Poedel is ook op het podium hequote:Op vrijdag 21 september 2007 19:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zet die 3 morgen dan maar even op het podium.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Poedel is ook op het podium he
Spartaquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
even voor de duidelijkheid.
Mijn vrouw heeft wel verstand van voetbal.
ik ken haar ook vanuit het stadion.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
SpartaDat is toch geen voetbal, man
Laat ze morgen maar slecht voetbal spelen. Kan er helaas wegens omstandigheden niet bij zijn in Rotterdam.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
SpartaDat is toch geen voetbal, man
wat zijn de omstandigheden? je bent alergisch voor echt gras ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Laat ze morgen maar slecht voetbal spelen. Kan er helaas wegens omstandigheden niet bij zijn in Rotterdam.
Sorry, je hebt gelijk. Hoe kan ik het goedmaken?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
120 jaar voetbal en slechts 1 keer gedegradeerd. nummer 4 op de ranglijst allertijden.
En ze verkopen er bier per halve liter![]()
Zo te zien zit jij thuis ook aan de halve liters.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
wat zijn de omstandigheden? je bent alaergisch voor echt gras ?![]()
nee dat red je niet met de heg knippen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:23 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Hoe kan ik het goedmaken?
[afbeelding]
Dat hadden we toch al afgesproken? Zeg maar wanneer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee dat red je niet met de heg knippen.
Je gaat maar een keer met Bayswater en mij mee naar het kasteel om met een biertje in de hand voetbal te kijken
zit wel aan de perfect daft ja. een goede jupiler is nooit te versmadenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zo te zien zit jij thuis ook aan de halve liters.![]()
bays is volgend weekend weer terug. dan prikken we gelijk een datum.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:26 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat hadden we toch al afgesproken? Zeg maar wanneer.
Volgend weekend pas? Zit ik nog een week vast aan dat punten tellen met excell. Ontzettende klus is dat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
bays is volgend weekend weer terug. dan prikken we gelijk een datum.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
wat zijn de omstandigheden? je bent alergisch voor echt gras ?![]()
was meer als geintje richting jullie ku(ns)tgras bedoeld.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Gezondheid reden genoeg?
Edit: Zijn jullie wel een beetje lief voor Ricky?We hebben al zo'n smalle selectie, dus naai hem niet op svp.
Sorry dat ik er over moet beginnen, maar ongelooflijk dat jullie met die voorhoede ons niet voor konden blijven in het seizoen waarin we allebei promoveerden. Zal nooit vergeten dat ik eigenlijk niet eens in de titel geloofden omdat we dat seizoen vooral thuis van iedereen konden verliezen (0-4 tegen Sparta en Haarlem) en opeens gingen jullie met 3-0 onderuit in Sittard. Sparta uit was ook zeker de mooiste uitwedstrijd die ik tot nu toe heb meegemaakt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
was meer als geintje richting jullie ku(ns)tgras bedoeld.
en ricky wordt bij ons (net zoals koevermans vorige week) meer dan welkom geheten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |