Tsjah, de wereld zit vol met mongolen. Had laatst ook weer wat. Laatst even een frietje halen, wat ik al nooit doe, na een dag stevig overwerken.. Nergens bij een friettent in de buurt een parkeerplek te vinden, zet ff snel m'n auto half op de stoep.
Enfin, 5 minuten binnen geweest, kom buiten, stapt er een boom van een kerol op me af. "Is die groene auto van jou..?" Dus ik met m'n gare kop na een werkdag van ongeveer 12 uur en een zak friet in m'n hand "Uhh.. Ja..?" Kerel geeft me een por tegen m'n schouder met de mededeling: "Volgende keer sla ik je eronder als je godver nog 1 keer je auto voor m'n deur zet..!" Dus ik sta ff verbouwereerd te kijken en gil dan terug: "Da's dan direct het laatste wat je in de leven zal doen, mongool..!" Hij kijkt me zo eens raar aan (had ie denk ik niet verwacht) en blijft staan.
Even twijfelde ik hierna nog om hem op z'n bek te jassen (groot of niet interesseerde me op dat moment geen hol, hij had al aan m'n lijf gezeten en dat is voor mij een no-go) maar toen zag ik ZIJN auto waar ie voor stond.. Ouwe gare BMW, met een ventje van een jaar of 5 op de bijrijders stoel. Ben toen maar ingestapt in m'n eigen auto en weggereden.
Lekker voorbeeld geef je dan aan je smerige addergebroed.. Beetje ruzie uitlokken op straat. Voor hetzelfde geld had ie mij afgemaakt op straat of ik hem, lekker voorbeeld voor die kleine dan. Die gasten hebben echt het IQ van een visstick.
En dan kan je jezelf bedenken van: wat ben jij dan voor kamper dat je gaat vechten op straat ofzo..? Nou, ik heb gemerkt dat die gasten te stom zijn om normaal een discussie aan de gaan, die kerel gaf me zomaar een douw. Volgens mij zijn ze ook gewoon dagelijks gefrustreerd dat ze mislukt zijn in het leven en geen plasma tv aan de muur hebben hangen of zo, terwijl de buren dit hebben. En dan gaan ze zich druk maken om allerlei kleine dingen om toch maar enige vorm van afleiding te hebben in hun miezerige bestaan. Ofzo.
En als iemand mij uitscheld of zo, dan ligt ik daar geen 2 seconden wakker meer van. Maar als ze fysiek aan m'n lijf gaan zitten, dan kunnen ze het krijgen ook.
Dus TS; volgende keer, gewoon keihard erop los batsen als zo'n gast provocerend doet. Maatschappij zit nu eenmaal vol met zulke paupers die alleen maar het geluid van een vuist tegen hun harses kunnen waarderen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?