Jezus (hoi!), wat lopen er een idioten rond. Kwam gisteren uit de Mac met wat vrienden, we blokkeren het pad een beetje, die gast (die met een hand aan het bellen is) belt om er langs te kunnen fietsen. Hij had er langs gekund, maar ik kon niet echt bewegen anders zou mijn ijsje vallen, rijd hij tegen me aan. Hij helemaal gaan schelden en vloeken en dat we mee moeten naar het bureau. Goed, 100 meter verderop, hij reed tegen mij aan en bovendien is het een voetgangerzone, dus wij lopen wel mee. Hij gaat wat schelden in het politiebureau over schadevergoeding, wij geven toe dat we beter hadden kunnen uitkijken ..
De hoofdagent wordt gehaald maar de boze man vond niet dat hij zijn zin genoeg kreeg dus loopt hij al boos het bureau uit. De agent zei 'nou, dat was een korte zaak'
![]()
Wij fietsen dus weg met zijn vijven, blijkt die idioot achter ons aan te fietsen. Wij keren om, hij keert ook om. Eng. We rijden een andere kant op, ik bel de drie vrienden die de andere kant op reden even op 'die idioot volgt ons nog steeds, we rijden wel richting politiebureau.' Hij doet een inhaalslag en zegt 'is gevaarlijk he, bellen op de fiets' en duwt ons al fietsend de struiken in. De held daarna snel doorfietsen. Nadat ik hem 'kankerlul' (Maatschappelijk verantwoord) achterna riep, riep hij nog 'weetje ook hoe het voelt!' .. Wat een gek.
.. En het ergste is, mijn mcdonalds ijshoorntje was gevallen de eerste keer.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gamer_V op 17-09-2007 22:19:32 ]
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. |||
Usernotes van Gamer_V*O*
Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*