succes !quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:06 schreef eer-ik het volgende:
nog effe, dan ga ik op weg naar m'n eerste college
quote:Verdonk werd vorige week door fractievoorzitter Mark Rutte uit de fractie gezet nadat zij opnieuw kritiek had geleverd op de koers van de liberalen. Verbeet liet weten dat Verdonk sinds vrijdag doorgaat onder de naam 'Lid Verdonk'
en dat is..quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, 't is wel meteen een paupervak
Ze nemen het over! It's a trap!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm... "lid verdonk", waar heb ik dat "LID" meer gehoord
Snellezenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, 't is wel meteen een paupervak
gelukkig niet...quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:24 schreef indahnesia.com het volgende:
is dat geintje met de VVD nog al niet afgelopen? Tjonge...
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gelukkig niet...
Wilders-Verdonk-VVD op naar de 60 zetels![]()
inderdaad... of die gast die hier dus zit is dus gewoon een politiek correct mannetjequote:Op dinsdag 18 september 2007 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze nemen het over! It's a trap!
Verdonk mag wat mij betreft sterven aan een snelle dood. Pijnlijk hoeft van mij niet persé, zo ben ik dan ook weer niet.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verdonk mag wat mij betreft sterven aan een snelle dood. Pijnlijk hoeft van mij niet persé, zo ben ik dan ook weer niet.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verdonk mag wat mij betreft sterven aan een snelle dood. Pijnlijk hoeft van mij niet persé, zo ben ik dan ook weer niet.
dat wens ik ook voor die Azzouz, maar dat lukt ook maar steeds nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |