Southpark !quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:55 schreef Rumille het volgende:
Ik ga echt slecht...
Ik kijk echt teveel southpark waardoor ik dus helemaal niks typ.
wat stel je je daarbij voorquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:33 schreef Crientj het volgende:
Okee !, wie heeft dr zin om eens flink gezellig op de toetsen te rammen om nieuwe mensen te krijgen hier ?
Over msn whatpulse & team fok promoten en ze zover proberen te krijgen dat ze joinen. Maar natuurlijk het ook houdenquote:
klote.. hoeveel keys neemt hij mee?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:17 schreef casper4ever het volgende:
KUTZOOI!!!! invalid token, sterf klote computer![]()
![]()
![]()
![]()
hoe je raak je die dan weer kwijt :squote:Op dinsdag 18 september 2007 19:11 schreef Crientj het volgende:
Zou ik niet doen Crazy-M.. Je kan altijd de kans hebben om je keys te verliezen dan. gewoon in kleine beetjes alles pulsen is het beste.![]()
Voorbeeldje wat er gebeurde bij ons laatste megapulse:
Iemand raakte 3,1 miljoen keys kwijt.. Serieus, zoiets wil je niet meemaken.
Zoals dit hierboven dus.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe je raak je die dan weer kwijt :s
maar ja dan voor de zekerheid maar om de dag of 2 dagen pulse
zijn er ook nog elke keer denk ik ruim 10000, en als ik door werk dan denk ik nog wel meer dan 2500 ;p
Slecht nieuwsquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:17 schreef casper4ever het volgende:
KUTZOOI!!!! invalid token, sterf klote computer![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik heb me dus gisteren aangemeld, en ik vraag me een beetje af wat "veel" is. Een beetje oneliner is al gauw 100 keystrokes. 1000 lijkt een hoop, maar valt volgens mij eigenlijk reuze mee. Ik heb er vandaag tot nu toe alweer bijna 21.000, en ik heb niet bepaald het idee dat ik iets bijzonders doe of zo.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:16 schreef Crazy-M het volgende:
gaat echt snel hiero, sinds dat ik me heb aangemeld al bijna 1000 keystrokes
is dat niet die fraggie die er gisteren net met 22M bij gekomen was? Die fok maar een zootje mongolen vond en weer opgekrast is?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:13 schreef chiemeke het volgende:
onze keytotaal gisteren: 3.590.469.703
op dit moment 3,571,698,141
er is dus blijkbaar een user die al aardig wat keys had weggegaan![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |