abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53290955
quote:
Op woensdag 19 september 2007 05:40 schreef Mikkie het volgende:
Dus ga ik nu maar eens naar bed
truste
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_53291451
'mogguh
  Redactie Frontpage woensdag 19 september 2007 @ 08:46:50 #278
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53291842
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 19 september 2007 @ 08:51:46 #279
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Redactie Frontpage woensdag 19 september 2007 @ 08:55:17 #280
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53291946
quote:
Op woensdag 19 september 2007 08:51 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Hoe lang heb je er over gedaan?
3 Minuten?
een middag
maar ik moest steeds wachten tot de foto's binnenkwamen dat duurde eigenlijk het langste
With four other people
And aliens
  woensdag 19 september 2007 @ 09:07:18 #281
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 19 september 2007 @ 09:08:35 #282
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_53292163
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:39 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Zo'n pakje bedoel je?

[afbeelding]
En ik mocht geen aanstootgevende plaatjes meer posten...
  Redactie Frontpage woensdag 19 september 2007 @ 09:09:42 #283
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53292177
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:07 schreef MadMaster het volgende:
Heb je die foto's zelf gephotoshopt?
ik heb de hoofden er met fireworks uitgesloopt. had netter gekund op sommige punten, maar de achtergronden werkten lang niet altijd mee

@ Nem: en bedankt voor die foto
With four other people
And aliens
pi_53292224
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:59 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik ook Morgen weer om 7 uur zwemmen.

Welterusten allemaal.
Wekker uit gezet om half 7 en daarna weer in slaap gevallen.

Dus, nu ga ik maar een rondje rennen. En ik ben wel een beetje pissig op mezelf. Ik had in de planning dat ik om 9 uur een practicum zou doen op de universiteit, dat gaat nu dus niet meer. Vanavond moet ik bij een lezing zijn. Vanmiddag en de rest van de morgen heb ik college. Het practicum moet voor morgen gedaan zijn.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_53292238
quote:
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Redactie Frontpage woensdag 19 september 2007 @ 09:14:43 #286
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53292259
soemp ik probeer terug te lezen, te reageren en mee te lezen tegelijkertijd
With four other people
And aliens
pi_53292270
Moet je niet gewoon aan het werk?
  Redactie Frontpage woensdag 19 september 2007 @ 09:17:31 #288
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53292305
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:15 schreef Soempie het volgende:
Moet je niet gewoon aan het werk?
ik zit de hele dag sowieso op FOK! en er is niemand die er wat van zegt maar het is ook handig voor nieuwe nieuwsberichten enzo, die hier nog niet binnen zijn. Geenstijl ga ik ook maar volgen denk ik

en straks eerst vergadering, dus ik heb nog wel ff
With four other people
And aliens
  woensdag 19 september 2007 @ 09:19:10 #289
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_53292336
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:09 schreef Etcetera het volgende:

[..]

ik heb de hoofden er met fireworks uitgesloopt. had netter gekund op sommige punten, maar de achtergronden werkten lang niet altijd mee

@ Nem: en bedankt voor die foto
Geen kritiek, maar misschien een tip:

Ik ken Fireworks niet zo goed maar waarschijnlijk heb je de hoedje vrijstaand gemaakt door middel van selecties te maken met het toverstafje (dat is in Photoshop tenminste zo). Daardoor krijg je vaak een korrelige rand, wat er niet zo fraai uitziet als je geen contrasterende achtergrond hebt.
Beter is het om het gummetje te gebruiken met een grote radius als brush. Dan ruim van het vrij te maken object beginnen met gummen en langzaam naar de trand toewerken van het object.
Je verzwakt dan waarschijnlijk wel iets van de randen van het object, maar visueel komt dat veel beter over.

Heb je eventueel de foto van Beatrix waaruit die hoed afkomstig is? (hoedje 2 bedoel ik)
Als je hem hier post wil er wel even mee klooien, om het verschil te laten zien.
  Redactie Frontpage woensdag 19 september 2007 @ 09:20:32 #290
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53292367
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:19 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik ken Fireworks niet zo goed maar waarschijnlijk heb je de hoedje svrijstaand gemaakt door middel van selcties te maken met het toverstafje (dat is in Photoshop tenminste zo). Daardoor krijg je vaak een korrelige rand, wat er niet zo fraai uitziet als je geen conrasterende achtergrond hebt.
Beter is het om het gummetje te gebruiken met een grote radius als brush. Dan ruim van het vrij te maken object beginnen met gummen en langzaam naar de trand toewerken van het object.
Je verzwakt dan waarschijnlijk wel iets van de randen van het object, maar visueel komt dat veel beter over.

Heb je eventueel de foto van Beatrix waaruit die hoed afkomstig is? (hoedje 2 bedoel ik)
Als je hem hier post wil er wel even mee klooien, om het verschil te laten zien.
dat zijn tips waar ik wat aan heb heb de foto van Bea nog wel, ff op photobucket dumpen

edit: foto

With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 19 september 2007 @ 09:30:39 #291
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53292603
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef MaJo het volgende:
Ik heb geen suikerziekte Glutenallergie is nog niet zeker, die moest langer op kweek dus dat hoor ik eind deze week (weet niet of het een goed of slecht teken is ) Verder een goede schooldag gehad met interessante colleges. Oh en ik heb een baan (niet bij Spits overigens maar administratief) Maar nu eerst boerenkool en dan raadsvergadering. Druk leven
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:48 schreef Soempie het volgende:

[..]

House is echt geweldig. Ik moet zo lachen om die opmerkingen en tactieken van hem.
m'n zus heeft het vorige week voor de eerste keer gezien. House zegt weer wat hilarisch bot en zij: 'Nou zeg ' en m'n moeder en ik: da's House
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:28 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Als er een middelvinger-smiley was, dan had hij hier gestaan

Ik ga tv kijken, ben het zat. Flapflap verhuist mee
die is er wel zal 'm zo voor je opzoeken
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:09 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vandaag allerlei interessante dingen geleerd over de hersenen. Ik moet nu leren om niet alles door te willen vertellen. Er was aan het begin van de avond 'heel even' een vriend op bezoek. Ik heb een uur tegen hem zitten praten Op een gegeven ogenblik zei hij: 'oke, nu mag je dit nog vertellen, je hebt 2 minuten, maar daarna ga ik écht naar huis.'

ik word ook altijd wildenthousiast over sommige dingen en dan vertel ik alles dwars door elkaar en ben ik aan het einde de enige die er ook maar iets van begrijpt
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:33 schreef TradeMarkie het volgende:

Ik had wel graag gezien dat er iemand uit zou vliegen bij House, iig duidelijkheid, nu moet ik weer een week wachten.

Ben je trouwens alcoholist als je op dinsdagavond aan de whisky zit?
alleen als je dat elke dag en overdag ook doet
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:39 schreef Soempie het volgende:
Nou nu komt het hoor. Simpel voorgesteld dan.

Vroeger werd om epilepsie te verhelpen als laatste middel ook wel geopereerd. De hersenhelften zijn verbonden door het corpus callosum en dat sneden ze dan door.

Met die mensen waarbij de linker- en rechterhersenhelft niet meer met elkaar verbonden zijn door het corpus callosum hebben ze onderzoek gedaan. Ze functioneerden overigens gewoon normaal, op het eerste gezicht, in het dagelijks leven.

Je weet vast wel dat de rechterhersenhelft verbonden is aan de linkerkant van het lichaam en de linkerhersenhelft aan de rechterkant.

Met een speciaal testapparaat lieten ze een afbeelding zien -een appel bijvoorbeeld- via het rechteroog. De linkerhersenhelft is dan betrokken en in die helft zit ook het spraakcentrum. Patienten konden dan benoemen dat ze een appel zagen.
Lieten ze de appel zien via het linkeroog, dan niet, omdat dat niet verbonden was met het spraakcentrum.

In de rechterhersenhelft zit wel het visuele/ ruimtelijke gebied. Ik weet even niet hoe ik het anders moet zeggen. Ze lieten proefpersonen met de rechter- en linkerhand geometrische figuren natekenen. Rechtshandige mensen konden het toch met hun linkhand het best, omdat die hand verbonden is met de rechterhersenhelft.

[afbeelding]

Met links kunnen ze de ruimtelijke figuren beter tekenen, terwijl ze eigenlijk rechtshandig zijn.
maar dat is ook interessant soemp als je ooit nog 's tijd hebt moet je het boek van Pinker lezen, The Languae Instinct (zo uit m'n hoofd) ik denk dat je dat ook wel interessant vind
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:50 schreef wyccie het volgende:

[..]

Of 1 keer in het weekend 6 biertjes. Dat is ook genoeg om alcoholist te zijn.
Ik weet niet wat normaal is in het uitgaanscircuit, maar onder de studenten zijn er dan héél veel alcoholisten.
wat een onzin
je bent bij mij alcoholist als je elke dat alcohol drinkt en niet omdat je het lekker vind, of omdat er een speciale gelegenheid is, maar omdat je niet meer zonder kunt
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 19 september 2007 @ 09:30:55 #292
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53292613
zo en nu heb ik alles bijgelurkt en op het nodige gereageerd
With four other people
And aliens
  woensdag 19 september 2007 @ 09:33:02 #293
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_53292664
PR Zegt:
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:19 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik ken Fireworks niet zo goed maar waarschijnlijk heb je de hoedje vrijstaand gemaakt door middel van selecties te maken met het toverstafje (dat is in Photoshop tenminste zo). Daardoor krijg je vaak een korrelige rand, wat er niet zo fraai uitziet als je geen contrasterende achtergrond hebt.

Wat ik zelf laatst met photoshop gedaan heb is:
1. Uit te knippen plaatje met magic wand geselecteerd.
2. Selectie omgedraaid.
3. Met feather de selectie wat vervaagd (feather maakt een soort alpha-blending van je selectie. Omdat dit naar binnen toe gebeurt wil je dit doen met het stuk dat je niet wilt hebben, vandaar de inversie van de selectie
4. Delete!
5. selectie omdraaien
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 19 september 2007 @ 09:37:42 #294
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_53292777
Davinia's oplossong is op zich zo gek nog niet, maar:

Het probleem met het toverstafje/magic wand is dat wanneer je geen contrasterende achtergrondkleuren hebt, zoals met die foto van Bea op sommige plekken, de tool te veel (per definitie niet goed) of veel te weing selecteert (en dan moet je alsnog gummen of iets dergelijks)...

Ik ga nu Bea onderhanden nemen...
  Redactie Frontpage woensdag 19 september 2007 @ 09:40:21 #295
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53292842
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:37 schreef MadMaster het volgende:
Davinia's oplossong is op zich zo gek nog niet, maar:

Het probleem met het toverstafje/magic wand is dat wanneer je geen contrasterende achtergrondkleuren hebt, zoals met die foto van Bea op sommige plekken, de tool te veel (per definitie niet goed) of veel te weing selecteert (en dan moet je alsnog gummen of iets dergelijks)...

Ik ga nu Bea onderhanden nemen...
dat was het probleem dus ook: de achtergrond werkte niet mee
With four other people
And aliens
  woensdag 19 september 2007 @ 09:45:42 #296
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_53292950
Deze foto van Bea is trouwens anders dan die op dvhn staat, de rode bovenkant is hier veel minder aanwezig...
Ik moet toegeven, hij is lastig als je geen paden gebruikt...
  Redactie Frontpage woensdag 19 september 2007 @ 09:52:58 #297
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53293111
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:45 schreef MadMaster het volgende:
Deze foto van Bea is trouwens anders dan die op dvhn staat, de rode bovenkant is hier veel minder aanwezig...
Ik moet toegeven, hij is lastig als je geen paden gebruikt...
oh verrek, nu het je het zegt da's waar ik had eerst een andere dat ze ergens loopt maar deze was duidelijker
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 19 september 2007 @ 09:56:23 #298
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53293201

als het goed is, is dit 'm. het was in elk geval zo'n soort foto
With four other people
And aliens
  woensdag 19 september 2007 @ 10:03:46 #299
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_53293386
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]

En ik mocht geen aanstootgevende plaatjes meer posten...
Poste jij niet grote penii met dikke ringen er doorheen en rottende wonden?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 19 september 2007 @ 10:05:17 #300
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_53293429
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:03 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Poste jij niet grote penii met dikke ringen er doorheen en rottende wonden?
Ja en daar kreeg ik een behoorlijke lading commentaar op.
Mocht niet meer, B.ertha spamde de betreffende pagina vol.
En nu doe jij dit? Eeeekkkk....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')