Ze mogen niet boven zijn. Overal zijn schilders bezig. Vanmorgen in de gang, nu de rest van de woonkamer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
Jaap doucht beneden, waarschijnlijk is zijn eigen douche te vies, de HH weigeren die vieze troep van Jaap schoon te maken en terecht.
Ik snap niet dat Huub daar niks van zegt tegen Jaap.
Maar achter knijpt maar graag een oogje dicht. Nog steeds te absurd dat Lieke twee weken terug voor precies hetzelfde 'vergrijp' zo enorm unfair gestraft werd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:53 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke dat is gewoon het moeste er van dat er gewoon dingen wel zijn uit mijn box die ik gewoon altijd weer dicht doe.
Lieke dat zien wij steeds dat doet Nadia.
Aha, dat zal het zijn, maar Lieke zei vanochtend tegen Jaap dat zijn toilet zo smerig was toen ze haar paardrijbroek wilde passen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze mogen niet boven zijn. Overal zijn schilders bezig. Vanmorgen in de gang, nu de rest van de woonkamer.
Hoe is zij door die psychologische test gekomen? In godsnaam! Ze zou onmiddelijk uit het huis moeten worden gehaald! Het is gewoon te zielig!quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Yvon : "Hoe zeg je in het Portugees 'Wie leert hier Portugees' "
Amanda : "Dennis, Brian, Nadia en Amanda"
Plus haar punten van de popo is ze daardoor kwijt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar achter knijpt maar graag een oogje dicht. Nog steeds te absurd dat Lieke twee weken terug voor precies hetzelfde 'vergrijp' zo enorm unfair gestraft werd.
Ja, dat hoorde ik ook. Merkte je ook dat Japio en Palma beiden niet reageerden ........quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, dat zal het zijn, maar Lieke zei vanochtend tegen Jaap dat zijn toilet zo smerig was toen ze haar paardrijbroek wilde passen.
Dat zei Huub net ook tegen Lieke: ¤ 1000 voor een oogpotlood. Hij zegt dat ze door moet bellen dat er weer spullen weg zijn, maar Lieke doet het niet, geen idee waarom niet, ik zou ze krijgen die snollen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar achter knijpt maar graag een oogje dicht. Nog steeds te absurd dat Lieke twee weken terug voor precies hetzelfde 'vergrijp' zo enorm unfair gestraft werd.
Onderdeel van die unfaire bestraffing. Met twee maten meten, dat kunnen ze daar verdomd goed, helaas.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:57 schreef rooie3 het volgende:
Plus haar punten van de popo is ze daardoor kwijt.
Je kunt het ook uitleggen als : 'De psychologische test was perfect. Ze hebben de grootste muts tussen alle aanmeldingen eruit weten te halen' ..........quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hoe is zij door die psychologische test gekomen? In godsnaam! Ze zou onmiddelijk uit het huis moeten worden gehaald! Het is gewoon te zielig!
Hoe reageerde de rest eigenlijk op die opmerking van Amanda ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kunt het ook uitleggen als : 'De psychologische test was perfect. Ze hebben de grootste muts tussen alle aanmeldingen eruit weten te halen' ..........
Ja, vandaar mijn gedachte dat ze die vieze bende van hem niet meer opruimen, ik kan me vergissen hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook. Merkte je ook dat Japio en Palma beiden niet reageerden ........
Je ziet de schilders overal bezig. Ze zitten nu in de hal bij het master-rufthok van Japio.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, vandaar mijn gedachte dat ze die vieze bende van hem niet meer opruimen, ik kan me vergissen hoor.
Goed gedaan Sherlockquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:01 schreef Dreamboy het volgende:
Hier nog maar een keer het bewijs van persoonlijk bezit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |