FOK!forum / Klaagbaak / PC-bedrijf die mijn spullen niet verzendt :(
#ANONIEMdinsdag 18 september 2007 @ 14:41
Ja, apen, alles is binnen, alles staat klaar om verzonden te worden, DOE DAT DAN OOK!
Al mijn spul staat nu al de hele dag klaar om verzonden te worden, maar verzenden? Ho maar.
En wel al zien he dat het verzonden kan worden, maar het daadwerkelijk doen? Nee!

Klacht: spullen staan al meer dan een werkdag klaar om verzonden te worden. Whats taking so long!
Nembrionicdinsdag 18 september 2007 @ 14:42
Die statusupdates zijn ook niet altijd up-to-date.
PeZudinsdag 18 september 2007 @ 14:44
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:41 schreef Scorpie het volgende:
Ja, apen, alles is binnen, alles staat klaar om verzonden te worden, DOE DAT DAN OOK!
Al mijn spul staat nu al de hele dag klaar om verzonden te worden, maar verzenden? Ho maar.
En wel al zien he dat het verzonden kan worden, maar het daadwerkelijk doen? Nee!

Klacht: spullen staan al meer dan een werkdag klaar om verzonden te worden. Whats taking so long!
net of alle bedrijven de hele dag door spullen versturen _!

dit gebeurt gewoon vaak 1x per dag, wel zo handig
#ANONIEMdinsdag 18 september 2007 @ 14:46
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:44 schreef PeZu het volgende:

[..]

net of alle bedrijven de hele dag door spullen versturen _!

dit gebeurt gewoon vaak 1x per dag, wel zo handig
Dan nog, verstuur mijn spullen! Als ik merk dat om 18:00 uur mijn spullen niet verzonden zijn, dan krijgen ze klappen
Ronhuidinsdag 18 september 2007 @ 14:46
open er een topic over ipv dat je even belt
#ANONIEMdinsdag 18 september 2007 @ 15:00
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:46 schreef Ronhui het volgende:
open er een topic over ipv dat je even belt
Ik heb ze al 2 keer gebeld om een adreswijziging op te geven voor mijn bestelling
mscholdinsdag 18 september 2007 @ 15:13
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb ze al 2 keer gebeld om een adreswijziging op te geven voor mijn bestelling
kijk daar heb je het al...
lastige klant
#ANONIEMdinsdag 18 september 2007 @ 15:22
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:13 schreef mschol het volgende:

[..]

kijk daar heb je het al...
lastige klant
Ik EIS service!
kroegtijgerdinsdag 18 september 2007 @ 15:23
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:13 schreef mschol het volgende:

[..]

kijk daar heb je het al...
lastige klant
laat nog maar een weekje staan dan
#ANONIEMdinsdag 18 september 2007 @ 15:24
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:23 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

laat nog maar een weekje staan dan
Neeeeeeeeeeee, ik wil mijn mooie pc in elkaar gaan sleutelen voordat ik in mijn nieuwe huis kom
BobbyBdinsdag 18 september 2007 @ 15:32
Toevallig Alternate? Laatst ook een bestelling gedaan, hoor vervolgens niks, ik bellen: ja, nog niet alle producten zijn binnen. Okee, kan gebeuren,. Volgende dag de TNT aan de deur: "leuk" denk ik, kan ik mooi knutselen van het weekend.

Zitten er allemaal verkeerde producten in, wel vergelijkbaar en zelfde prijs, maar dan van een bagger merk (WinFast moederbord ipv ASUS. bijvoorbeeld).

Bestel er nooit meer wat, want het is de laatste tijd echt bagger, dat terwijl ik er vroeger echt goede ervaringen mee had.
#ANONIEMdinsdag 18 september 2007 @ 15:37
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:32 schreef BobbyB het volgende:
Toevallig Alternate? Laatst ook een bestelling gedaan, hoor vervolgens niks, ik bellen: ja, nog niet alle producten zijn binnen. Okee, kan gebeuren,. Volgende dag de TNT aan de deur: "leuk" denk ik, kan ik mooi knutselen van het weekend.

Zitten er allemaal verkeerde producten in, wel vergelijkbaar en zelfde prijs, maar dan van een bagger merk (WinFast moederbord ipv ASUS. bijvoorbeeld).

Bestel er nooit meer wat, want het is de laatste tijd echt bagger, dat terwijl ik er vroeger echt goede ervaringen mee had.
Nee, bij mij is het Zercom. En wil je niet van dat soort horror verhalen vertellen, ik ben nu al bang dat er iets verkeerds geleverd wordt door die lutsers
mscholdinsdag 18 september 2007 @ 15:39
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:32 schreef BobbyB het volgende:
Toevallig Alternate? Laatst ook een bestelling gedaan, hoor vervolgens niks, ik bellen: ja, nog niet alle producten zijn binnen. Okee, kan gebeuren,. Volgende dag de TNT aan de deur: "leuk" denk ik, kan ik mooi knutselen van het weekend.

Zitten er allemaal verkeerde producten in, wel vergelijkbaar en zelfde prijs, maar dan van een bagger merk (WinFast moederbord ipv ASUS. bijvoorbeeld).

Bestel er nooit meer wat, want het is de laatste tijd echt bagger, dat terwijl ik er vroeger echt goede ervaringen mee had.
vreemd.. hier echt nog nooit problemen gehad met alternate (en na 1 negatieve ervaring iemand al de deur wijzen? LOL )
#ANONIEMdinsdag 18 september 2007 @ 15:40
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:39 schreef mschol het volgende:

[..]

vreemd.. hier echt nog nooit problemen gehad met alternate (en na 1 negatieve ervaring iemand al de deur wijzen? LOL )
1 negatieve ervaring met spullen van 1300 euro in totaal zou ik ook gelijk kappen met die handel hoor.
*Stilletjes bidt dat onderdelen vandaag nog worden verstuurd*

Heeft iemand enig idee wanneer Zercom zijn pakketjes aanbied toevallig?
Bdijkdinsdag 18 september 2007 @ 15:51
Waar blijven de specs? had toch minsten een "kijk mijn uber-specs topic verwacht"
kikoooooodinsdag 18 september 2007 @ 15:58
Wat ben jij een loser zeg, TS
BobbyBdinsdag 18 september 2007 @ 16:22
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:39 schreef mschol het volgende:

[..]

vreemd.. hier echt nog nooit problemen gehad met alternate (en na 1 negatieve ervaring iemand al de deur wijzen? LOL )
LE-ZEN! Ik zei, de laatste tijd, dit was slechts de druppel. Heb al eerder problemen gehad met slechte leveringen, zoals verkeerde producten. Daarbij, dat er 1 verkeerd product tussen zit vind ik ook niet zo erg, kan gebeuren, maar dat er meerdere verkeerde (en gebruikte) producten in zitten gaat het bij mij al te ver.

Dan moet je het op eigen kosten retourneren of terug brengen naar de klantenservice. Aangezien ik er iedere dag langs kom, dacht ik: ik breng het gewoon zelf wel terug. Heb er anderhalf uur moeten wachten. Nu denk je: goh, had je het dan ook niet zelf op kunnen halen: ja, had gekund, ware het niet dat ook daar de wachttijd nog langer is dan bij menig Efteling attractie tijdens zomervakantie.

Maar "vroeger" (2 jaar terug) had ik er ook altijd goede ervaringen mee ja.

Maar goed, ik ga TS zijn topic niet meer verder verneuken en hem bang maken.
#ANONIEMdinsdag 18 september 2007 @ 16:25
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:58 schreef kikoooooo het volgende:
Wat ben jij een loser zeg, TS
vigierdinsdag 18 september 2007 @ 19:57
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, bij mij is het Zercom. En wil je niet van dat soort horror verhalen vertellen, ik ben nu al bang dat er iets verkeerds geleverd wordt door die lutsers
Mijn baas 2 weken geleden: "Joris, het maakt mij niet uit waar je die pc haalt (hij betaalt hem), zolang je hem maar niet bij Zercom haalt."
Hij was de week ervoor nog heel kwaad op een collega geweest die daar nog wel spullen gehaald had. Hij vond de service daar kut.
De laatste keer dat voor hem de druppel was: hij haalt voor een paar ruggen spullen in de shop, in plaats van dat er iemand even meeloopt naar de auto stapelen ze alles op zijn armen, valt er buiten wat vanaf, blijven die lui gewoon vanachter hun balie staan kijken.... Voor hem: never again.

Ik wilde nu zeggen: ik hoop dat jouw ervaringen beter zijn, maar nu ik dat zo lees....
StateOfMinddinsdag 18 september 2007 @ 20:02
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:46 schreef Ronhui het volgende:
open er een topic over ipv dat je even belt
Jow sig!!!!
-td6d-dinsdag 18 september 2007 @ 20:02
Je moet ook bij Azerty bestellen!!
Salvad0Rdinsdag 18 september 2007 @ 20:04
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:58 schreef kikoooooo het volgende:
Wat ben jij een loser zeg, TS
Dat valt te betwijfelen.
Elixabetedinsdag 18 september 2007 @ 20:39
18 uur
Meestal gaat dat rond 21 uur de deur uit stomme kneus.
Netsplitterdinsdag 18 september 2007 @ 20:40
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan nog, verstuur mijn spullen! Als ik merk dat om 18:00 uur mijn spullen niet verzonden zijn, dan krijgen ze klappen


Bluf!!!

Grote bek veilig achter je schermpje kan iedereen...
mscholdinsdag 18 september 2007 @ 20:42
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:39 schreef Elixabete het volgende:
18 uur
Meestal gaat dat rond 21 uur de deur uit stomme kneus.
om 21:00 zit het niet meer in het traject voor de volgende dag, dat je je verzend bevestiging dan pas krijgt, tja...
PiRANiAdinsdag 18 september 2007 @ 21:00
Het is dat, niet 'die' @ tt >.<
Biogardedinsdag 18 september 2007 @ 21:46
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:42 schreef mschol het volgende:

[..]

om 21:00 zit het niet meer in het traject voor de volgende dag, dat je je verzend bevestiging dan pas krijgt, tja...


Oh jawel. Die toko's brengen het dan naar een TNT distributiepunt in de buurt. Elke stad en wijk heeft er één zo'n beetje.

Voorbeeld: Bij Bol.com kun je tot 21.00 bestellen en dan leveren ze de volgende dag.
Japewoensdag 19 september 2007 @ 12:58
En, hebben ze geleverd vandaag?
#ANONIEMwoensdag 19 september 2007 @ 12:59
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:39 schreef Elixabete het volgende:
18 uur
Meestal gaat dat rond 21 uur de deur uit stomme kneus.
Niet lief
#ANONIEMwoensdag 19 september 2007 @ 13:00
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:58 schreef Jape het volgende:
En, hebben ze geleverd vandaag?
Nee, die (#%*)#@% heb ik maar WEER gebeld, en zo`n huppelkutje aan de lijn zei heel vrolijk "hij staat hier nog meneer! Hij gaat vanmiddag mee met de zending!"

Fock een kuteind op, dat ge-emmer hoor ik nu al twee dagen
Wimo.woensdag 19 september 2007 @ 13:11
Klanten die denken dat 2k aan onderdelen veel is En dan verwachten dat ze service krijgen Je koopt bij een paupershop omdat het goedkoper is. Service kost geld.
kikoooooowoensdag 19 september 2007 @ 13:25
hoerezooiwoensdag 19 september 2007 @ 13:27
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:02 schreef -td6d- het volgende:
Je moet ook bij Azerty bestellen!!
ja en daar mag je altijd 1 week w8e totdat ie van "assemblage status af is" Lutsers doen er 1 week over om een pc te monteren
kikoooooowoensdag 19 september 2007 @ 13:29
Ulreazjwoensdag 19 september 2007 @ 13:31
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:11 schreef Wimo. het volgende:
Klanten die denken dat 2k aan onderdelen veel is En dan verwachten dat ze service krijgen Je koopt bij een paupershop omdat het goedkoper is. Service kost geld.
Weinig mensen bestellen voor 20k
mscholwoensdag 19 september 2007 @ 13:32
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:46 schreef Biogarde het volgende:

[..]



Oh jawel. Die toko's brengen het dan naar een TNT distributiepunt in de buurt. Elke stad en wijk heeft er één zo'n beetje.

Voorbeeld: Bij Bol.com kun je tot 21.00 bestellen en dan leveren ze de volgende dag.
das waar maar:
dat kunnen alleen de echt grote toko's (bol.com heeft een aparte distributie die ook andere bedrijven doet, dus die zijn groot zat)
een kleine pc boer zal dat niet kunnen betalen//
mscholwoensdag 19 september 2007 @ 13:33
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:27 schreef hoerezooi het volgende:

[..]

ja en daar mag je altijd 1 week w8e totdat ie van "assemblage status af is" Lutsers doen er 1 week over om een pc te monteren
dat doe je toch ook zelf
#ANONIEMwoensdag 19 september 2007 @ 13:50
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:11 schreef Wimo. het volgende:
Klanten die denken dat 2k aan onderdelen veel is En dan verwachten dat ze service krijgen Je koopt bij een paupershop omdat het goedkoper is. Service kost geld.
Och jee, ik verwacht dat ze mijn pakket gewoon opsturen als het er is en compleet is, en dat het niet eerst 2 dagen in 1 of ander donker magazijn staat weg te rotten, silly me
Wimo.woensdag 19 september 2007 @ 13:53
Voortaan zelf voor iets meer halen in een echte winkel dan
LegerNegerwoensdag 19 september 2007 @ 14:12
Azerty
LegerNegerwoensdag 19 september 2007 @ 14:13
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:27 schreef hoerezooi het volgende:

[..]

ja en daar mag je altijd 1 week w8e totdat ie van "assemblage status af is" Lutsers doen er 1 week over om een pc te monteren
Een pc inelkaar zetten doe je toch zelf? Ben je in een kwartiertje wel klaar. Dan nog een OS erop, en gaan met die banaan.
#ANONIEMwoensdag 19 september 2007 @ 15:44
quote:
Deze bestelling is nu compleet.
Uw bestelling staat klaar om door TNT opgehaald te worden.
Gaat het dan toch gebeuren? Ik krijg tranen van blijdschap in mijn ogen!
PeZuwoensdag 19 september 2007 @ 18:41
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:27 schreef hoerezooi het volgende:

[..]

ja en daar mag je altijd 1 week w8e totdat ie van "assemblage status af is" Lutsers doen er 1 week over om een pc te monteren
ja ze hebben wrs ook altijd maar 1 pc om in elkaar te zetten en vd rest helemaal geen klanten of ander werk _!
#ANONIEMwoensdag 19 september 2007 @ 18:47
Uw bestelling met ordernumer ******* is verzonden naar :
*******

Joepie, morgen in elkaar zetten
broodjekipkerriewoensdag 19 september 2007 @ 20:02
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:47 schreef Scorpie het volgende:
Uw bestelling met ordernumer ******* is verzonden naar :
*******

Joepie, morgen in elkaar zetten
als het bestelling is orde is, mocht dit niet het geval zijn.
veel plezier met de aftersales
hugecoollwoensdag 19 september 2007 @ 20:05
Teasers
Biogardewoensdag 19 september 2007 @ 20:20
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:11 schreef Wimo. het volgende:
Klanten die denken dat 2k aan onderdelen veel is En dan verwachten dat ze service krijgen Je koopt bij een paupershop omdat het goedkoper is. Service kost geld.


Sjappie
PeZuwoensdag 19 september 2007 @ 20:22
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:20 schreef Biogarde het volgende:

[..]



Sjappie
TJAPPIE
Biogardewoensdag 19 september 2007 @ 20:57
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:22 schreef PeZu het volgende:

[..]

TJAPPIE


Wimo.woensdag 19 september 2007 @ 21:48
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:20 schreef Biogarde het volgende:

[..]



Sjappie
Pauper
xenthjewoensdag 19 september 2007 @ 21:50
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:13 schreef LegerNeger het volgende:

[..]

Een pc inelkaar zetten doe je toch zelf? Ben je in een kwartiertje wel klaar. Dan nog een OS erop, en gaan met die banaan.
Magnetische schroevendraaiers die plotseling niet meer magnetisch zijn
Wasbenzine (koelpasta verwijderen) die net op is
Schroefjes niet kunnen vinden
Driverails verkeerd monteren

Ga zo maar door Maak daar maar een paar uurtjes van.
Maar mischien komt het omdat ik geen bureau heb om op te werken
hoerezooiwoensdag 19 september 2007 @ 22:05
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:41 schreef PeZu het volgende:

[..]

ja ze hebben wrs ook altijd maar 1 pc om in elkaar te zetten en vd rest helemaal geen klanten of ander werk _!
Als ze het zo druk hebben hebben ze vast wel genoeg omzet om ff wat aan schaalvergroting te gaan doen, en je bent lui of je ben het niet.
#ANONIEMwoensdag 19 september 2007 @ 22:49
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:50 schreef xenthje het volgende:

[..]

Magnetische schroevendraaiers die plotseling niet meer magnetisch zijn
Wasbenzine (koelpasta verwijderen) die net op is
Schroefjes niet kunnen vinden
Driverails verkeerd monteren

Ga zo maar door Maak daar maar een paar uurtjes van.
Maar mischien komt het omdat ik geen bureau heb om op te werken
Ik trek morgen ook wat uurtjes uit om hem in elkaar te zetten hoor.
mscholwoensdag 19 september 2007 @ 23:16
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:05 schreef hoerezooi het volgende:

[..]

Als ze het zo druk hebben hebben ze vast wel genoeg omzet om ff wat aan schaalvergroting te gaan doen, en je bent lui of je ben het niet.
drukte zegt niets over de omzet (naja een beetje dan, maar niet voor een buitenstaander)
en omzet heb je niks aan
winst moet je hebben, en pas als dat in orde is kan je denken aan meer personeel...
IcewindNLwoensdag 19 september 2007 @ 23:26
Ik heb ook wat besteld bij Zercom. Vanochtend alle spullen op Binnen. Jammer genoeg geen mail dat het verstuurd is vandaag dus dat zal morgen wel verstuurd worden.