UPDATE TS:
sorry voor een dermate late reactie, maargoed. De wekker lijkt ontzettend snel een ritme in te stellen, zodra je 1x wakker bent geworden om bijv. 6:45, en je zet de wekker daarna later, wordt je gewoon weer wakker om 6:45 de volgende dag. Dat is irritant als je de wekker later hebt gezet, maar wel enorm goed voor je slaapritme. Ik wordt meestal wel wakker van het licht, maar niet altijd, als ik gedraaid lig bijvoorbeeld, maar ik heb nu een beetje een mislukte opstelling, ik moet nog een goed nachtkastje kopen. Het beste is gewoon recht voor je kussen aan het hoofdeinde (denk ik).
Verder word je, ook als je niet meteen van het licht wakker wordt, heel erg wakker door gewoon met de radio aan een minuut gaat liggen luisteren (ogen open of dicht). Het werkt dus ook als je nét wakker bent, dat is wel fijn.
Opstaan is heerlijk, onder de douche ben je al meteen veel meer wakker.
Een nadeel kan inderdaad zijn dat je 's Zomers te vroeg wakker wordt, maargoed, daar had ik toch al last van (en daarom wist ik dus dat deze wekker de oplossing zou bieden voor mijn probleem).

- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again