Dat zou haar erg goed uitkomen, dan komt de waarheid niet boven water.quote:Op maandag 17 september 2007 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda is bang dat DOB helemaal niet meer komt als ze er iets van zegt.![]()

23 sept. is het jaar om..... iemand die dan wegloopt, wordt niet meer vervangen.quote:Op maandag 17 september 2007 22:49 schreef markisboer het volgende:
[..]
wat gaat er gebeuren dan 23 september hoor die datum vaker op de stream ?

quote:

Ze mogen er nog 2 spelers uitgooien, ongeacht de reden....dat staat zo in het contract...quote:Op maandag 17 september 2007 22:51 schreef Py het volgende:
[..]
Dan duurt het programma 1 jaar. Spelers, hoe ze er ook uitgaan, worden dan niet meer vervangen. Het eindspel begint, zeg maar, er van uitgaande dat het eind van dit jaar stopt![]()

Het grote geheim van Huub?quote:Op maandag 17 september 2007 22:52 schreef Desii het volgende:
[..]
23 sept. is het jaar om..... iemand die dan wegloopt, wordt niet meer vervangen.
Jaap, Brian en Nix zouden schijnbaar iets hebben voor Huub en Lieke, waardoor Lieke spontaan zou opstappen![]()

Nadia blijft vissen bij Dennis, dus blijf luisteren, ik ben ook heel nieuwsgierigquote:Op maandag 17 september 2007 22:53 schreef misslady83 het volgende:
Wat staat er nou precies in die brieffffffffffffff!!

Ik maak me er niet druk om, Huub en Lieke weten, dat hun die brief gelezen hebben.... heeft Lieke vandaag gehoord.quote:Op maandag 17 september 2007 22:51 schreef Varen het volgende:
Nadia praat nu met Dennis over de brief
Dennis weet niet wat er in die brief staat

Lieke en Huub zijn er al van op de hoogte.quote:Op maandag 17 september 2007 22:52 schreef Desii het volgende:
[..]
23 sept. is het jaar om..... iemand die dan wegloopt, wordt niet meer vervangen.
Jaap, Brian en Nix zouden schijnbaar iets hebben voor Huub en Lieke, waardoor Lieke spontaan zou opstappen![]()

Echte konijnen ook niet.quote:Op maandag 17 september 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda not on speaking terms![]()

On fucking terms, vannacht.quote:Op maandag 17 september 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda not on speaking terms![]()

Is je afro inmiddels gekalmeerd?quote:Op maandag 17 september 2007 22:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zo klaar als een klontje dat Jaap met Huub wil bonden..als iedereen dat zegt tegen Jaap dat dat beter is dan met Dennis is dat een logisch vervolg...
en nu ga ik weer tangen...
![]()

Die 2 spelers dat is voor de 23e volgens mij. Dus dat kan nog 6 dagen.quote:Op maandag 17 september 2007 22:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze mogen er nog 2 spelers uitgooien, ongeacht de reden....dat staat zo in het contract...
zou lekker zijn Dennis en Nadia weg wegens tegenvallende resultaten....![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |