Nouja, hij was de persoon wiens fiets 'ernstige schade' had (Zijn spatboard liep aanquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind de TS minstens even gestoord eerlijk gezegd![]()
Kortom je bent met 5 vrienden van rond de 17 (je bouwjaar is 1990) dan pak je die kerel toch gewoon aan als hij achter jullie aan fietst.quote:geslacht: man
Eh, ik ben een pacifist.quote:Op maandag 17 september 2007 21:05 schreef afcajos het volgende:
Na het lezen van je OP dacht ik dat je een meid was, dan was het begrijpelijk
totdat ik dit las:
[..]
Kortom je bent met 5 vrienden van rond de 17 (je bouwjaar is 1990) dan pak je die kerel toch gewoon aan als hij achter jullie aan fietst.
Ja.quote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wil je een nieuw ijsje?
Wegfietsen?quote:Op maandag 17 september 2007 21:07 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Als je die kerel nog is in de buurt tegenkomt weet je wat je moet doen
Inderdaad, ik had een mes in zijn ribben moeten steken zoals de gemiddelde Nederlander.quote:Op maandag 17 september 2007 21:08 schreef Bullebak het volgende:
KK, wat zijn jullie voor mietjes![]()
Wat een kneusjes![]()
Nee , een tik op z'n oog is zo'n geval de beste remedie.quote:Op maandag 17 september 2007 21:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had een mes in zijn ribben moeten steken zoals de gemiddelde Nederlander.
als die gestoorde vent dit voorval had bij 5 marokkanen, had die vent nu hier een topic geopend over dat hij de familie achmed achter zich aan hadquote:Op maandag 17 september 2007 21:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had een mes in zijn ribben moeten steken zoals de gemiddelde Nederlander.
Ik denk dat als we 5 Marokkanen waren geweest, hij dan wel de moeite genomen had om 10 centimeter naar rechts te sturen.quote:Op maandag 17 september 2007 21:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
als die gestoorde vent dit voorval had bij 5 marokkanen, had die vent nu hier een topic geopend over dat hij de familie achmed achter zich aan had![]()
Zo kort dat hij nog niet eens tijd had om het woordje "was' uit te spreken?quote:Op maandag 17 september 2007 20:30 schreef Gamer_V het volgende:
De hoofdagent wordt gehaald maar de boze man vond niet dat hij zijn zin genoeg kreeg dus loopt hij al boos het bureau uit. De agent zei 'nou, dat een korte zaak'
Stiekum heb je dus zelf ook wel door dat jij en je vriendengroep eruit zien als kneusjes ?quote:Op maandag 17 september 2007 21:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik denk dat als we 5 Marokkanen waren geweest, hij dan wel de moeite genomen had om 10 centimeter naar rechts te sturen.
Die vent zette zijn schouder erin, ik viel ook bijna om.quote:Op maandag 17 september 2007 22:16 schreef VoreG het volgende:
Wat voor debiel ben jij dat als je beweegt je ijsje valt?
Het bureau was er vlak naast, het was een voetgangersgebied (waar je wel mag fietsen op sommige tijden, maar dan hebben voetgangers nog steeds voorrang) en hij had genoeg ruimte om er even tussendoor te fietsen. Geen idee wat hij dacht te bereiken.quote:Op maandag 17 september 2007 22:21 schreef Vampz het volgende:
waarom loop je in de 1e plaats al mee naar het bureau man![]()
laat die aap lekker lullen daar
dan al helemaalquote:Op maandag 17 september 2007 22:23 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het bureau was er vlak naast, het was een voetgangersgebied (waar je wel mag fietsen op sommige tijden, maar dan hebben voetgangers nog steeds voorrang) en hij had genoeg ruimte om er even tussendoor te fietsen. Geen idee wat hij dacht te bereiken.
Je zei dat als je opzij zou stappen je ijsje zou vallen. Dan ben je toch wel lichtelijk motorisch gestoord.quote:Op maandag 17 september 2007 22:19 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Die vent zette zijn schouder erin, ik viel ook bijna om.
Achteraf gezien hadden we toen we merkten dat hij ons volgde inderdaad beter gewoon kunnen omkeren, aan hem vragen waar de hel hij mee bezig was, en kijken of hij dan nog steeds aggressief doet .. maar achteraf is makkelijk praten.quote:Op maandag 17 september 2007 22:24 schreef neo2000 het volgende:
Tsjah, de wereld zit vol met mongolen. Had laatst ook weer wat. Laatst even een frietje halen, wat ik al nooit doe, na een dag stevig overwerken.. Nergens bij een friettent in de buurt een parkeerplek te vinden, zet ff snel m'n auto half op de stoep.
Dus TS; volgende keer, gewoon keihard erop los batsen als zo'n gast provocerend doet. Maatschappij zit nu eenmaal vol met zulke paupers die alleen maar het geluid van een vuist tegen hun harses kunnen waarderen.
Ik leunde maar op één been omdat ik net aan het opstappen was. Niet genoeg tijd om even recht te gaan staan (het was zo'n instortend soft-ijsje, ijs verspillen is een no!), bovendien zou ik dan meer naar de linkerkant gaan en daar hadden we net ruimte gemaakt zodat die vent er door kon.quote:Op maandag 17 september 2007 22:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je zei dat als je opzij zou stappen je ijsje zou vallen. Dan ben je toch wel lichtelijk motorisch gestoord.
Mwah, leer momentje dus, Volgende keer denk je "He, dit heb ik al eens meegemaakt" en stel je je iets anders op. Verbaasd zal je altijd blijven omdat zulke gasten gewoon een andere opvoeding (lees: geen) genoten hebben en ze altijd shit uithalen omdat ze gewoon verder niets hebben wat hun leven enigszins interessant maakt. Het mooie ervan is dat die verbaasdheid steeds minder wordt/korter duurt naar gelang je vaker zulke onzin meemaakt. Dan denk je er minder bij na (zij denken waarsch. helemaal niet na over mogelijke consequenties) en reageer je al directer.quote:Op maandag 17 september 2007 22:40 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Achteraf gezien hadden we toen we merkten dat hij ons volgde inderdaad beter gewoon kunnen omkeren, aan hem vragen waar de hel hij mee bezig was, en kijken of hij dan nog steeds aggressief doet .. maar achteraf is makkelijk praten.Jij bent ook gewoon non-agressief weglopen bij je snackbar aanvaring, en dan sta je er altijd boven.
Mijn dank.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |