Dat zeg jijquote:Op maandag 17 september 2007 20:00 schreef vaudej het volgende:
niet zeuren, in afrika hebben ze helemaaal geen water!
jawel, dankzij novib heeft nezeret weer drinkwaterquote:Op maandag 17 september 2007 20:00 schreef vaudej het volgende:
niet zeuren, op de zuidpool hebben ze helemaal geen vloeibaar water!quote:Op maandag 17 september 2007 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jawel, dankzij novib heeft nezeret weer drinkwater
Alkmaar.quote:Op maandag 17 september 2007 20:01 schreef TheFrankey het volgende:
ow ik had ook al een topic geopend. Welke stad?
Daar hoef je tenminste geen water in de vriezer te zetten om ijs bij je drinken te krijgenquote:Op maandag 17 september 2007 20:06 schreef vaudej het volgende:
[..]
niet zeuren, op de zuidpool hebben ze helemaal geen vloeibaar water!
Haha, PWN'dquote:Op maandag 17 september 2007 20:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Hier in Bergen ook bijna geen water uit de kraan. Wat zegt het PWN er eigenlijk van?
http://www.pwn.nl/quote:Op maandag 17 september 2007 20:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Hier in Bergen ook bijna geen water uit de kraan. Wat zegt het PWN er eigenlijk van?
pwned!quote:Op maandag 17 september 2007 20:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Echt wel, alleen ze zijn te lui om er 50km voor te lopen.quote:Op maandag 17 september 2007 20:00 schreef vaudej het volgende:
Bronquote:Delen provincie zonder water
Noord-Holland Noord Grote delen van Noord-Holland Noord zitten op dit moment zonder water.
Het probleem doet zich in ieder geval voor in heel West-Friesland, maar ook in delen van Alkmaar en Schoorl zijn er intussen problemen. Het gebied lijkt zich uit te breiden.
De oorzaak van de problemen zouden ergens in Hoorn liggen. Daar staat in ieder geval de straat Stijgbeugel onder water.
Nadere informatie volgt.
17 september 2007 - 20:18
Daar hebben ze momenteel juist last van overstromingen?quote:Op maandag 17 september 2007 20:00 schreef vaudej het volgende:
Iets verder naar het westen ook.. een hele zee volquote:Op maandag 17 september 2007 20:26 schreef Curri het volgende:
ga verhuizen naar het oosten van het land, daar is water
quote:Op maandag 17 september 2007 20:29 schreef Tokamak het volgende:
Hier in Gouda is ook nog genoeg water hoor
quote:Op maandag 17 september 2007 20:00 schreef vaudej het volgende:
Hebben ze in wognum een Burgerking?quote:Op maandag 17 september 2007 22:25 schreef fokkieslim het volgende:
hier in wognum ook geen water,lekker kom net van me werk(burger king)
Hou je mond Dirk, ik kom niet uit die shitholequote:Op maandag 17 september 2007 22:30 schreef RoofingBurner het volgende:
natuurlijk niet watje.
Stop nou maar gewoon met het stellen van domme vragen.quote:Op maandag 17 september 2007 22:31 schreef Slasher het volgende:
[..]
Hou je mond Dirk, ik kom niet uit die shithole
Ga jij nou maar water drinken![]()
ja ik denk, ik pas me aan op het niveau van het forumquote:Op maandag 17 september 2007 22:37 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Stop nou maar gewoon met het stellen van domme vragen.Idiot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |