abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53335707
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:02 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ok, je zegt dus dat TS dus maar moet liegen of het gedrukt staat. Nou mannen kunnen niet zo goed liegen als vrouwen. Dus ik denk dat hij maar de klootzak moet uithangen en gewoon haar moet dumpen of wat andere standjes voorstellen die het nauwer laten aanvoelen.
je zeikt, heb je je lul iig niet voor niets.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53337842
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:26 schreef milagro het volgende:

[..]

je zeikt, heb je je lul iig niet voor niets.
Hoor wie het zegt lieve milagro (nee je hebt geen lul, maar voor de rest klopt het)
pi_53343886
Ik denk dat hij haar inderdaad moet dumpen en het netste is wel om dan een andere reden op te voeren dan 'bij jou kan zelfs een vrouw nog inparkeren'.
pi_53344306
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:33 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat hij haar inderdaad moet dumpen en het netste is wel om dan een andere reden op te voeren dan 'bij jou kan zelfs een vrouw nog inparkeren'.
Waarom liegen?? Wees gewoon een lul en zeg het recht in d'r gezicht (en dan rennen ) of wees een lul en zeg niets. Kan ook...
Vrouwen en hun smoesjes
Gone.... :')
pi_53346416
Nee sorry. Als het iets is waar ie wat aan heeft, waar ie aan kan werken, dan heb je er iets aan. Maar wat moet die kerel doen dan? Bij zn volgende vriendin een grotere penis opzetten? Het schopt een enorme deuk in zn ego, tot aan erectiestoornis aan toe. Over sommige dingen kun je beter niet eerlijk zijn. Tis zoiets als een lelijke baby, je zoekt iets anders om over te praten.
pi_53347343
Heb eens een relatie gehad met een vrouw met een 'grote doosch' vond dat in het begin nog niet zo storend, was nog opwinding genoeg. Maar moest er later steeds harder bij gaan fantaseren om de eindstreep te halen, vooral als zij was klaargekomen, dan 'verzoop' ik er helemaal in. Toen ze later een kind heeft gehad was het helemaal 'drama' en dus nog ruimer dan voorheen. Heb toendertijd anaal geprobeerd voor te stellen, maar dat werd een no go.

Toen de dame in kwestie mijn ex was geworden heb ik nog eens een gesprek gehad met haar toenmalige partner, die gaf aan dat de sex in hun relatie daardoor nagenoeg was gereduceerd tot 0. Het kan/is bepalend zijn voor de verdere relatie, want je moet wel om kunnen gaan met de frustatie, vooral als je andere ervaringen hebt opgedaan met andere vrouwen.

Het is overigens mijn persoonlijke ervaring dat de 'doosch' van een vrouw gaat 'staan' naar de pik die haar regelmatig neukt, dus dan weet je meteen wat het vorige formaatje is geweest van de ex partner van je huidige (neuk) vriendin.
pi_53347358
Een olifant doet het toch ook niet met een hert? ; - )

[ Bericht 4% gewijzigd door StallionJack op 21-09-2007 06:54:26 ]
  vrijdag 21 september 2007 @ 09:24:04 #108
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_53348818
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 01:40 schreef Dipkip het volgende:
Nee sorry. Als het iets is waar ie wat aan heeft, waar ie aan kan werken, dan heb je er iets aan. Maar wat moet die kerel doen dan? Bij zn volgende vriendin een grotere penis opzetten? Het schopt een enorme deuk in zn ego, tot aan erectiestoornis aan toe. Over sommige dingen kun je beter niet eerlijk zijn. Tis zoiets als een lelijke baby, je zoekt iets anders om over te praten.
Doet me denken aan Seinfeld aflevering The Hamptons over de baby...
quote:
"Yeah, he really is breathtaking."
quote:
Carol: (Entering with baby) Here he is.

Kramer: Ahhh! (Falls to floor as he sees the baby)
The K-man is altijd eerlijk. Hilarisch!
Anyway, totaal niet leuk als je die aflevering niet kent...
Gone.... :')
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:14:32 #109
191763 r.liong
Kiem Foei & Janet
pi_53388319
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:26 schreef GambinoT het volgende:
Ik schets hier even snel het verhaal van een maat van me, mijn vraag aan jullie, wat zouden jullie hier mee doen?

Stel je ont moet een hele mooie dame die erg knap is, je doet hele leuke dingen met haar, gaat stappen, uit eten, naar de bios, bouwt een hele band met haar op je hebt al zowat een relatie met haar maar het is allemaal nog niet officieel.
Maar dan komt de avond dat je sex met elkaar hebt..maar wat blijkt..
ze is dus al echt HELEMAAL UITGEWOOND...dus er past er van 1 wel 5 in..
Dus fijn is het totaal niet...

Wat zou je hier mee moeten?
Nou... wat te denken je als een nieuwe "dakbedekker" op te stellen? Nog ff en je denkt dat alle mooie meiden anno 2007 nog maagd blijven totdat jij een keer langskomt. Gewoon denken: " Deze tunnel is al ingereden dus mijn rit wordt nog makkelijker "
verpachten & verpachten
pi_53409659
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:45 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Zij heeft een "ruim inkomen", TS heeft echter slechts een "klein staand vermogen"

Misschien lukt het wel als hij veel roerende voorheffing betaald
pi_53453789
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 06:20 schreef exup het volgende:
Het is overigens mijn persoonlijke ervaring dat de 'doosch' van een vrouw gaat 'staan' naar de pik die haar regelmatig neukt, dus dan weet je meteen wat het vorige formaatje is geweest van de ex partner van je huidige (neuk) vriendin.
De ex van mijn vriendin had dan echt een klein piepke.
Verbaal terrorist
pi_53461825
je hebt dus gewoon een kleine lul
Ja doei.
pi_53468504
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:40 schreef eNaSnI het volgende:
Beetje spierkrachttraining?
Precies. Sorry maar ik weet niet wat de mannen denken dat er anders van hun andere vriendinnen/vrouwen overblijft na de eerste baby? Als er ingeknipt is?

En inderdaad, waarschijnlijk is zij redelijk teleurgesteld in jouw formaat na haar ex...
pi_53473343
quote:
Als er ingeknipt is?
Gewoon eerlijk vragen aan de gynaecoloog of ie een extra hechting plaatst.
Is dat ook weer opgelost....
Waar vuur is, rookt het
pi_53476120
hahahhaa dat doen ze niet hoor !!!
pi_53481731
Aluin doet wonderen in dit geval
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: