abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53270954
Ja, apen, alles is binnen, alles staat klaar om verzonden te worden, DOE DAT DAN OOK!
Al mijn spul staat nu al de hele dag klaar om verzonden te worden, maar verzenden? Ho maar.
En wel al zien he dat het verzonden kan worden, maar het daadwerkelijk doen? Nee!

Klacht: spullen staan al meer dan een werkdag klaar om verzonden te worden. Whats taking so long!
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:42:41 #2
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_53270975
Die statusupdates zijn ook niet altijd up-to-date.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:44:35 #3
138448 PeZu
Suspended animation
pi_53271031
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:41 schreef Scorpie het volgende:
Ja, apen, alles is binnen, alles staat klaar om verzonden te worden, DOE DAT DAN OOK!
Al mijn spul staat nu al de hele dag klaar om verzonden te worden, maar verzenden? Ho maar.
En wel al zien he dat het verzonden kan worden, maar het daadwerkelijk doen? Nee!

Klacht: spullen staan al meer dan een werkdag klaar om verzonden te worden. Whats taking so long!
net of alle bedrijven de hele dag door spullen versturen _!

dit gebeurt gewoon vaak 1x per dag, wel zo handig
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_53271079
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:44 schreef PeZu het volgende:

[..]

net of alle bedrijven de hele dag door spullen versturen _!

dit gebeurt gewoon vaak 1x per dag, wel zo handig
Dan nog, verstuur mijn spullen! Als ik merk dat om 18:00 uur mijn spullen niet verzonden zijn, dan krijgen ze klappen
  FOK!fotograaf dinsdag 18 september 2007 @ 14:46:55 #5
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53271097
open er een topic over ipv dat je even belt
pi_53271461
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:46 schreef Ronhui het volgende:
Ik heb ze al 2 keer gebeld om een adreswijziging op te geven voor mijn bestelling
pi_53271787
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb ze al 2 keer gebeld om een adreswijziging op te geven voor mijn bestelling
kijk daar heb je het al...
lastige klant
pi_53271960
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:13 schreef mschol het volgende:

[..]

lastige klant
Ik EIS service!
pi_53271970
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:13 schreef mschol het volgende:

[..]

lastige klant
laat nog maar een weekje staan dan
pi_53271979
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:23 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

laat nog maar een weekje staan dan
Neeeeeeeeeeee, ik wil mijn mooie pc in elkaar gaan sleutelen voordat ik in mijn nieuwe huis kom
pi_53272142
Toevallig Alternate? Laatst ook een bestelling gedaan, hoor vervolgens niks, ik bellen: ja, nog niet alle producten zijn binnen. Okee, kan gebeuren,. Volgende dag de TNT aan de deur: "leuk" denk ik, kan ik mooi knutselen van het weekend.

Zitten er allemaal verkeerde producten in, wel vergelijkbaar en zelfde prijs, maar dan van een bagger merk (WinFast moederbord ipv ASUS. bijvoorbeeld).

Bestel er nooit meer wat, want het is de laatste tijd echt bagger, dat terwijl ik er vroeger echt goede ervaringen mee had.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_53272201
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:32 schreef BobbyB het volgende:
Toevallig Alternate? Laatst ook een bestelling gedaan, hoor vervolgens niks, ik bellen: ja, nog niet alle producten zijn binnen. Okee, kan gebeuren,. Volgende dag de TNT aan de deur: "leuk" denk ik, kan ik mooi knutselen van het weekend.

Zitten er allemaal verkeerde producten in, wel vergelijkbaar en zelfde prijs, maar dan van een bagger merk (WinFast moederbord ipv ASUS. bijvoorbeeld).

Bestel er nooit meer wat, want het is de laatste tijd echt bagger, dat terwijl ik er vroeger echt goede ervaringen mee had.
Nee, bij mij is het Zercom. En wil je niet van dat soort horror verhalen vertellen, ik ben nu al bang dat er iets verkeerds geleverd wordt door die lutsers
pi_53272243
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:32 schreef BobbyB het volgende:

vreemd.. hier echt nog nooit problemen gehad met alternate (en na 1 negatieve ervaring iemand al de deur wijzen? LOL )
pi_53272277
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:39 schreef mschol het volgende:

[..]

vreemd.. hier echt nog nooit problemen gehad met alternate (en na 1 negatieve ervaring iemand al de deur wijzen? LOL )
1 negatieve ervaring met spullen van 1300 euro in totaal zou ik ook gelijk kappen met die handel hoor.
*Stilletjes bidt dat onderdelen vandaag nog worden verstuurd*

Heeft iemand enig idee wanneer Zercom zijn pakketjes aanbied toevallig?
pi_53272529
Waar blijven de specs? had toch minsten een "kijk mijn uber-specs topic verwacht"
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_53272630
Wat ben jij een loser zeg, TS
pi_53273131
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:39 schreef mschol het volgende:

[..]

LE-ZEN! Ik zei, de laatste tijd, dit was slechts de druppel. Heb al eerder problemen gehad met slechte leveringen, zoals verkeerde producten. Daarbij, dat er 1 verkeerd product tussen zit vind ik ook niet zo erg, kan gebeuren, maar dat er meerdere verkeerde (en gebruikte) producten in zitten gaat het bij mij al te ver.

Dan moet je het op eigen kosten retourneren of terug brengen naar de klantenservice. Aangezien ik er iedere dag langs kom, dacht ik: ik breng het gewoon zelf wel terug. Heb er anderhalf uur moeten wachten. Nu denk je: goh, had je het dan ook niet zelf op kunnen halen: ja, had gekund, ware het niet dat ook daar de wachttijd nog langer is dan bij menig Efteling attractie tijdens zomervakantie.

Maar "vroeger" (2 jaar terug) had ik er ook altijd goede ervaringen mee ja.

Maar goed, ik ga TS zijn topic niet meer verder verneuken en hem bang maken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_53273171
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:58 schreef kikoooooo het volgende:
pi_53279371
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, bij mij is het Zercom. En wil je niet van dat soort horror verhalen vertellen, ik ben nu al bang dat er iets verkeerds geleverd wordt door die lutsers
Mijn baas 2 weken geleden: "Joris, het maakt mij niet uit waar je die pc haalt (hij betaalt hem), zolang je hem maar niet bij Zercom haalt."
Hij was de week ervoor nog heel kwaad op een collega geweest die daar nog wel spullen gehaald had. Hij vond de service daar kut.
De laatste keer dat voor hem de druppel was: hij haalt voor een paar ruggen spullen in de shop, in plaats van dat er iemand even meeloopt naar de auto stapelen ze alles op zijn armen, valt er buiten wat vanaf, blijven die lui gewoon vanachter hun balie staan kijken.... Voor hem: never again.

Ik wilde nu zeggen: ik hoop dat jouw ervaringen beter zijn, maar nu ik dat zo lees....
Da gao nie nou!
pi_53279536
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:46 schreef Ronhui het volgende:
Jow sig!!!!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_53279549
Je moet ook bij Azerty bestellen!!
pi_53279621
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:58 schreef kikoooooo het volgende:
Dat valt te betwijfelen.
pi_53281012
18 uur
Meestal gaat dat rond 21 uur de deur uit stomme kneus.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 18 september 2007 @ 20:40:37 #24
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_53281075
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan nog, verstuur mijn spullen! Als ik merk dat om 18:00 uur mijn spullen niet verzonden zijn, dan krijgen ze klappen

Bluf!!!

Grote bek veilig achter je schermpje kan iedereen...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_53281149
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:39 schreef Elixabete het volgende:
18 uur
om 21:00 zit het niet meer in het traject voor de volgende dag, dat je je verzend bevestiging dan pas krijgt, tja...
  dinsdag 18 september 2007 @ 21:00:10 #26
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_53281886
Het is dat, niet 'die' @ tt >.<
  dinsdag 18 september 2007 @ 21:46:07 #27
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_53283870
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:42 schreef mschol het volgende:

[..]

om 21:00 zit het niet meer in het traject voor de volgende dag, dat je je verzend bevestiging dan pas krijgt, tja...

Oh jawel. Die toko's brengen het dan naar een TNT distributiepunt in de buurt. Elke stad en wijk heeft er één zo'n beetje.

Voorbeeld: Bij Bol.com kun je tot 21.00 bestellen en dan leveren ze de volgende dag.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_53297711
En, hebben ze geleverd vandaag?
pi_53297754
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:39 schreef Elixabete het volgende:
18 uur
Niet lief
pi_53297782
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:58 schreef Jape het volgende:
En, hebben ze geleverd vandaag?
Nee, die (#%*)#@% heb ik maar WEER gebeld, en zo`n huppelkutje aan de lijn zei heel vrolijk "hij staat hier nog meneer! Hij gaat vanmiddag mee met de zending!"

Fock een kuteind op, dat ge-emmer hoor ik nu al twee dagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')