Nee, dat was nog niet genoemd.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:58 schreef Unity het volgende:
Ik ga er binnenkort ook maar eens een kopen... Bij de postbank kan je trouwens zo'n ding van philips met korting krijgen (70 euro plus 7000 rentepunten en 10 euro verzendkosten).

Oh ja. Slaaptekort.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat was nog niet genoemd.

Dan heb je het over die nafnaf lamp? Of kost dat ding van Philips 70euro bij de mediamarkt?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:29 schreef Sassie1986 het volgende:
Ik heb die van nafnaf, en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Ik wordt vaak al wakker van de lamp en daarna nog van de radio.
Het nadeel is wel dat licht van de display dat heel fel is. maar ik zet hem gewoon uit, dan heb je er ook geen last van.
En bij de mediamarkt kost hij 70 euro en kun je hem binnen 14 dagen terugbrengen.

Dat lijkt me een kwestie van goed verduisteren.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:24 schreef deom het volgende:
Veel plezier aankomende zomer. Nu van de winter is het fijn als je wakker wordt van het licht, omdat het nog donker is als je je bed uit moet. Van de zomer is dat een ander verhaal. Dan wordt het om een uur of 5 licht buiten. Ik ben benieuwd of je dan nog steeds blij bent als je biotritme dan gewend is aan wakker worden als het licht wordt![]()
Dat is de reden waarom wij de Daymaker niet meer gebruiken. Nu kunnen we in de zomer ook gewoon slapen tot de wekker gaat in plaats van 1,5 uur te vroeg wakker zijn.

Ynske

Ynske

't Gaat om hoe je wakker wordt. 't Is geen lichttherapie.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:10 schreef Ynske het volgende:
T idee is heel goed. vooral als ik zoals nu om 6 uur moet beginnen.
maar goed, dan kom je dus buiten is het donker, en op t werk is ook geen daglicht. Zou t dan nog nut hebben?

Dat begrijp ik, ik vroeg me alleen af in hoeverre het geen enorme deceptie is om vervolgens dat ding uit te zetten en dan alsnog in het donker te zitten en naar je werk te moeten?quote:Op donderdag 20 september 2007 09:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Gaat om hoe je wakker wordt. 't Is geen lichttherapie.

Hoe kan het nou een deceptie zijn? Dat kan toch alleen maar als je weet ik niet wat voor wonderlijke verwachtingen van het apparaat hebt.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:54 schreef Ilske het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik vroeg me alleen af in hoeverre het geen enorme deceptie is om vervolgens dat ding uit te zetten en dan alsnog in het donker te zitten en naar je werk te moeten?![]()
Zo niet lijkt het me wel wat!![]()

Ja dat blijft natuurlijk kut..maar het is een wekker! Dat ding zorgt ervoor dat je wakker wordt.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:54 schreef Ilske het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik vroeg me alleen af in hoeverre het geen enorme deceptie is om vervolgens dat ding uit te zetten en dan alsnog in het donker te zitten en naar je werk te moeten?![]()

waarom niet nu?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga 'm morgenochtend uitproberen.

Ik ben zeer benieuwd na de uitslagquote:Op donderdag 20 september 2007 15:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga 'm morgenochtend uitproberen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |