Te Tokyo heb ik me bek een beetje verbrandt aan de verse en zeer warme Teriyakiburger.quote:Op maandag 17 september 2007 21:29 schreef Pakspul het volgende:
Jij verwacht dat je bij de Mac vers en warm eten krijgt?![]()
Niet alles is een boek met plaatjes.quote:Op maandag 17 september 2007 21:38 schreef Netsplitter het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven?
Was na de eerste zin al gekapt met lezen..![]()
schop die gozer van z'n bankje en laat 'm een beetje opschieten met die burgersquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 21:45 schreef Barachem het volgende:
[..]
Niet alles is een boek met plaatjes.
De IKEA, dat klopt.quote:Op maandag 17 september 2007 21:47 schreef Tommeke het volgende:
Klopt, die lui zijn fucking traag! Echt niet normaal, wat een koeien daarIk ga meestal naar die bij de IKEA, is maar een klein stukje verder vanaf m'n huis!
Ooit boeken gelezen?quote:Op maandag 17 september 2007 21:54 schreef Netsplitter het volgende:Dus
Waarom zo'n lap tekst.
Kan toch ook in 3 zinnen.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:58 schreef Barachem het volgende:
[..]
Ooit boeken gelezen?
Enne, samenvatting is aan het eind van TS, wat zeikt gij nou, gij ongeduldige?!
Natuurlijk, dat komt ook omdat jij mijn topic verspamt met gevraag naar samenvattingen die er al zijn.quote:Op maandag 17 september 2007 22:00 schreef Netsplitter het volgende:Boeken hebben inhoud, dat kan ik van dit draadje niet zeggen...
quote:Op maandag 17 september 2007 21:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Precies. Het is toch godverdomme "FAST FOOD"? Waarom is het dan in godsnaam zo SLOW?![]()
quote:
Een samenvatting aan het eind van JOU ?quote:Op maandag 17 september 2007 21:58 schreef Barachem het volgende:
[..]
Ooit boeken gelezen?
Enne, samenvatting is aan het eind van TS, wat zeikt gij nou, gij ongeduldige?!
Begrijp context.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:56 schreef Chinless het volgende:
[..]
Een samenvatting aan het eind van JOU ?
Dus jij wil door angstige mensgen geholpen worden die bang voor straf zijn?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:47 schreef FredvZ het volgende:
Dat krijg je met al die arbeidsregels in Nederland.
Als je in de VS een MCDonalds binnenloopt wordt je én altijd verstaanbaar geholpen én snel geholpen én goed geholpen. Daar komt nog eens bij dat het daar én goedkoper is én beter smaakt én de drank altijd onbeperkt is.
Keerzijde is wel dat als je daar niet hard genoeg werkt je er zo weer uitligt en dan sta je ook écht op straat.
Misschien ver gezocht, maar dit soort beleid zorgt wel voor gemotiveerd personeel en daar ontbreekt het momenteel bij elke fastfoodketen op dit moment in Nederland aan.
daar staat iemanda chter de verkoopding.. Die kon wel 60+ zijnquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:30 schreef Prosac het volgende:
BK centraal station Groningen is nog dramatischer.
Als je een trein moet halen binnen 15 minuten is de BK geen optie inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:33 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
daar staat iemanda chter de verkoopding.. Die kon wel 60+ zijnZoooo traag.. En meteen maar ff 6 bestellingen tegelijkertijd verwerken omdat het egwoon supertraag gaat.
Tja, maar de Mac is hier te NL wel duurder dan te U.S.A. en Japan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:28 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dus jij wil door angstige mensgen geholpen worden die bang voor straf zijn?
Ik ga liever naar een lekkere broodjeszaak waar het allemaal iets langer duurt, maar waar de mensen er werken omdat ze houden van lekker eten maken.
Ipv prefab hamburgers inelkaar zetten uit angst voor de zweep.
Dramatischer?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:30 schreef Prosac het volgende:
BK centraal station Groningen is nog dramatischer.
Jaloers?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:15 schreef BottleKid het volgende:
Verkapt kijk-mij-in-Tokyo-zijn-geweest-topic.![]()
Ik denk nog steeds van wel, gezien je reactie...quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:49 schreef Barachem het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds van wel, gezien je reactie...![]()
Je wordt wel erg boos...quote:
Wou dat ons dat gebeurde...quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:06 schreef floris.sp het volgende:
ik heb het een keer mee gemaakt dat ik 15min stond te wachten dak gratis eten kreeg;)
Je blijft er wel over doorgaan hè.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:49 schreef Barachem het volgende:
[..]
Je wordt wel erg boos...![]()
En wat is er erg dat ik impliciet vertel dat ik te Japan was alleen om duidelijk te maken dat het hier traag is?![]()
![]()
Leuk toch...quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:11 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Je blijft er wel over doorgaan hè.![]()
En ik maar reageren...
Hehe, zo moeilijk is dat toch niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:11 schreef BottleKid het volgende:Ja. Ik wil daar ook ooit nog naar toe. Liever vandaag dan morgen, laat staan overmorgen.
Niet echt, ware het niet dat ik dus te Japan een andere ervaring met het personeel aldaar had dan hier.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:11 schreef BottleKid het volgende:Bovendien zie ik het feit dat jij in Japan bent geweest nu niet als meerwaarde dat er in Groningen luie varkens werken in de McD.
Jazeker.quote:
Eerst naar Laos en Cambodia.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:40 schreef Barachem het volgende:
Hehe, zo moeilijk is dat toch niet.
Ik wil ook trouwens weer terug, lekker daar gaan werken en wonen.
[..]
Hier in het zuiden des lands zijn ze best o.k. Buiten die in het centrum van Eindhoven dan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:40 schreef Barachem het volgende:
Niet echt, ware het niet dat ik dus te Japan een andere ervaring met het personeel aldaar had dan hier.
Het kan dus wel anders.
En zekers, het zijn gewoon luie en domme varkens hier te Groningen.![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:30 schreef r3gi3boy het volgende:
ik deed laatst een rondreis over de wereld langs alle McDonalds, maar die in Tokyo was toch echt het snelst. Bij de Mac in singapore vergaten ze m'n Quarterpounder en in Helsinki was m'n cola warm. In Sydney heb ik echt superlang moeten wachten, maar in New York (ik kom hier iedere week) stond mijn maaltijd al klaar op me te wachten toen ik binnenkwam.
Moraal: TS is homo
Ik hou niet zo van de plebejerkoning. Met die rare kronkelfriet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef Index het volgende:
burgerking
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |