Nee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand mij nog gezien op RTL nieuws gisteravond?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand mij nog gezien op RTL nieuws gisteravond?
Ik was zo'n anderhalve seconde in beeld.quote:
Wat er stond was anders voldoende voor een fikse rel tussen Arma en deze zwakzinnige paella vreterquote:
Ik liep hier net m'n kantoor uit gistermiddag op weg naar m'n lekkage, toen één of andere interviewmiep een microfoon onder m'n neus duwde en vroeg wat ik van de looneis van de vakbonden vind. De mogelijkheid om voor eens en voor altijd mijn zegje te doen tegen de Nederlandse bevolking greep ik uiteraard met beide handen aan. Nooit eerder genoemde inzichten in het stelsel van beloningen en werk, verdiensten en arbeid, spuide ik in het rond. De wereld zou kennisnemen van dit alles. Verbetering zou nog slechts een paar stappen verwijderd zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:49 schreef scarefreak het volgende:
Waarvoor was je eigenlijk met je porum op het commerciele nieuwskanaal?
Gisteren wat mot met ene Danny. Denk niet dat het er nog van komt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:06 schreef scarefreak het volgende:
Nou Arma waar blijft je blauwe kleur?
Dit is dan ook het leukste stuk om uit te zendenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Helaas zonden ze alleen de opmerking 'meer is altijd leuker', waarbij ik met een debiele lach op m'n kop sta, uit.
Sow... als dit niet een lekkage is...quote:
Nou, de trein deed het ook niet echt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 07:19 schreef Joene het volgende:
Mogguh !
Moet naar zoetermeer maar de a7 staat helemaal stil dus ik wag ff .
Ik gok : who the fuck caresquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:39 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Sow... als dit niet een lekkage is...
Beetje lopen lekken wie het zeker niet is geworden...
Kijken wat Danny hier van gaat zeggen
Gelukkig had ik deze trein niet, maar ik heb wel lekker kunnen kijken naar kuddedieren die op hol slaan bij elk omroepberichtquote:Zwolle<->Deventer Door een overwegstoring rijden tussen Zwolle en Deventer de treinen met een vertraging van 15 tot 30 minuten.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat er stond was anders voldoende voor een fikse rel tussen Arma en deze zwakzinnige paella vreter.
LoLz... vertel.. Waar kan ik het terugvinden?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik liep hier net m'n kantoor uit gistermiddag op weg naar m'n lekkage, toen één of andere interviewmiep een microfoon onder m'n neus duwde en vroeg wat ik van de looneis van de vakbonden vind. De mogelijkheid om voor eens en voor altijd mijn zegje te doen tegen de Nederlandse bevolking greep ik uiteraard met beide handen aan. Nooit eerder genoemde inzichten in het stelsel van beloningen en werk, verdiensten en arbeid, spuide ik in het rond. De wereld zou kennisnemen van dit alles. Verbetering zou nog slechts een paar stappen verwijderd zijn.
Helaas zonden ze alleen de opmerking 'meer is altijd leuker', waarbij ik met een debiele lach op m'n kop sta, uit.
Goed idee!quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:41 schreef Armageddon het volgende:
KOGGIE!
Hang er nog wel rond ja.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:01 schreef Armageddon het volgende:
Zeg SF, zit jij nog op woest?
Nicequote:Op dinsdag 18 september 2007 10:16 schreef Armageddon het volgende:
Heb mijn shag uit belgie gehaald gisteren. Scheelt gewoon fokking 10 euro op een slof!
Vrachtwagen van mijn werk komt er elke maandag. Dus niets.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:53 schreef scarefreak het volgende:
En hoeveel benzine geld?
Wel rustig...quote:
ies nijs!quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vrachtwagen van mijn werk komt er elke maandag. Dus niets.
Mag ik 10 sloffen Gauloises Blondes (blauw) aub?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vrachtwagen van mijn werk komt er elke maandag. Dus niets.
Sigaretten zijn volgens mij niet goeiekoper in Belgie.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag ik 10 sloffen Gauloises Blondes (blauw) aub?.
Owquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Sigaretten zijn volgens mij niet goeiekoper in Belgie.
LoLz...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik straks pizza broodjes. Was tussen de middag thuis, heb ik geen brood meer thuis![]()
Ik dacht dat de hete kippetjes er voor de telefoon waren?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Zo broodjes hete kip, morgen Chili con Carne en Donderdag Hamburgers.
Tsja, wat zal ik zeggen... Je hebt mensen met een leven, mensen met geen leven, en mensen met iets wat diametraal tegenover het hebben van een leven staat. Dat laatste zie je niet vaak, maar bovenstaand figuur valt er onder.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:51 schreef Armageddon het volgende:
Hebben jullie vanochtend die triangeljosti gezien op het nieuws? Met z'n oranje pak aan. "Beatrix zwaait altijd wel even naar mij hoor, en af en toe ook een knipoog." Al 25 jaar staat ie daar. Wat een mongeaul.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hete kippetjes er voor de telefoon waren?
Ja man.. Hij had echt een smile alsof hij vier jaar aan medicatie in een dag slikt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:51 schreef Armageddon het volgende:
Hebben jullie vanochtend die triangeljosti gezien op het nieuws? Met z'n oranje pak aan. "Beatrix zwaait altijd wel even naar mij hoor, en af en toe ook een knipoog." Al 25 jaar staat ie daar. Wat een mongeaul.
Mennn.. Zo;n blik zou ik ook wel eens voor een dagje willen hebben.quote:
LOLz... Heb je ze ongezien de tyfus terug gewenst?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Stel je een vraag aan een klant over een verbinding.
Komt er een week later via sales m'n eigen vraag bij mij als ticket binnen. Gewoon, met m'n eigen mailtje waarin ik de vraag stel keurig bij het ticket geplakt.
JA HALLO, STELLETJE KAASKOPPEN. IK STELDE DE VRAAG JA! ALS IK HET ANTWOORD ZOU WETEN, DAN VROEG IK HET TOCH NIET?
Je weet zeker dat je niet Schizofrenies bent?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Stel je een vraag aan een klant over een verbinding.
Komt er een week later via sales m'n eigen vraag bij mij als ticket binnen. Gewoon, met m'n eigen mailtje waarin ik de vraag stel keurig bij het ticket geplakt.
JA HALLO, STELLETJE KAASKOPPEN. IK STELDE DE VRAAG JA! ALS IK HET ANTWOORD ZOU WETEN, DAN VROEG IK HET TOCH NIET?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:28 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je niet Schizofrenies bent?
Ik was het niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:51 schreef Armageddon het volgende:
LOLz...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:37 schreef scarefreak het volgende:
owh... ik zit me gewoon stierlijk te vervelen... zowat iedereen heeft cursus behalve ik
Die glimlach doet het hem hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik was het niet.
http://www.rtl.nl/(vm=/ac(...)ooneis.avi_plain.xml
Op een seconde of 37 sta ik nooc.
Nice gozert!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Het ik hou van merel gedeelte is weg A.
[afbeelding]
Haha... die heeft er ook wel dik 7jaar ingezetenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Het ik hou van merel gedeelte is weg A.
[afbeelding]
Tijd voor een nieuwe naam.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:23 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Haha... die heeft er ook wel dik 7jaar ingezeten
Blijkbaar waren de olbies allemaal te lui ...quote:
Blijkbaar hoor jij hier niet thuis.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:22 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Blijkbaar waren de olbies allemaal te lui ...![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:23 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Blijkbaar hoor jij hier niet thuis.
Rot eens weg.
Het liefst van binnenuit wegrotten als het kan...quote:
Doe ik wel ff een biertje in voor mezelfquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:28 schreef Armageddon het volgende:
Koffie koffie, lekker bakkie koffie.
Linda heeft kuisheidsgordel .quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:30 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Het liefst van binnenuit wegrotten als het kan...
En neem je vriendinnetje linda ook mee, mijn sperma zit binnen in haar weg te rotten, ik kan het hier ruiken...
kssht... doet maar buiten spelen!
Ik heb haar navel ook zo hard gepenetreerd dat het ging scheuren, lekkere opening was datquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Linda heeft kuisheidsgordel .
![]()
Joene op de bank bij oe?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef Armageddon het volgende:
Eeeeeeeeeeeenmaaaaaaaaaaaaaal kom jij terug !
Samen met Joene Koos luisteren roeleert.
Was het maar waarquote:
Goed te doen he .. naja saluut !quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik heb haar navel ook zo hard gepenetreerd dat het ging scheuren, lekkere opening was dat
meer een amsterdamse avondquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:41 schreef Adelante het volgende:
brandend zand momentje?
Je moet ook niet lullen , je moet zuipen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:45 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie voert arma dronken
overigens was het jordaanfestival afgelopen weekend en daar was ik niet dronken te krijgen
Leef als een zigeunerquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:45 schreef Armageddon het volgende:
De glimlach van een kind!!!
ja daar was ik dus druk mee bezig, maar ff een biertje halen was door die drukte niet mogelijk en bijna levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Je moet ook niet lullen , je moet zuipen.![]()
swets niet !quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
(ik kan beetje TE goed tegen drank)
beetje verliefd?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:48 schreef Paxlie het volgende:
lege kruk
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:52 schreef Q. het volgende:
Music
Olaquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:52 schreef Q. het volgende:
Ho.
Dat komt omdat je natuurlijk geen verstand heb van muziek !quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:54 schreef Maisnon het volgende:
Jullie hebben van die mooie klassiekers, alles wat wij hier krijgen is muziek uit de streek met hits als "Jamaica mijn land" van Denans en Duo Tijgerbrood.
Dat is erg leuk voor je.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:54 schreef Maisnon het volgende:
Jullie hebben van die mooie klassiekers, alles wat wij hier krijgen is muziek uit de streek met hits als "Jamaica mijn land" van Denans en Duo Tijgerbrood.
Nee dat hebben alleen olbies ..quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat komt omdat je natuurlijk geen verstand heb van muziek !
Ik dacht dat jij zei dat je weg ging, jij bent niet echt standvastig he...quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:55 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Nee dat hebben alleen olbies ..
zei ik rot hier nu maar opquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:51 schreef Armageddon het volgende:
BLOED ZWEET EN TRANEN!
Mischien ben ik wel een verkapte olbiequote:Op dinsdag 18 september 2007 20:56 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zei dat je weg ging, jij bent niet echt standvastig he...
je ken ook een stukkie tekstquote:
Misschien wel , maar we gaan er voorlopig ff vanuit van niet .quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:57 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Mischien ben ik wel een verkapte olbie![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:56 schreef Joene het volgende:
leef , leef je leven zoals jij dat wilt !
Neem nog een goeie dosis Methamfetamine wil je?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:57 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Mischien ben ik wel een verkapte olbie![]()
Zeg ik weet toevallig wel dat Trea Dobbs aan het eind van 1965 haar laatste top 40-hit had met Marmer, steen en staal vergaan (een vertaling van Drafi Deutschers Marmor, Stein und Eisen bricht).quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat komt omdat je natuurlijk geen verstand heb van muziek !
UVT is een paar subforums lager in de indexquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:59 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Neem nog een goeie dosis Methamfetamine wil je?
door al dat gezuip kan ik alleen dronken meezingen en ik ben nu niet dronkenquote:
Q.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:52 schreef Q. het volgende:
Ho.
Dat is idd het huidige verschil tussen jou en mijquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
door al dat gezuip kan ik alleen dronken meezingen en ik ben nu niet dronken
de hersenen weigeren
Welk deel van het land kom je eigenlijk vandaan? je fotoboek foto komt beetje bekend voor...quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zeg ik weet toevallig wel dat Trea Dobbs aan het eind van 1965 haar laatste top 40-hit had met Marmer, steen en staal vergaan (een vertaling van Drafi Deutschers Marmor, Stein und Eisen bricht).
En nu blijf ik maar weer even weg, het ruikt hier naar zware shag, koffie en oude lampekappen vol zweet
Kan je niet bij de buurvrouw lenen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:02 schreef Armageddon het volgende:
Zo, even een zwaar shaggie draaien.
Wat zit er in dat glas daar J?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:04 schreef Joene het volgende:
Waarom , zeg mij waarom ! noemt niemand mij eens bij mn voornaam !
Sorry.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:04 schreef Q. het volgende:
Jij bent ook meer oldbie dan ik dacht!
Bier , met een kopstootje van malibuquote:
Bierquote:
Dank je , hij gaat fijn vanavond !quote:
ik denk meer voor een oldbies hazes karoake avond met veel bier drank en jesters.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef scarefreak het volgende:
Het wordt tijd voor een oldbies karaoke topic
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:12 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk meer voor een oldbies hazes karoake avond met veel bier drank en jesters.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:12 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk meer voor een oldbies hazes karoake avond met veel bier drank en jesters.
We gaan hem ff opzetten binnenkort !quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:20 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dit zijn nog eens goeie ideeën mijn beste Joene!
F.C. de Afhakert!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:28 schreef Joene het volgende:
Weg van pc !
Puik idee J !quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb hier een brief...quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:31 schreef Armageddon het volgende:
Joene is afgehaakt.
Ik ga verder.
De vlieger
En meteen proberen de popiejopie mod uit te hangen. Tief op gleuf en blijf weg. Net zo aandachtsgeil als borderline SHE.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zeg ik weet toevallig wel dat Trea Dobbs aan het eind van 1965 haar laatste top 40-hit had met Marmer, steen en staal vergaan (een vertaling van Drafi Deutschers Marmor, Stein und Eisen bricht).
En nu blijf ik maar weer even weg, het ruikt hier naar zware shag, koffie en oude lampekappen vol zweet
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
En meteen proberen de popiejopie mod uit te hangen. Tief op gleuf en blijf weg. Net zo aandachtsgeil als borderline SHE.
Gelezen, maar helaas... een argument duidelijk maken aan Danny is hetzelfde als proberen een Jostibandspeler de subtiele tonen van een bach of een mozart bij te brengen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:58 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Havoc, gisteren mijn rel gezien? Het was weer toppie.
Toch moet het mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:59 schreef Havoc het volgende:
[..]
Gelezen, maar helaas... een argument duidelijk maken aan Danny is hetzelfde als proberen een Jostibandspeler de subtiele tonen van een bach of een mozart bij te brengen.
Met zo'n instelling zul je altijd zwakzinnig blijven!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:59 schreef Havoc het volgende:
[..]
Gelezen, maar helaas... een argument duidelijk maken aan Danny is hetzelfde als proberen een Jostibandspeler de subtiele tonen van een bach of een mozart bij te brengen.
Het zingen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:06 schreef Armageddon het volgende:
Toch moet het met van die kleurtjes te doen zijn.
Zorrie, was ff aan het mailen hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:08 schreef Armageddon het volgende:
God wat een stille bende hier.
En net doen alsof je er al een half uur bent.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:43 schreef scarefreak het volgende:
en weer niemand aanwezig op de afdeling
voortaan gewoon een half uur later beginnen.
Half uurtje op me toetsenbord liggen met me gezicht en dan claimen dat ik vanacht heb overgewerkt....quote:Op woensdag 19 september 2007 07:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En net doen alsof je er al een half uur bent.
Een nog beter idee.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:56 schreef scarefreak het volgende:
Half uurtje op me toetsenbord liggen met me gezicht en dan claimen dat ik vanacht heb overgewerkt....
Met hoeveel man zit je er normaal? Hier zo'n 25, zijn er nu twee.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:43 schreef scarefreak het volgende:
en weer niemand aanwezig op de afdeling
voortaan gewoon een half uur later beginnen.
28 manquote:Op woensdag 19 september 2007 08:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Met hoeveel man zit je er normaal? Hier zo'n 25, zijn er nu twee..
Ah je hebt een offer you can't refuse gekregen?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:03 schreef Armageddon het volgende:
Hier zit ook anderhalve paardekop
Donderdag en vrijdag vrijquote:Op woensdag 19 september 2007 09:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben vrijdag vrij hoor ik netdat is mooi want zaterdag moet ik van 10 tot 10 werken.
Ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 09:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben blij dat ik vrijdag mag werken.
Jij bent vrijdag vrij?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:16 schreef Renesite het volgende:
Ik ook
Oohw. Dat is al anders.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:19 schreef Renesite het volgende:
Ja, van school, maar mag wel werken.
Ik werk dan liever dan dat ik op school zit van 8 tot 5quote:
Zo zou je het kunnen noemen.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:06 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ah je hebt een offer you can't refuse gekregen?
Altijd dolle pret in de vleesfabriekquote:Op woensdag 19 september 2007 09:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen.![]()
You go girl!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:32 schreef scarefreak het volgende:
Ja! mijn dag kan nu al niet meer stuk!!
We hebben op de afdeling hier een kerstman die op beweging reageert en dan heel hard Ho Ho Ho Merry Christmas begint te schreeuwen
Nou zet ik dat ding altijd standaard aan en dan op de hoogste kast zodat niemand erbij kan maar dat hij wel afgaat op het moment dat er iemand het printerhok in komt wandelen
Nou heb ik hem vanmorgen in de glazen vitrine in de hal gezet, en de vitrine op slot gedaan, nu gaat dat ding om de minuut af omdat er iemand langsloopt![]()
Nu is iedereen de sleutel van de vitrine aan het zoeken...
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:32 schreef scarefreak het volgende:
We hebben op de afdeling hier een kerstman die op beweging reageert en dan heel hard Ho Ho Ho Merry Christmas begint te schreeuwen
Nou zet ik dat ding altijd standaard aan en dan op de hoogste kast zodat niemand erbij kan maar dat hij wel afgaat op het moment dat er iemand het printerhok in komt wandelen
Nou heb ik hem vanmorgen in de glazen vitrine in de hal gezet, en de vitrine op slot gedaan, nu gaat dat ding om de minuut af omdat er iemand langsloopt![]()
Werken wij bij hetzelfde bedrijf? (En staat er naast die kerstman ook een kikker die hard kwaakt als je langsloopt?)quote:Op woensdag 19 september 2007 09:32 schreef scarefreak het volgende:
Whahahaquote:Op woensdag 19 september 2007 09:32 schreef scarefreak het volgende:
Ik heb nogsteeds de drang tot het eten van pepernoten weten uit te stellen. Maar zometeen 3 tussenurenquote:Op woensdag 19 september 2007 10:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb al chocolade kruidnoten cadeau gedaan aan JD.
Ik ben blij dat ik het bij één zakje heb weten te houden in de winkel. Ik was gerust in staat om m'n mandje vol te laden met allerlei Sinterklaas lekkernijquote:Op woensdag 19 september 2007 10:08 schreef Renesite het volgende:
Ik heb nogsteeds de drang tot het eten van pepernoten weten uit te stellen. Maar zometeen 3 tussenuren! Dat word schranzen
Nee helaasquote:Op woensdag 19 september 2007 09:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Werken wij bij hetzelfde bedrijf? (En staat er naast die kerstman ook een kikker die hard kwaakt als je langsloopt?)
hetzelfde verhaal is dat ik al 3 dagen niets heb gepintquote:Op woensdag 19 september 2007 10:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het bij één zakje heb weten te houden in de winkel. Ik was gerust in staat om m'n mandje vol te laden met allerlei Sinterklaas lekkernij.
ik 1 van 1TB vorige week, 217 euro.... geen geld.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:42 schreef Armageddon het volgende:
Zo net even twee externe HD's gehaald van 500gb elk. Die dingen kosten ook geen drol meer he?
Nee, een maandje geleden heb ik er een van 400gb voor 99¤ op de kop kunnen tikkenquote:Op woensdag 19 september 2007 10:42 schreef Armageddon het volgende:
Zo net even twee externe HD's gehaald van 500gb elk. Die dingen kosten ook geen drol meer he?
100 Euro, incl.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:42 schreef Armageddon het volgende:
Tijdje terug zo'n WD MyBook gehaald van 500GB, met Firewire 800, wel lekker rap voor aan de iMac, koste ook iets van 130 dacht ik. Kleine meerprijs voor het merk en de FW800 poorten, maar dat is het wel waard imho.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:42 schreef Armageddon het volgende:
Ze had de mazzel dat ze haar kop uit het raam stak en niet naar beneden was gekomen en de deur had geopend. Als het gesprek op dezelfde wijze was gegaan had ik haar aan haar haren naar de kelder gesleurd en haar met haar kop door de troep getrokken.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:06 schreef Armageddon het volgende:
Ow men UIO. Ik had dat mens echt gewurgd.
Vergeet het lontje niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Als het nou je overbuurvrouw was kon je een molotov cocktail overwegen , maar dat zou ik niet doen bij je bovenbuurvrouw.
Hoezo niet? Vuur klimt.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Als het nou je overbuurvrouw was kon je een molotov cocktail overwegen , maar dat zou ik niet doen bij je bovenbuurvrouw.
Owja, het punt vergeten dat bij UIO de badkamer blank stond. Zet je daar gewoon al je spullen in, blijft dat in iedergeval brandvrijquote:
Bah.. Dan komt die putlucht alsnog in je spullen.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Owja, het punt vergeten dat bij UIO de badkamer blank stond. Zet je daar gewoon al je spullen in, blijft dat in iedergeval brandvrij!
True.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Bah.. Dan komt die putlucht alsnog in je spullen.
Het komt via m'n toilet omhoog en die stroomt dan op een gegeven moment over. Geen idee hoe ik dat moet afsluiten. Daarnaast heb ik meer bovenburen die wel gewoon normaal reageren. Dat zijn gewoon aardige mensen.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Sluit al je afvoeren goed af, en vraag aan de heren van de riooldienst of ze de zaak even met hogedruk willen doorspuiten van buitenaf.
Hmm.. Mjah.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het komt via m'n toilet omhoog en die stroomt dan op een gegeven moment over. Geen idee hoe ik dat moet afsluiten. Daarnaast heb ik meer bovenburen die wel gewoon normaal reageren. Dat zijn gewoon aardige mensen.
quote:Op woensdag 19 september 2007 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Je smiley-crap.
Vandaar het feestje bovenin.
Ik heb geen fysieke schade, alleen overlast. En de uren / dagen dat ik vrij moet nemen. Geen idee waar ik die op moet verhalen.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hmm.. Mjah.
Ik zou (aangezien je toch al vrij moet nemen) wel eens even bij je verzekering (of rechtshulp) informeren wie er voor de schade op gaat draaien.
In eerste instantie valt dat waarschijnlijk onder een geaccepteerd risico, het rioolbedrijf zal zich op overmacht beroepen. (Of dat terecht is, of dat het gewoon achterstallig onderhoud is, en dus verwijtbaar laat ik even in het midden.)quote:Op woensdag 19 september 2007 11:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb geen fysieke schade, alleen overlast. En de uren / dagen dat ik vrij moet nemen. Geen idee waar ik die op moet verhalen.
Overlast is ook een vorm van schade lijkt me? Helemaal als je daardoor aantoonbaar vrije dagen op moet nemen zijn dat gederfde inkomsten of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
In eerste instantie valt dat waarschijnlijk onder een geaccepteerd risico, het rioolbedrijf zal zich op overmacht beroepen. (Of dat terecht is, of dat het gewoon achterstallig onderhoud is, en dus verwijtbaar laat ik even in het midden.)
Alleen, wanneer het probleem bekend is, en de bovenburen zijn geinformeerd dat het gebruik van de riolering bij jou schade oplevert, is het m.i. echt verhaalbaar op hun.
Maar een blank staande badkamer levert geen schade op?
Doen !quote:Op woensdag 19 september 2007 11:55 schreef Armageddon het volgende:
Of ik even naar Groningen wilde rijden.![]()
Lekker heur... Ga zo maar weer ff gamen.. heb toch niet veul t edoen meer.quote:
ze lijkt wle op Hollands' next bats model.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Hmm, ik vond hem erg tof. Maargoed meningen verschillen.
Als algemeen cijfer van IMDB uitgaand heeft ie een 5.0
Maar Jessica Stroup speelt in de film: [afbeelding]dat is 't al waard.
Truequote:Op woensdag 19 september 2007 12:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo. Daar mag ik heul niet komen.
Ha, ik ben het lekker al 4 weken!quote:Op donderdag 20 september 2007 08:12 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen. Verkouden in wording..
Hm. Jij wint. Duidelijk.quote:
Ik ook!quote:
Beterschap dan.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ook!!
En mijn oor zit ook al 4 weken dicht!!
En nu zit ik aan de anti-biotica!!
Ha, herkenbaar. Behalve dan de anti-biotica.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ook!!
En mijn oor zit ook al 4 weken dicht!!
En nu zit ik aan de anti-biotica!!
Dat is toch normaal als je Porsche rijd?quote:Op donderdag 20 september 2007 09:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Cool, er zet hier net iemand echt recht voor ons pand een Porsche via de vangrail en een boom in het gras.
Volgens 'Wegmisbruikers' wel ja.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:06 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dat is toch normaal als je Porsche rijd?
Mwoach, slik nu een paar dagen maar ben nog steeds verkouden en mijn oor doet ook nog steeds "Plop".quote:Op donderdag 20 september 2007 09:43 schreef Jarno het volgende:
Ha, herkenbaar. Behalve dan de anti-biotica.. Should I?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |