toch telt je stem maar 1x... dus het heeft geen zin om het meerdere keren te doen...quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:30 schreef Varen het volgende:
Je kunt vaker met de zelfde code stemmen op Huub, kunnen jullie dat ook?
![]()
http://ring2007.televizierring.nl/stemronden.php?id=2
De lijst wordt langer en langer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Uitje met Amanda haar visagie wedstrijd: Broer.
Het is heel waarschijnlijk dat op basis van je IP-adres slechts 1 stem geldig is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:30 schreef Varen het volgende:
![]()
Maar mijn zoons, mijn dochter, mijn man mogen wel allemaal apart stemmen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:36 schreef Desii het volgende:
[..]
toch telt je stem maar 1x... dus het heeft geen zin om het meerdere keren te doen...
Hij overschijft dan gewoon je vorige stem![]()
Ik heb 3! computersquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is heel waarschijnlijk dat op basis van je IP-adres slechts 1 stem geldig is.
De FOK!-server nodigde me een paar keer uit een drankje te gaan pakken. Dat doe ik dus maar. Laters
En allemaal aangesloten op dezelfde router. En maar 1 internet account. Dat is dus allemaal hetzelfde IP-adres ......quote:
Even geprobeerd en ja, het luktquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:30 schreef Varen het volgende:
![]()
Afhankelijk van je provider natuurlijk, maar tegenwoordig wel erg standaard. Doen wij ook als provider. Maar vroegeh was het wel mogelijk om een subnetje te krijgen. Maar helaas met de ip-schaarste is daar over het algemeen een eind aangemaakt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En allemaal aangesloten op dezelfde router. En maar 1 internet account. Dat is dus allemaal hetzelfde IP-adres ......
Hij denkt waarschijnlijk dat ze een vrije trap gaan nemenquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:44 schreef ricofromrio het volgende:
waarom houd dennix zijn handjes bij zijn kruis?
Ik dacht dat het 1 Ip-adres is voor alle computers?quote:
Daarom zit ze nu buiten zielig te peuken?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:57 schreef Desii het volgende:
Amanda der zus komt niet morgen...
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij denkt waarschijnlijk dat ze een vrije trap gaan nemen![]()
Waarom nu niet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:57 schreef Desii het volgende:
Amanda der zus komt niet morgen...
volgens mij ging het nu om Daniellequote:Op dinsdag 18 september 2007 15:59 schreef avonne het volgende:
welke? Debora?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:01 schreef BuffyJan het volgende:
Haha ff off topic. Ben op mn werk de Metro van gisteren aan t lezen. Staat een verslag in de van de premiere van 'MillionaireThe Film'
ik quote:
De vrolijk pratende jetsetters en BN'ers zien er inderdaad glamoureus uit: goed in de schmink, behangen met glitter, op torenhoge hakken of strak in het pak gehesen. Alleen de twee dames Amanda en Nadia, voor deze gelegenheid even vrijgelaten uit de Gouden Kooi, zijn wat minder chic door hun uitpuilende decolletés.
![]()
Heeft het niets mee te maken...quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
Lieke geilt echt wel op Carlos. Hoe ze naar hem toe rende..![]()
Amanda wil toch niet luisteren naar anderen, wie niet horen wil, moet maar voelen...quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom nu niet?
Wat dat betreft is het wel een beetje sneu dat alles en iedereen haar daar aan haar lot overlaat.
Ja, dat klopt wel. Maar het is nu ook weer niet zo dat haar zus haar enorme inzichten verschaft. Zelfde laken één pak, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:03 schreef Lobasca het volgende:
Amanda wil toch niet luisteren naar anderen, wie niet horen wil, moet maar oelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |