Ik wil net zeggen, mij hebben ze verteld dat hier zowel geen Bcc als mediamarkt zit....quote:Op maandag 24 september 2007 17:10 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
jawel toch? tegenover de vvd
edit: ohneegoeiemorgen parafernalia

En de 400 heeft meer wekgeluidjes om uit te kiezen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Niet niet echt, behalve dat de 400Lux een wekkerradio heeft en de 300 niet.
Kwa lichtopbrengst.. die 300Lux geeft ook meer dan genoeg licht

Wat voor geluidjes behalve bip bip bip en twiedeltwiet?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En de 400 heeft meer wekgeluidjes om uit te kiezen.

Oceaan en nog wat. Ik heb de 300.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat voor geluidjes behalve bip bip bip en twiedeltwiet?

Of je kunt hem wakkerpijpenquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:30 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga hier even een post plaatsen. Mijnheeft altijd veel moeite met opstaan. Misschien is dit iets voor hem.

Ja niet normaal hequote:Op dinsdag 25 september 2007 18:27 schreef Sm0keZ het volgende:
Anyway, de 400 geeft echt veel licht. Waarschijnlijk zal ik hem nooit op z'n max zetten

Mja, we zullen het zien morgenochtend. Toen ik net even de gordijnen dicht had en die lamp aanzette was ik even bang om lasogen te krijgen... Een 100watt lamp was misschien wat overdreven geweestquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:45 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja niet normaal heMaar het mooie is dat het een heel natuurlijk licht is, mijn kamer is echt ongeveer hetzelfde verlicht als overdag met de gordijnen open.

Met m'n vorige wekker maakte ik soms wel 5 salto'squote:Op dinsdag 25 september 2007 19:15 schreef Candaasje het volgende:
TVPtje. Erg prijzig, maar wel fijn lijkt me. Weer een dingetje om voor te sparen.![]()
Ik gebruik momenteel een zoutsteenlamp om een beetje rustig wakker te worden, (wekker 10 min. voor tijd zetten, zodra het ding af gaat zoutsteenlampje aan, rustig de oogjes open, om vervolgens na 10 minuten de tweede wekker af te zetten)
Werkt in elk geval beter dan gelijk fel gloeilamp-licht in je snufferd, maar die wekker maakt nog steeds een rotherrie waar je u tegen zegt en waardoor je hart 3 achterwaartse salto's maakt.![]()

190 euroquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:56 schreef Parafernalia het volgende:
http://www.lichttherapiewinkel.nl/index.php?cPath=107

Herkenbaar... zoiets had ik jaren geleden eens in de winter. Dacht wakker te zijn geworden vlak voor de wekker ging, dus ik douchen, ga naar beneden om wat te eten... Vervolgens zie je dat het nog niet eens 4 uur is, en terwijl je daarvan loopt te balen bedenk je ook nog eens dat het zaterdag is. En ja, dan is de school natuurlijk dichtquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb ook wel eens gehad dat ik om 1 uur 's nachts onder de douche stond simpelweg omdat ik dacht dat ik nog voor de wekker wakker was geworden en hem toen maar alvast uit had gezet. (Om de schrik te voorkomen alvast). Goed, was wel voordat de wekker afging wakker, maar m'n pa was dr wat minder blij mee
Met zo'n lichtwekker overkomt je dat toch minder snel lijkt me (als het nog donker is sta je dan niet meer zo snel op)

Ik ben zeer benieuwd morgen....quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:27 schreef Sm0keZ het volgende:
Ben net toch maar even bij de BCC geweest om er eentje te halen, heb voor de zekerheid maar meteen de 400lux meegenomen
Okee, was wel wat duurder, maar ik denk zomaar dat die vogeltjes, oceanen etc. snel gaan vervelen.... Kan ik af en toe nog een muziekje opzetten.
Het instellen was wat vreemd. Opeens maakte dat ding totaal geen geluid meer... Uiteindelijk heb ik dat ding maar gereset, en toen werkte alles weer. Gelukkig maar, want ik had niet zo heel veel zin om door de spits terug naar de BCC te rijden...
Anyway, de 400 geeft echt veel licht. Waarschijnlijk zal ik hem nooit op z'n max zetten
Geluid kan ook hard genoeg, dat scheelt ook weer.
Morgen om 05:00 zullen we zien hoe dat apparaat z'n werk gaat doen

Van wanneer tot wanneer is dat?quote:Op woensdag 26 september 2007 00:34 schreef Adelante het volgende:
Bij de Bijenkorf issie gedurende de DDD 129 euro en krijg je er een rituals badjas bij twv 69 euro.

Kan momenteel niet anders zeggen dan dat het érg ontspannen wakker worden is... Dat harde tyfusgeluid van die vorige wekker bezorgde me al nachtmerries voordat die afging.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:44 schreef Pittie het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd morgen....
Deze maand gaat het voor mij nix worden. De uni moet zo nodig 250euro afschrijven:P Maar volgende maand ga ik denk ik toch eentje halen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |