En hoop voor morgen. Zoals ze zelf zei : "Ze steken een ijzeren pijp in m'n strot"quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:13 schreef avonne het volgende:
Beter te pruimen, ja.
Aantal scheldwoorden is bijzonder laag.
Zebralounge met Bart-(zag de de familie)quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
Ach, Lieke mocht bij Gods gratie haar moeder gedag zeggen,
maar niet met haar praten.
De voltallige Fam. Kubatz was aanwezig in de Zebra,
zou Brian ook alleen maar gedag hebben mogen zeggen?![]()
Dank je voor deze opsommingquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian sprak zijn dankbaarheid uit tegenover
zijn vriend die op bezoek kwam, dat de productie deze kansen gaf tijdens zijn uitjes.
Palma blijkt toch humor te hebben soms.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:09 schreef pullup het volgende:
ben ik nu zo gewend geraakt aan Palma of is ze werkelijk beter te pruimen de laatste tijd![]()
Dat is z'n stoere mannen pose, snap dat dan!quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:26 schreef beequeen het volgende:
Leuk voor Ivon , de interesse van Dennix.
[afbeelding]
Daarvoor moest hij 150 cpt betalenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:24 schreef schizolientje het volgende:
En vliegles Brian: Tamara
Maar ik las op VOL dat haar moeder er de hele dag bij had gezeten.....ik kan me niet voorstellen dat ze dan niet gewoon mogen praten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je voor deze opsomming, Wat een wereld van verschil met Lieke en het mogen begroeten van haar moeder.
ik ook niet..... volgens mij heeft ze heus wel meer mogen zeggen dan hallo... maar denk wel dat er op gelet is, dat het niet over het spel gaat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:32 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar ik las op VOL dat haar moeder er de hele dag bij had gezeten.....ik kan me niet voorstellen dat ze dan niet gewoon mogen praten.
De kans is groot dat Lieke er geen ruchtbaar aan wilde geven. Het zou immers alleen maar commentaar van de anderen opleveren. Op deze manier geeft ze gewoon geen aanleding tot gezeur.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:32 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar ik las op VOL dat haar moeder er de hele dag bij had gezeten.....ik kan me niet voorstellen dat ze dan niet gewoon mogen praten.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Yvon : "Hoe zeg je in het Portugees 'Wie leert hier Portugees' "
Amanda : "Dennis, Brian, Nadia en Amanda"
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Masterquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |