abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:28:34 #51
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_53280541
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:57 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Die serie is Tof

Fez

Donna
So true, so true.
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_53288324
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Uuoooeeeeeeeeee, amerika, bashen, must be... anti- US.....

Alsof er in Nederland geen lachbanden onderzitten, simpelton...
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_53288463
Als ik keihard rem met mn auto gieren de banden niet maar lachen ze, omdat van Mihihihihihihihichelin zijn
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  woensdag 19 september 2007 @ 00:09:07 #54
28033 Pek
je moet wat
pi_53289059
*start lachband* HAHAHAHAHAHA

The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_53291359
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 00:36 schreef ChillyWilly het volgende:
De gemiddelde Amerikaan is te dom om zelf te bepalen wanneer iets leuk is...
pi_53303580
Meestal is de lach niet HAHAHA maar HUHHUHHUHHUH
Ik steek je moeder in de fik!
pi_53304655
Friends en Married... with Children worden wel degelijk (voor een gedeelte) met publiek erbij opgenomen. Bij de eerste is dat gewoon te zien in sommige specials. Bij MWC merk je het aan de pauzes die de acteurs - vooral later in de serie - regelmatig moeten inlassen vanwege de overenthousiaste fans. Volgens de MWC Reunion Special was dit dus oprecht, en niet geforceerd met een bordje of zo Ik weet ook dat Red Dwarf voor het grootste gedeelte voor een publiek is opgenomen. Ze hebben 1 seizoen geëxperimenteerd met een lachbandje en dat vonden ze zelf ook niets. Bij That '70s Show weet ik het niet, ik denk eigenlijk net als met Friends.

Het is natuurlijk een beetje om de kijker te manipuleren. Ga maar eens een dvd van een cabaretier bekijken in je eentje, en eens met vrienden erbij. Je zal merken dat je in het laatste geval veel vaker moet lachen of dat je iets grappiger vindt. Dat probeert zo'n lachband/publiek in comedyshows ook te bereiken
pi_53304937
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 02:10 schreef Parafernalia het volgende:
idd, mateloos irritant...soms vraag je je af waarom je de grap niet begrijpt...maar dr is gewoon geen grap

Zó irritant idd.
Roken is lekker
  woensdag 19 september 2007 @ 18:09:32 #59
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_53306095
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:14 schreef Dingest het volgende:
Friends en Married... with Children worden wel degelijk (voor een gedeelte) met publiek erbij opgenomen. Bij de eerste is dat gewoon te zien in sommige specials. Bij MWC merk je het aan de pauzes die de acteurs - vooral later in de serie - regelmatig moeten inlassen vanwege de overenthousiaste fans. Volgens de MWC Reunion Special was dit dus oprecht, en niet geforceerd met een bordje of zo Ik weet ook dat Red Dwarf voor het grootste gedeelte voor een publiek is opgenomen. Ze hebben 1 seizoen geëxperimenteerd met een lachbandje en dat vonden ze zelf ook niets. Bij That '70s Show weet ik het niet, ik denk eigenlijk net als met Friends.

Het is natuurlijk een beetje om de kijker te manipuleren. Ga maar eens een dvd van een cabaretier bekijken in je eentje, en eens met vrienden erbij. Je zal merken dat je in het laatste geval veel vaker moet lachen of dat je iets grappiger vindt. Dat probeert zo'n lachband/publiek in comedyshows ook te bereiken
Dat komt omdat sommige mensen echt heel aanstekelijk kunnen lachen.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_53308205
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Of zoals vroeger [schoot me vanochtend te binnen]: Van die borden of lampen waar echt "LAUGH" op staat, zoals bij America's most funniest home videos.
Ja, maar Bob Saget is ook helemaal niet grappig... tussen de lach-momenten door zit daar waarschijnlijk het hele publiek met een -gezicht in de studio. Alleen Sunchaser kan er om lachen, denk ik.

Over komedie-series gesproken... ze zitten allemaal barstens vol slechte dialogen, waarbij om het geringste het lachbandje ingezet wordt.
pi_53308307
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:14 schreef Dingest het volgende:
Ik weet ook dat Red Dwarf voor het grootste gedeelte voor een publiek is opgenomen. Ze hebben 1 seizoen geëxperimenteerd met een lachbandje en dat vonden ze zelf ook niets.
Dat is niet helemaal waar. Serie 7 had aanzienlijk meer vrijheid in de opbouw van decors en camerastandpunten (je hoeft tenslotte geen "gat" open te houden voor het publiek) en dat had zo z'n eigen charme. Alhoewel het tegelijktijdig achteruit gaan van de scripts (Rob Grant ) en het tijdelijk opstappen van Chris Barrie natuurlijk met de beste wil van de wereld niet te redden viel.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_53308379
allo allo...
Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
  woensdag 19 september 2007 @ 19:33:16 #63
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_53308407
Edwin evers gebruikt m ook. Kutprogram
pi_53313465
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:30 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Serie 7 had aanzienlijk meer vrijheid in de opbouw van decors en camerastandpunten (je hoeft tenslotte geen "gat" open te houden voor het publiek) en dat had zo z'n eigen charme. Alhoewel het tegelijktijdig achteruit gaan van de scripts (Rob Grant ) en het tijdelijk opstappen van Chris Barrie natuurlijk met de beste wil van de wereld niet te redden viel.
Het ging er meer om dat ze het lachbandje niet zo'n succes vonden. Dat ze met opnemen beter uit de voeten konden was natuurlijk wel weer een pluspunt.
pi_53315447
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:28 schreef Pieter-utd het volgende:
Bottom
Ik herhaal het nog maar eens.

'British comedy Eddy, best in the world'
pi_53330051
De comedies die ik het leukst vind (The Office US en Scrubs) zijn nog het leukst OMDAT er niet in wordt gelachen door het publiek.

Al vind ik That '70s Show dan toch wel weer grappig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')