quote:Meld je aan om mod te worden van de josti forum domme autist.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:03 schreef Armageddon het volgende:
Wat?
Dat quote ze achter je posts in het vorige topikquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:03 schreef Armageddon het volgende:
Wat?
Da's een van de moderators op B&Hquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:05 schreef Armageddon het volgende:
Wie is die stronthoop die hier loopt te posten?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:10 schreef Armageddon het volgende:
lachen man dat die kale kankerneet mijn topics moet sluiten. Ik lach mijn ballen eraf hier.
volwassenquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:10 schreef Armageddon het volgende:
lachen man dat die kale kankerneet mijn topics moet sluiten. Ik lach mijn ballen eraf hier.
Nee jij bent volwasssen. Weet ik veel dat die gozer niet goed bij zijn hoofd is. Maak dan een sticky topic met kansarmen die je niet mag aanvallen. Wat is dit nu voor rare actie man. Kom op.quote:
Uhm, ik trek me helemaal niets van iemand aan, daarom val ik ook iedereen aan. Weet ik veel dat je BG niet mag aanvallen omdat ie niet helemaal in orde is. Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:17 schreef remlof het volgende:
Arma, je trekt je bepaalde dingen teveel aan, weet je
Iemand moet het doen ...quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:20 schreef Elixabete het volgende:
Ik notuleer.
uhuhquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:22 schreef Paramnesia het volgende:
Ik dacht dat BG altijd een spelletje speelde.
Persoonlijke vetes doe je maar persoonlijk uitzoeken en niet publiekelijk op FOK! Ik ken baaj niet verder dan zijn nick en zijn geestelijke gesteldheid zal me zo een rotzorg zijn, net zoals ik jou niet ken en de jouwe mij ook m'n reet zal roesten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:15 schreef Armageddon het volgende:
Nee jij bent volwasssen. Weet ik veel dat die gozer niet goed bij zijn hoofd is. Maak dan een sticky topic met kansarmen die je niet mag aanvallen. Wat is dit nu voor rare actie man. Kom op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |