OK, dan schakelde ik kennelijk te laat in. Dat stukje had ik niet gezien.quote:Op maandag 17 september 2007 23:16 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Huub had gezegt dat ze daar een aansteker kon pakken hoor
Als je het wil komen brengen graagquote:Op maandag 17 september 2007 23:16 schreef Py het volgende:
http://www.nu.nl/news/123(...)nder_drinkwater.html
Ik doneer een hele emmer
Oeps, houdt Brian wakker, die heeft de villa al eerder gered van een uitslaande brand. Zou hem zo maar 400 CP kunnen opleveren.quote:Op maandag 17 september 2007 23:18 schreef STAP01 het volgende:
En Naad steekt de boel maar weer eens in de hens!
Oh, dat duurt wel een weekje of 5 voor dat verholpen is..........quote:Op maandag 17 september 2007 23:16 schreef Py het volgende:
http://www.nu.nl/news/123(...)nder_drinkwater.html
Ik doneer een hele emmer
Dat is het voorspel.quote:Op maandag 17 september 2007 23:24 schreef pullup het volgende:
Vreemd sfeertje daar bij Brian en Amanda op dit moment.![]()
Brian die zwaar denkt en Amanda die niet denkt...zoiets?quote:Op maandag 17 september 2007 23:24 schreef pullup het volgende:
Vreemd sfeertje daar bij Brian en Amanda op dit moment.![]()
Dan doe ik altijd wat foutquote:
Gaat iedereen nou para worden hierquote:Op maandag 17 september 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naad zat net met een brief in haar hand en nu ineens met een kaart, en Dennis liep weg met een brief... Gajat uit de la van Lieke??? Sanctie allebei: EXIT.
Ze schrok zich rot dat er iemand binnenkwam.quote:Op maandag 17 september 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naad zat net met een brief in haar hand en nu ineens met een kaart, en Dennis liep weg met een brief... Gajat uit de la van Lieke??? Sanctie allebei: EXIT.
quote:Op maandag 17 september 2007 23:25 schreef Varen het volgende:
zit brian in een dip dan maakt amanda gauw een wip
doet brian een beetje koel dan praat ze hem wel naar ze smoel
maar neem maar van mij aan na de kooi kan ze gaan
Bron Nowlive
quote:Op maandag 17 september 2007 23:27 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Gaat iedereen nou para worden hier
die hebben ze gewoon uit hun eigen la
is dus eigen post
Hoe kom jij aan een foto van mijn achtertuin????????quote:
Zit Kenneth daar ook ?quote:Op maandag 17 september 2007 23:25 schreef Varen het volgende:
zit brian in een dip dan maakt amanda gauw een wip
doet brian een beetje koel dan praat ze hem wel naar ze smoel
maar neem maar van mij aan na de kooi kan ze gaan
Bron Nowlive
Tijd om naar bed te gaan...quote:Op maandag 17 september 2007 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
idd, ik krijg er ook al last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |