quote:Op maandag 17 september 2007 23:09 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Of echte kogels!(of gaat dat te ver?
)
quote:Op maandag 17 september 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
BQ neemt afscheid met een snik van deze spannende streams, tot morgen en succes voor de nachtploeg![]()
Ik kan me er ook niet van losmaken.quote:Op maandag 17 september 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
BQ neemt afscheid met een snik van deze spannende streams, tot morgen en succes voor de nachtploeg![]()
Thanxs Babe!quote:Op maandag 17 september 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee , dat gaat over het uitnodigen van mensen voor de viering van het 1 jarig bestaan van de Kooi.
Hartelijk dank!quote:Op maandag 17 september 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kussen, het lijkt wel of een olifant aan het beffen is![]()
btw ik weet niet of olifanten dat doen
Ik zat aan een flesje bier en dat ging er net langs.quote:Op maandag 17 september 2007 23:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Hartelijk dank!
Zojuist een volle mond rode wijn over mijn toetsenbord geproest!![]()
![]()
![]()
wel handig met zo'n slurf erbij!quote:Op maandag 17 september 2007 23:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Hartelijk dank!
Zojuist een volle mond rode wijn over mijn toetsenbord geproest!![]()
![]()
![]()
Ze zijn het ijselmeer aan het vullen bij Hoorn, daar zit het lekquote:Op maandag 17 september 2007 23:12 schreef Mokum020 het volgende:
WTF...Noord Holland heeft watertoevoer problemen....daar gaat mijn kapsel...![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 23:13 schreef Py het volgende:
Miisschien een leuk format:
Een paintball arena met een stuk og tig camara's met paintballpistolen eraan. Je kan voor 10 minuten streams en balletjes kopen en op de spelers schieten.
[afbeelding]
Och arme 5quote:Op maandag 17 september 2007 23:13 schreef Py het volgende:
Miisschien een leuk format:
Een paintball arena met een stuk og tig camara's met paintballpistolen eraan. Je kan voor 10 minuten streams en balletjes kopen en op de spelers schieten.
[afbeelding]
Huub had gezegt dat ze daar een aansteker kon pakken hoorquote:Op maandag 17 september 2007 23:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En weer even graaien in de spullen van de buren ......
[afbeelding]
Huub zei zelf "kijk even in mijn kastje"quote:Op maandag 17 september 2007 23:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Dit beeldje (dagelijks te aanschouwen) moeten ze af en toe eens laten zien als ze een film ziten te kijken met zijn allen.quote:Op maandag 17 september 2007 23:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Amanda just knows how to please and tease..............quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |