Ynske

Ynske

Uitgebreider reviewtje is hier te vinden.quote:Heerlijk wakker worden - Philips Wake up Light:
Nu een weekje in gebruik, en ik moet zeggen, het werkt erg goed! Je kunt lichtintensiteit en volume netjes instellen, plus kiezen voor een van de geluiden of radio. De volgende morgen begint de wekker netjes een half uur voor de ingestelde tijd langzaam op te gloeien. Mocht je uiteindelijk nog niet wakker zijn op de ingestelde tijd zal ook langzaam het geluid opbouwen tot het ingestelde volume. Erg plezierig!
Ik heb gemerkt dat als ik hem op 7 uur instel, ik ongeveer om 6:45 langzaam bewust wordt dat ik wakker aan het worden ben. Hierna kun je dus nog even rustig genieten van het wakker worden en zo lekker met je ogen knipperen alsof de zon in je gezichtje staat te schijnen. Tegen de tijd dat het echt tijd is begint het geluid langzaam van zacht naar hard te gaan. Tijd om op de knop te drukken en op te staan dus!

is dat zoquote:Op maandag 24 september 2007 12:15 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar alleen de 400 heeft wekkerradio he?
Nouja dan die maar

Volgens mij klopt dat helemaal!quote:Op maandag 24 september 2007 12:15 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar alleen de 400 heeft wekkerradio he?
Nouja dan die maar

Ja, zag het nu net in de folderquote:

jawel toch? tegenover de vvdquote:Op maandag 24 september 2007 13:43 schreef Pittie het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat helemaal!
Ik ga binnenkort ook maar eens bij de Bcc langs. Echter hier in Tilburg zit er geen![]()

Het is meer "bip bip bip" en "Twiedeltwiet" voor de vogeltjes.quote:Op maandag 24 september 2007 17:09 schreef Parafernalia het volgende:
pff dan pas ik toch hoor...130 euro is echt te duur voor een wekker.
wat raar dat er geen wekkerradio op de 300 zit zeg.
zit er dan alleen een *tuut tuut tuut* wekker op?

Ik moet er donderdag en vrijdag om 0:30 uitquote:Op dinsdag 25 september 2007 06:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Pff.. misschien dat ik vanmiddag dan ook maar even langs de BCC rij... Deze én volgende week heb ik ochtenddienst, en moet dan om 5 uur opstaan. Op een of andere manier is dat ook niet alles

kijk dat is een echte testquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:01 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik moet er donderdag en vrijdag om 0:30 uit![]()
Dus getest worden gaatie zeker.

Niet niet echt, behalve dat de 400Lux een wekkerradio heeft en de 300 niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik vraag me alleen af; is het verschil tussen 300 en 400 lux nou echt zo groot?
Het prijsverschil is toch wel behoorlijk... 89,95 of 129,95

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |