Waarom? Moet de staat dan vermogensbelasting aan zichzelf betalen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:51 schreef De_Ananas het volgende:
Het zou ook slecht zijn om de staatsschuld helemaal af te lossen.
Omdat schulden verdampen door de inflatie.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom? Moet de staat dan vermogensbelasting aan zichzelf betalen?
Heel goed, lange-termijn denkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:59 schreef LENUS het volgende:
[..]
Omdat schulden verdampen door de inflatie.
Dat is precies de rede dat ik een huis heb gekocht, aflossings vrij natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:59 schreef LENUS het volgende:
[..]
Omdat schulden verdampen door de inflatie.
Of CUquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:44 schreef vanBnaarC het volgende:
Klacht: Mensen die stemmen op PVDA![]()
Dan kunnen de hangjongeren van nu blijven hangen en dat geld opmaken. Zo gek is dat idee dus nog niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:29 schreef thedude0 het volgende:
Meer geld van de mensen aftroggelen en dat opsparen, briljant idee.
Bedanktquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:52 schreef Red_85 het volgende:
ik kots op alle klere idioten die op de linksen hebben gestemd de afgelopen keer. ik kots op jullie. en even zoveel op dit graf kabinet.
een beetje lasten verzwaren voor iedereen als je door rekend en zo zegt 'sparen voor de toekomst' terwijl je niet eens kan sparen omdat je koopkracht (nog verder) achteruit gaat. daarbij komt ook nog eens een belansting maatregel op vliegen die ze in een keer 1mlrd opleverd die nergens naar toegaat. nergens in de wereld wordt vliegen op deze manier belast en zo gaan veel luchtvaartmaatschappijen lekker naar andere luchthavens in europa en draail je fijn een van de 2 drijfveren van je economie de nek om. nee slim om zo verder te gaan. de tyfus voor iedereen die links heb gestemd en ik hoop dat je lekker volgend jaar in een doos leeft onder een lantaarnpaal.
slim, erg slim.
nee, daar moet je ook nog belasting over betalen. en die doos waar je in komt te zitten is vast ook te luxe voor je dus moet je uit over mate van ramp daar ook nog meer over betalen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Ik krijg tyfus![]()
Wel gratis toch hé?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |