Je laat ons wel in spanning zittenquote:Op zondag 23 september 2007 20:28 schreef Blawh het volgende:
Ik moet nu gaan helaas, is wat dringends tussengekomen dus moet direct weg.
Moest even naar Almelo (=andere kant van het kanaal) rijden omdat er iemand met een lege accu stond.quote:Op zondag 23 september 2007 20:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je laat ons wel in spanning zitten![]()
Hopen dat het niks ergs is
quote:-thunderdiz-
-Moeilijke wedstrijd: spits krijgt geen voet aan de grond.-
quote:-gebruikersnaam-
-Hangende spits heeft weinig rendement-
quote:-Beschouw-
-"Ik ben Didier Drogba en ik doe de oorlog in mijn land na."-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Prosac-
-Wrestlemania 2007-
Stuur eens maar eens een foto voordat ik me in de nesten werk.quote:Op zondag 23 september 2007 21:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
goede jury vandaag.
en beschouw.
Mijn vrouw vraagt of ze nog iets terug kan doen als dank voor de mooie heg.
Eensch!quote:Op zondag 23 september 2007 21:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
goede jury vandaag.
en beschouw.
Mijn vrouw vraagt of ze nog iets terug kan doen als dank voor de mooie heg.
quote:Op zondag 23 september 2007 21:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
Beschouw als jury is altijd goed
Blond,slanke talje en ziet er ook nog eens lekker uit.quote:Op zondag 23 september 2007 21:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Stuur eens maar eens een foto voordat ik me in de nesten werk.![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je weet het hè [afbeelding]
Maar je was gewoon aan het doorposten!quote:Op maandag 24 september 2007 19:14 schreef Beschouw het volgende:
Niet zo ongeduldig, lastige keus vandaag.
Mag dat niet als ik zit na te denken?quote:Op maandag 24 september 2007 19:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar je was gewoon aan het doorposten!
Ligt aan het podium.quote:Op maandag 24 september 2007 19:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mag dat niet als ik zit na te denken?
Je bent een man, je kan geen twee dingen tegelijk.quote:Op maandag 24 september 2007 19:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mag dat niet als ik zit na te denken?
Dan komt die foute beslissing hier dusquote:Op maandag 24 september 2007 19:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent een man, je kan geen twee dingen tegelijk.
Dan neem je foute beslissingen
quote:-Luco-
-Hey jij daar! Ja jij daar! Neem eens op!!-
quote:-HPayne-
-Henry tegen tegenstander: "Jullie kunnen beter alvast ff Apeldoorn bellen, en vergeet die 0031 niet!"-
quote:-Madhouse11-
-Henry feliciteert Vrolijke Frits alvast met de behaalde punten.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-BonJovi-
-Henry blesseert mede speler nadat hij door enthousiasme op zijn voet ging staan.-
Inderdaad...quote:Op maandag 24 september 2007 19:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dan komt die foute beslissing hier dus![]()
--foute beslissing --
De opmaak is hier te vinden.
quote:Op maandag 24 september 2007 19:34 schreef toma het volgende:![]()
* toma meldt zich weer eens na een lange tijd absentie.
Leuk dat je er weer bent.quote:Op maandag 24 september 2007 19:34 schreef toma het volgende:![]()
* toma meldt zich weer eens na een lange tijd absentie.
Jury beslistquote:Op maandag 24 september 2007 19:34 schreef TheVulture het volgende:
Nou ieder zijn smaak maar de 1e en 3e plaats horen er echt niet thuis vind ik...er waren veel leukere
dank je wel, ik vond die van mij dus ook leuker.quote:Op maandag 24 september 2007 19:34 schreef TheVulture het volgende:
Nou ieder zijn smaak maar de 1e en 3e plaats horen er echt niet thuis vind ik...er waren veel leukere
En naar de meester moeten we luisteren.quote:Op maandag 24 september 2007 19:34 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |