstuk is uit
En nu nog één?
pi_53283161
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:26 schreef Supersheep het volgende:

[..]

En nu nog één?
Als er een middelvinger-smiley was, dan had hij hier gestaan

Ik ga tv kijken, ben het zat. Flapflap verhuist mee
pi_53283179
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:19 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Je kijkt nu seizoen 1, donderdag seizoen 3 en daarnaast is het vandaag dinsdag.
ah
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_53283210
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:28 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Als er een middelvinger-smiley was, dan had hij hier gestaan
pi_53283244
Ik vond het ook al zo vreemd donderdag, dat hij niemand ging ontslaan. Toen dacht ik: hij moet er vast nog even over nadenken. En vandaag gingen ze dus weer verder met die ontslagkwestie. Dus ik had net al zo'n vermoeden, maar op zich zijn de afleveringen goed apart van elkaar te bekijken en gaat het verhaal vrij langzaam, dus vandaar.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_53283321
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:29 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal strontzat En dan nog 3 uur lezen op het volgende hoofdstuk, echt niet
Niet persoonlijk
pi_53283437
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:32 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal strontzat En dan nog 3 uur lezen op het volgende hoofdstuk, echt niet
Niet persoonlijk
Wanneer heb je je tentamens?
pi_53283450
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:34 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wanneer heb je je tentamens?
begin november
pi_53283627
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:34 schreef B.ertha het volgende:

[..]

begin november
Dat duurt gelukkig nog even. Vind je het al leuker?
pi_53284001
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dat duurt gelukkig nog even. Vind je het al leuker?
Sommige colleges wel, andere niet. Maar de enige die specifiek is voor Bedrijfswetenschappen, is interessant De rest is maar vaag
  dinsdag 18 september 2007 @ 21:52:02 #191
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_53284425

pi_53284488
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:59 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]

pi_53284789
Ik heb vandaag allerlei interessante dingen geleerd over de hersenen. Ik moet nu leren om niet alles door te willen vertellen. Er was aan het begin van de avond 'heel even' een vriend op bezoek. Ik heb een uur tegen hem zitten praten Op een gegeven ogenblik zei hij: 'oke, nu mag je dit nog vertellen, je hebt 2 minuten, maar daarna ga ik écht naar huis.'
pi_53284820
Ik loop redelijk goed op schema (vóór zelfs), maar ik ben wel een verslag aan het uitstellen. Alhoewel....mijn voorsprong ben ik aan het uitstellen eigenlijk. Helemaal niks aan de hand dus. En toch heb ik het gevoel dat ik deze week nog geen zak heb gedaan. De intensiteit van deze week ligt echt drie keer zo laag als vorige week.
Heb sinds de studie begon helemaal geen tijd gehad om films of series te kijken. Alleen daarnet eventjes na het eten. En dan voel ik me zo schuldig dat ik zit te lanterfanten.
Mijn god, ik ben echt te ijverig.
pi_53284877
Wyc, herkenbaar opeens.

Wat studeer je? Of welke richting?
pi_53284997
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef Soempie het volgende:
Wyc, herkenbaar opeens.

Wat studeer je? Of welke richting?
Ja, ik las dat jij nu ook heel erg goed bezig bent.
Ergens voelt het ook wel fijn om gewoon vol goede moed en inzet ergens mee bezig te zijn, hè? En in jouw gevoel betaalt zich dat terug met een geweldig hoog cijfer!
Ik doe nu geneeskunde, daarom wil ik er ook echt het beste van maken.
pi_53285005
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:09 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vandaag allerlei interessante dingen geleerd over de hersenen. Ik moet nu leren om niet alles door te willen vertellen. Er was aan het begin van de avond 'heel even' een vriend op bezoek. Ik heb een uur tegen hem zitten praten Op een gegeven ogenblik zei hij: 'oke, nu mag je dit nog vertellen, je hebt 2 minuten, maar daarna ga ik écht naar huis.'
Post het hier
Ik vind nog interessant ook
pi_53285088
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Post het hier
Ik vind nog interessant ook
Is toch ook best interessant?
pi_53285109
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ja, ik las dat jij nu ook heel erg goed bezig bent.
Ergens voelt het ook wel fijn om gewoon vol goede moed en inzet ergens mee bezig te zijn, hè? En in jouw gevoel betaalt zich dat terug met een geweldig hoog cijfer!
Ik doe nu geneeskunde, daarom wil ik er ook echt het beste van maken.
Ga je later ook in zo'n pakje lopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')