trustequote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:46 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/article2450784.ece![]()
![]()
dit heb ik gemaakt![]()
![]()
een middagquote:Op woensdag 19 september 2007 08:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Hoe lang heb je er over gedaan?
3 Minuten?
En ik mocht geen aanstootgevende plaatjes meer posten...quote:Op woensdag 19 september 2007 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo'n pakje bedoel je?
[afbeelding]
ik heb de hoofden er met fireworks uitgesloopt. had netter gekund op sommige punten, maar de achtergronden werkten lang niet altijd meequote:Op woensdag 19 september 2007 09:07 schreef MadMaster het volgende:
Heb je die foto's zelf gephotoshopt?
Wekker uit gezet om half 7 en daarna weer in slaap gevallen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ookMorgen weer om 7 uur zwemmen.
![]()
Welterusten allemaal.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:46 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/article2450784.ece![]()
![]()
dit heb ik gemaakt![]()
![]()
quote:
Geen kritiek, maar misschien een tip:quote:Op woensdag 19 september 2007 09:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb de hoofden er met fireworks uitgesloopt. had netter gekund op sommige punten, maar de achtergronden werkten lang niet altijd mee
@ Nem: en bedankt voor die foto![]()
dat zijn tips waar ik wat aan hebquote:Op woensdag 19 september 2007 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen kritiek, maar misschien een tip:
Ik ken Fireworks niet zo goed maar waarschijnlijk heb je de hoedje svrijstaand gemaakt door middel van selcties te maken met het toverstafje (dat is in Photoshop tenminste zo). Daardoor krijg je vaak een korrelige rand, wat er niet zo fraai uitziet als je geen conrasterende achtergrond hebt.
Beter is het om het gummetje te gebruiken met een grote radius als brush. Dan ruim van het vrij te maken object beginnen met gummen en langzaam naar de trand toewerken van het object.
Je verzwakt dan waarschijnlijk wel iets van de randen van het object, maar visueel komt dat veel beter over.
Heb je eventueel de foto van Beatrix waaruit die hoed afkomstig is? (hoedje 2 bedoel ik)
Als je hem hier post wil er wel even mee klooien, om het verschil te laten zien.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef MaJo het volgende:Ik heb geen suikerziekte
Glutenallergie is nog niet zeker, die moest langer op kweek dus dat hoor ik eind deze week (weet niet of het een goed of slecht teken is
) Verder een goede schooldag gehad met interessante colleges. Oh en ik heb een baan
(niet bij Spits overigens
maar administratief) Maar nu eerst boerenkool
en dan raadsvergadering. Druk leven
m'n zus heeft het vorige week voor de eerste keer gezien. House zegt weer wat hilarisch bot en zij: 'Nou zegquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
House is echt geweldig.Ik moet zo lachen om die opmerkingen en tactieken van hem.
![]()
die is er welquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als er een middelvinger-smiley was, dan had hij hier gestaan
Ik ga tv kijken, ben het zat. Flapflap verhuist mee
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:09 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vandaag allerlei interessante dingen geleerd over de hersenen. Ik moet nu leren om niet alles door te willen vertellen.Er was aan het begin van de avond 'heel even' een vriend op bezoek. Ik heb een uur tegen hem zitten praten
Op een gegeven ogenblik zei hij: 'oke, nu mag je dit nog vertellen, je hebt 2 minuten, maar daarna ga ik écht naar huis.'
![]()
![]()
alleen als je dat elke dag en overdag ook doetquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik had wel graag gezien dat er iemand uit zou vliegen bij House, iig duidelijkheid, nu moet ik weer een week wachten.
Ben je trouwens alcoholist als je op dinsdagavond aan de whisky zit?
maar dat is ook interessant soempquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:39 schreef Soempie het volgende:
Nou nu komt het hoor. Simpel voorgesteld dan.
Vroeger werd om epilepsie te verhelpen als laatste middel ook wel geopereerd. De hersenhelften zijn verbonden door het corpus callosum en dat sneden ze dan door.
Met die mensen waarbij de linker- en rechterhersenhelft niet meer met elkaar verbonden zijn door het corpus callosum hebben ze onderzoek gedaan. Ze functioneerden overigens gewoon normaal, op het eerste gezicht, in het dagelijks leven.
Je weet vast wel dat de rechterhersenhelft verbonden is aan de linkerkant van het lichaam en de linkerhersenhelft aan de rechterkant.
Met een speciaal testapparaat lieten ze een afbeelding zien -een appel bijvoorbeeld- via het rechteroog. De linkerhersenhelft is dan betrokken en in die helft zit ook het spraakcentrum. Patienten konden dan benoemen dat ze een appel zagen.![]()
Lieten ze de appel zien via het linkeroog, dan niet, omdat dat niet verbonden was met het spraakcentrum.![]()
In de rechterhersenhelft zit wel het visuele/ ruimtelijke gebied. Ik weet even niet hoe ik het anders moet zeggen.Ze lieten proefpersonen met de rechter- en linkerhand geometrische figuren natekenen. Rechtshandige mensen konden het toch met hun linkhand het best, omdat die hand verbonden is met de rechterhersenhelft.
[afbeelding]
Met links kunnen ze de ruimtelijke figuren beter tekenen, terwijl ze eigenlijk rechtshandig zijn.![]()
wat een onzinquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of 1 keer in het weekend 6 biertjes. Dat is ook genoeg om alcoholist te zijn.
Ik weet niet wat normaal is in het uitgaanscircuit, maar onder de studenten zijn er dan héél veel alcoholisten.
Wat ik zelf laatst met photoshop gedaan heb is:quote:Op woensdag 19 september 2007 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen kritiek, maar misschien een tip:
Ik ken Fireworks niet zo goed maar waarschijnlijk heb je de hoedje vrijstaand gemaakt door middel van selecties te maken met het toverstafje (dat is in Photoshop tenminste zo). Daardoor krijg je vaak een korrelige rand, wat er niet zo fraai uitziet als je geen contrasterende achtergrond hebt.
Beter is het om het gummetje te gebruiken met een grote radius als brush. Dan ruim van het vrij te maken object beginnen met gummen en langzaam naar de trand toewerken van het object.
Je verzwakt dan waarschijnlijk wel iets van de randen van het object, maar visueel komt dat veel beter over.
Heb je eventueel de foto van Beatrix waaruit die hoed afkomstig is? (hoedje 2 bedoel ik)
Als je hem hier post wil er wel even mee klooien, om het verschil te laten zien.
dat was het probleem dus ook: de achtergrond werkte niet meequote:Op woensdag 19 september 2007 09:37 schreef MadMaster het volgende:
Davinia's oplossong is op zich zo gek nog niet, maar:
Het probleem met het toverstafje/magic wand is dat wanneer je geen contrasterende achtergrondkleuren hebt, zoals met die foto van Bea op sommige plekken, de tool te veel (per definitie niet goed) of veel te weing selecteert (en dan moet je alsnog gummen of iets dergelijks)...
Ik ga nu Bea onderhanden nemen...![]()
oh verrek, nu het je het zegtquote:Op woensdag 19 september 2007 09:45 schreef MadMaster het volgende:
Deze foto van Bea is trouwens anders dan die op dvhn staat, de rode bovenkant is hier veel minder aanwezig...
Ik moet toegeven, hij is lastig als je geen paden gebruikt...
Poste jij niet grote penii met dikke ringen er doorheen en rottende wonden?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik mocht geen aanstootgevende plaatjes meer posten...![]()
Ja en daar kreeg ik een behoorlijke lading commentaar op.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Poste jij niet grote penii met dikke ringen er doorheen en rottende wonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |