net of alle bedrijven de hele dag door spullen versturenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:41 schreef Scorpie het volgende:
Ja, apen, alles is binnen, alles staat klaar om verzonden te worden, DOE DAT DAN OOK!
Al mijn spul staat nu al de hele dag klaar om verzonden te worden, maar verzenden? Ho maar.
En wel al zien he dat het verzonden kan worden, maar het daadwerkelijk doen? Nee!
Klacht: spullen staan al meer dan een werkdag klaar om verzonden te worden. Whats taking so long!
Dan nog, verstuur mijn spullen!quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
net of alle bedrijven de hele dag door spullen versturen_!
dit gebeurt gewoon vaak 1x per dag, wel zo handig
Ik heb ze al 2 keer gebeld om een adreswijziging op te geven voor mijn bestellingquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:46 schreef Ronhui het volgende:
open er een topic over ipv dat je even belt
kijk daar heb je het al...quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb ze al 2 keer gebeld om een adreswijziging op te geven voor mijn bestelling![]()
![]()
Ik EIS service!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:13 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk daar heb je het al...
lastige klant
laat nog maar een weekje staan danquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:13 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk daar heb je het al...
lastige klant
Neeeeeeeeeeee, ik wil mijn mooie pc in elkaar gaan sleutelen voordat ik in mijn nieuwe huis komquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:23 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
laat nog maar een weekje staan dan
Nee, bij mij is het Zercom. En wil je niet van dat soort horror verhalen vertellen, ik ben nu al bang dat er iets verkeerds geleverd wordt door die lutsersquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:32 schreef BobbyB het volgende:
Toevallig Alternate? Laatst ook een bestelling gedaan, hoor vervolgens niks, ik bellen: ja, nog niet alle producten zijn binnen. Okee, kan gebeuren,. Volgende dag de TNT aan de deur: "leuk" denk ik, kan ik mooi knutselen van het weekend.
Zitten er allemaal verkeerde producten in, wel vergelijkbaar en zelfde prijs, maar dan van een bagger merk (WinFast moederbord ipv ASUS.bijvoorbeeld).
Bestel er nooit meer wat, want het is de laatste tijd echt bagger, dat terwijl ik er vroeger echt goede ervaringen mee had.
vreemd.. hier echt nog nooit problemen gehad met alternate (en na 1 negatieve ervaring iemand al de deur wijzen? LOLquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:32 schreef BobbyB het volgende:
Toevallig Alternate? Laatst ook een bestelling gedaan, hoor vervolgens niks, ik bellen: ja, nog niet alle producten zijn binnen. Okee, kan gebeuren,. Volgende dag de TNT aan de deur: "leuk" denk ik, kan ik mooi knutselen van het weekend.
Zitten er allemaal verkeerde producten in, wel vergelijkbaar en zelfde prijs, maar dan van een bagger merk (WinFast moederbord ipv ASUS.bijvoorbeeld).
Bestel er nooit meer wat, want het is de laatste tijd echt bagger, dat terwijl ik er vroeger echt goede ervaringen mee had.
1 negatieve ervaring met spullen van 1300 euro in totaal zou ik ook gelijk kappen met die handel hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:39 schreef mschol het volgende:
[..]
vreemd.. hier echt nog nooit problemen gehad met alternate (en na 1 negatieve ervaring iemand al de deur wijzen? LOL)
LE-ZEN! Ik zei, de laatste tijd, dit was slechts de druppel. Heb al eerder problemen gehad met slechte leveringen, zoals verkeerde producten. Daarbij, dat er 1 verkeerd product tussen zit vind ik ook niet zo erg, kan gebeuren, maar dat er meerdere verkeerde (en gebruikte) producten in zitten gaat het bij mij al te ver.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:39 schreef mschol het volgende:
[..]
vreemd.. hier echt nog nooit problemen gehad met alternate (en na 1 negatieve ervaring iemand al de deur wijzen? LOL)
Mijn baas 2 weken geleden: "Joris, het maakt mij niet uit waar je die pc haalt (hij betaalt hem), zolang je hem maar niet bij Zercom haalt."quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, bij mij is het Zercom. En wil je niet van dat soort horror verhalen vertellen, ik ben nu al bang dat er iets verkeerds geleverd wordt door die lutsers![]()
Jow sig!!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:46 schreef Ronhui het volgende:
open er een topic over ipv dat je even belt
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan nog, verstuur mijn spullen!Als ik merk dat om 18:00 uur mijn spullen niet verzonden zijn, dan krijgen ze klappen
![]()
om 21:00 zit het niet meer in het traject voor de volgende dag, dat je je verzend bevestiging dan pas krijgt, tja...quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:39 schreef Elixabete het volgende:
18 uur
Meestal gaat dat rond 21 uur de deur uit stomme kneus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |