Zou mooi zijnquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gokje : Achter beginnen ze Dennix duidelijk te maken dat hij ernstige imago-schade heeft opgelopen ..... Zachtjes voorbereiden dat hij zaterdagavond de anaalhaak gaat krijgen ?
idd..... dit is heeel leukquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit is een van de zeldzame momenten dat ik geniet van een stream van Dennis en Nadia.![]()
Same here, en hoe harder hij het ontkent, hoe meer ik ga geloven dat hij homo is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit is een van de zeldzame momenten dat ik geniet van een stream van Dennis en Nadia.![]()
Is die homo weer aan het piepen ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same here, en hoe harder hij het ontkent, hoe meer ik ga geloven dat hij homo is.
Is die zakkenwasser nou echt zo dom?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia gooit nog even wat bezine op het vuurtje : "Bij de radio hoorde ik dat het 3 keer in de uitzending is geweest"
Dennix nog kwader ......... "M'n vrienden lachen nu en ik loop het risico dat ze het gaan geloven. Aan de naam komen is makkelijk, maar eraf komen kan ik nooit meer"
Ser Greene voorop!quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:38 schreef schatje het volgende:
Andere voetballers kunnen hem hier mooi mee pakken als ie uit de kooi is.
Zeep op de grond gooien en hem laten bukken?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:38 schreef schatje het volgende:
Dat woordje "pakken" is wel heel toepasselijk in deze context .....quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:38 schreef schatje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |