je zeikt, heb je je lul iig niet voor niets.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ok, je zegt dus dat TS dus maar moet liegen of het gedrukt staat. Nou mannen kunnen niet zo goed liegen als vrouwen. Dus ik denk dat hij maar de klootzak moet uithangen en gewoon haar moet dumpen of wat andere standjes voorstellen die het nauwer laten aanvoelen.
Hoor wie het zegt lieve milagroquote:Op donderdag 20 september 2007 19:26 schreef milagro het volgende:
[..]
je zeikt, heb je je lul iig niet voor niets.
Waarom liegen?? Wees gewoon een lul en zeg het recht in d'r gezicht (en dan rennenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:33 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat hij haar inderdaad moet dumpen en het netste is wel om dan een andere reden op te voeren dan 'bij jou kan zelfs een vrouw nog inparkeren'.
Doet me denken aan Seinfeld aflevering The Hamptons over de baby...quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:40 schreef Dipkip het volgende:
Nee sorry. Als het iets is waar ie wat aan heeft, waar ie aan kan werken, dan heb je er iets aan. Maar wat moet die kerel doen dan? Bij zn volgende vriendin een grotere penis opzetten? Het schopt een enorme deuk in zn ego, tot aan erectiestoornis aan toe. Over sommige dingen kun je beter niet eerlijk zijn. Tis zoiets als een lelijke baby, je zoekt iets anders om over te praten.![]()
quote:"Yeah, he really is breathtaking."
The K-man is altijd eerlijk. Hilarisch!quote:Carol: (Entering with baby) Here he is.
Kramer: Ahhh! (Falls to floor as he sees the baby)
Nou... wat te denken je als een nieuwe "dakbedekker" op te stellen?quote:Op maandag 17 september 2007 20:26 schreef GambinoT het volgende:
Ik schets hier even snel het verhaal van een maat van me, mijn vraag aan jullie, wat zouden jullie hier mee doen?
Stel je ont moet een hele mooie dame die erg knap is, je doet hele leuke dingen met haar, gaat stappen, uit eten, naar de bios, bouwt een hele band met haar op je hebt al zowat een relatie met haar maar het is allemaal nog niet officieel.
Maar dan komt de avond dat je sex met elkaar hebt..maar wat blijkt..
ze is dus al echt HELEMAAL UITGEWOOND...dus er past er van 1 wel 5 in..
Dus fijn is het totaal niet...
Wat zou je hier mee moeten?
Misschien lukt het wel als hij veel roerende voorheffing betaaldquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:45 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Zij heeft een "ruim inkomen", TS heeft echter slechts een "klein staand vermogen"
![]()
![]()
![]()
![]()
De ex van mijn vriendin had dan echt een klein piepke.quote:Op vrijdag 21 september 2007 06:20 schreef exup het volgende:
Het is overigens mijn persoonlijke ervaring dat de 'doosch' van een vrouw gaat 'staan' naar de pik die haar regelmatig neukt, dus dan weet je meteen wat het vorige formaatje is geweest van de ex partner van je huidige (neuk) vriendin.![]()
Precies. Sorry maar ik weet niet wat de mannen denken dat er anders van hun andere vriendinnen/vrouwen overblijft na de eerste baby? Als er ingeknipt is?quote:
Gewoon eerlijk vragen aan de gynaecoloog of ie een extra hechting plaatst.quote:Als er ingeknipt is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |