Nee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand mij nog gezien op RTL nieuws gisteravond?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand mij nog gezien op RTL nieuws gisteravond?
Ik was zo'n anderhalve seconde in beeld.quote:
Wat er stond was anders voldoende voor een fikse rel tussen Arma en deze zwakzinnige paella vreterquote:
Ik liep hier net m'n kantoor uit gistermiddag op weg naar m'n lekkage, toen één of andere interviewmiep een microfoon onder m'n neus duwde en vroeg wat ik van de looneis van de vakbonden vind. De mogelijkheid om voor eens en voor altijd mijn zegje te doen tegen de Nederlandse bevolking greep ik uiteraard met beide handen aan. Nooit eerder genoemde inzichten in het stelsel van beloningen en werk, verdiensten en arbeid, spuide ik in het rond. De wereld zou kennisnemen van dit alles. Verbetering zou nog slechts een paar stappen verwijderd zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:49 schreef scarefreak het volgende:
Waarvoor was je eigenlijk met je porum op het commerciele nieuwskanaal?
Gisteren wat mot met ene Danny. Denk niet dat het er nog van komt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:06 schreef scarefreak het volgende:
Nou Arma waar blijft je blauwe kleur?
Dit is dan ook het leukste stuk om uit te zendenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Helaas zonden ze alleen de opmerking 'meer is altijd leuker', waarbij ik met een debiele lach op m'n kop sta, uit.
Sow... als dit niet een lekkage is...quote:
Nou, de trein deed het ook niet echt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 07:19 schreef Joene het volgende:
Mogguh !
Moet naar zoetermeer maar de a7 staat helemaal stil dus ik wag ff .
Ik gok : who the fuck caresquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:39 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Sow... als dit niet een lekkage is...
Beetje lopen lekken wie het zeker niet is geworden...
Kijken wat Danny hier van gaat zeggen
Gelukkig had ik deze trein niet, maar ik heb wel lekker kunnen kijken naar kuddedieren die op hol slaan bij elk omroepberichtquote:Zwolle<->Deventer Door een overwegstoring rijden tussen Zwolle en Deventer de treinen met een vertraging van 15 tot 30 minuten.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat er stond was anders voldoende voor een fikse rel tussen Arma en deze zwakzinnige paella vreter.
LoLz... vertel.. Waar kan ik het terugvinden?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik liep hier net m'n kantoor uit gistermiddag op weg naar m'n lekkage, toen één of andere interviewmiep een microfoon onder m'n neus duwde en vroeg wat ik van de looneis van de vakbonden vind. De mogelijkheid om voor eens en voor altijd mijn zegje te doen tegen de Nederlandse bevolking greep ik uiteraard met beide handen aan. Nooit eerder genoemde inzichten in het stelsel van beloningen en werk, verdiensten en arbeid, spuide ik in het rond. De wereld zou kennisnemen van dit alles. Verbetering zou nog slechts een paar stappen verwijderd zijn.
Helaas zonden ze alleen de opmerking 'meer is altijd leuker', waarbij ik met een debiele lach op m'n kop sta, uit.
Goed idee!quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:41 schreef Armageddon het volgende:
KOGGIE!
Hang er nog wel rond ja.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:01 schreef Armageddon het volgende:
Zeg SF, zit jij nog op woest?
Nicequote:Op dinsdag 18 september 2007 10:16 schreef Armageddon het volgende:
Heb mijn shag uit belgie gehaald gisteren. Scheelt gewoon fokking 10 euro op een slof!
Vrachtwagen van mijn werk komt er elke maandag. Dus niets.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:53 schreef scarefreak het volgende:
En hoeveel benzine geld?
Wel rustig...quote:
ies nijs!quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vrachtwagen van mijn werk komt er elke maandag. Dus niets.
Mag ik 10 sloffen Gauloises Blondes (blauw) aub?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vrachtwagen van mijn werk komt er elke maandag. Dus niets.
Sigaretten zijn volgens mij niet goeiekoper in Belgie.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag ik 10 sloffen Gauloises Blondes (blauw) aub?.
Owquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Sigaretten zijn volgens mij niet goeiekoper in Belgie.
LoLz...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik straks pizza broodjes. Was tussen de middag thuis, heb ik geen brood meer thuis![]()
Ik dacht dat de hete kippetjes er voor de telefoon waren?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Zo broodjes hete kip, morgen Chili con Carne en Donderdag Hamburgers.
Tsja, wat zal ik zeggen... Je hebt mensen met een leven, mensen met geen leven, en mensen met iets wat diametraal tegenover het hebben van een leven staat. Dat laatste zie je niet vaak, maar bovenstaand figuur valt er onder.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:51 schreef Armageddon het volgende:
Hebben jullie vanochtend die triangeljosti gezien op het nieuws? Met z'n oranje pak aan. "Beatrix zwaait altijd wel even naar mij hoor, en af en toe ook een knipoog." Al 25 jaar staat ie daar. Wat een mongeaul.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hete kippetjes er voor de telefoon waren?
Ja man.. Hij had echt een smile alsof hij vier jaar aan medicatie in een dag slikt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:51 schreef Armageddon het volgende:
Hebben jullie vanochtend die triangeljosti gezien op het nieuws? Met z'n oranje pak aan. "Beatrix zwaait altijd wel even naar mij hoor, en af en toe ook een knipoog." Al 25 jaar staat ie daar. Wat een mongeaul.
Mennn.. Zo;n blik zou ik ook wel eens voor een dagje willen hebben.quote:
LOLz... Heb je ze ongezien de tyfus terug gewenst?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Stel je een vraag aan een klant over een verbinding.
Komt er een week later via sales m'n eigen vraag bij mij als ticket binnen. Gewoon, met m'n eigen mailtje waarin ik de vraag stel keurig bij het ticket geplakt.
JA HALLO, STELLETJE KAASKOPPEN. IK STELDE DE VRAAG JA! ALS IK HET ANTWOORD ZOU WETEN, DAN VROEG IK HET TOCH NIET?
Je weet zeker dat je niet Schizofrenies bent?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Stel je een vraag aan een klant over een verbinding.
Komt er een week later via sales m'n eigen vraag bij mij als ticket binnen. Gewoon, met m'n eigen mailtje waarin ik de vraag stel keurig bij het ticket geplakt.
JA HALLO, STELLETJE KAASKOPPEN. IK STELDE DE VRAAG JA! ALS IK HET ANTWOORD ZOU WETEN, DAN VROEG IK HET TOCH NIET?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:28 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je niet Schizofrenies bent?
Ik was het niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:51 schreef Armageddon het volgende:
LOLz...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:37 schreef scarefreak het volgende:
owh... ik zit me gewoon stierlijk te vervelen... zowat iedereen heeft cursus behalve ik
Die glimlach doet het hem hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik was het niet.
http://www.rtl.nl/(vm=/ac(...)ooneis.avi_plain.xml
Op een seconde of 37 sta ik nooc.
Nice gozert!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Het ik hou van merel gedeelte is weg A.
[afbeelding]
Haha... die heeft er ook wel dik 7jaar ingezetenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Het ik hou van merel gedeelte is weg A.
[afbeelding]
Tijd voor een nieuwe naam.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:23 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Haha... die heeft er ook wel dik 7jaar ingezeten
Blijkbaar waren de olbies allemaal te lui ...quote:
Blijkbaar hoor jij hier niet thuis.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:22 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Blijkbaar waren de olbies allemaal te lui ...![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:23 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Blijkbaar hoor jij hier niet thuis.
Rot eens weg.
Het liefst van binnenuit wegrotten als het kan...quote:
Doe ik wel ff een biertje in voor mezelfquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:28 schreef Armageddon het volgende:
Koffie koffie, lekker bakkie koffie.
Linda heeft kuisheidsgordel .quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:30 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Het liefst van binnenuit wegrotten als het kan...
En neem je vriendinnetje linda ook mee, mijn sperma zit binnen in haar weg te rotten, ik kan het hier ruiken...
kssht... doet maar buiten spelen!
Ik heb haar navel ook zo hard gepenetreerd dat het ging scheuren, lekkere opening was datquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Linda heeft kuisheidsgordel .
![]()
Joene op de bank bij oe?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef Armageddon het volgende:
Eeeeeeeeeeeenmaaaaaaaaaaaaaal kom jij terug !
Samen met Joene Koos luisteren roeleert.
Was het maar waarquote:
Goed te doen he .. naja saluut !quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik heb haar navel ook zo hard gepenetreerd dat het ging scheuren, lekkere opening was dat
meer een amsterdamse avondquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:41 schreef Adelante het volgende:
brandend zand momentje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |