Serieus,............. ik kan niet wachten!quote:Op maandag 17 september 2007 19:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh ja binnenkort @frontpage de FOK userinterview met mij guys![]()
Geniet je van CoD4quote:
Anders doe je ff serieusquote:Op maandag 17 september 2007 19:01 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Wedden van niet? Na de credits komt nog een stuk. Jullie geloven echt alles
http://www.xbox360fanboy.(...)ef-to-die-in-halo-3/ Geen spoilers ofzo, gewoon te lezen.
Verder vind je nog meer bullshit ontkrachtende info op Gamefaqs. Good hunting.
Net als die Matrix 3 spoiler die uit een "gelekt storyboard" zou komen. Neo zou aan het einde van de film gewoon wakker worden en alles gedroomd hebben, ook gelul.
Degene die het ending filmpje heeft opgenomen, heeft de credits niet laten rollen en zichzelf belachelijk gemaakt. Hij is degene die ermee begon, evenals bepaalde Halo3 posters die hinten naar de dood van MC. Marketing!!!!
Bedankt voor de grafische toevoeging,.......quote:
Moest in opdracht van MS van de site afgehaald worden. Een alternatief:quote:Op maandag 17 september 2007 19:34 schreef Chocobo het volgende:
Die link uit het vorige topic werkt niet meer,.... die link naar de Mass Effect presentatie. Kan hem ook niet meer vinden op jeuxfrance.com. Is die verwijderd voor zover iemand weet?
Top,... merci!quote:Op maandag 17 september 2007 19:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moest in opdracht van MS van de site afgehaald worden. Een alternatief:
http://www.esport.tv/vod.asp?l1=http://player26.narrowstep.tv/nsp.aspx?player=esport5&void=98203&sched=8882
Is dat serieus de Orange Box cover? Hoe lelijkquote:
Denk het niet,... de cover is naar mijn idee nog niet bekend gemaakt.quote:Op maandag 17 september 2007 19:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is dat serieus de Orange Box cover? Hoe lelijk
Jaquote:Op maandag 17 september 2007 19:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is dat serieus de Orange Box cover? Hoe lelijk
Dit wordt em hoor.quote:Op maandag 17 september 2007 19:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk het niet,... de cover is naar mijn idee nog niet bekend gemaakt.
Nee,.... teveel kritiek op geweest,...quote:
/carequote:Op maandag 17 september 2007 19:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Scheeeeeerp Choco! Dan zijn we ook mooi af van die simpele voorprintquote:Op maandag 17 september 2007 19:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.... teveel kritiek op geweest,...
Either that wasn't the final design or your cries were heard at Valve and EA offices. We have received the final box art of the Xbox 360 version of the Orange Box and we're happy to report it has changed a LOT since the last time we saw it. Enough talk, here it is:
[afbeelding]
Bedankt voor je medewerking Scar.quote:Op maandag 17 september 2007 20:00 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
/care
ik voorspel deze reacties op je interview:
- Wie?/nooit van gehoord
- Kut gamertje![]()
- bijdehandte kutuser
- graf interview
LL Cool Jquote:LL Cool J bij Halo 3 launch in Amsterdam
De grootste entertainmentlancering ooit mag ook in Nederland niet onopgemerkt voorbij gaan. Dat zal Microsoft gedacht hebben toen ze de lancering van Halo 3 in Nederland voorbereidde.
De premiere van Halo 3 zal namelijk op 25 september plaatsvinden in het Amsterdamse theater Tuschinski. Speciale gast is daar LL Cool J. Deze rapper en acteur zal zijn ding doen en ook een potje Halo 3 spelen tegen enkele gasten. Op groot scherm zal gespeeld worden tegen Pharell, die in Londen aanwezig is.
Heb je zelf een pre-order pack van de game, dan kun je ook kans maken om aanwezig te zijn. Kijk daarvoor op deze website.
Goed dat je het even boven water haalt. Maar ik vrees dat ik Mass Effect ergens in januari pas zal aanschaffen. Aangezien je echt lang zoet bent met het spel lijkt het me gewoon verstandig om het in een later stadium te spelen. Ik heb in november me handen al vol aan Call of Duty 4, Hell's Highway, Assassin's Creed en ook nog games die dan al zijn verschenen zoals PES 2008 en Orange Box. Om dan nog Mass Effect te halen vind ik gewoon zonde...quote:Op maandag 17 september 2007 20:13 schreef Un4 het volgende:
Voor HL2 heb ik geen tijd en geld. Zit tot en met Mass Effect vol qua games vrees ik. Halo 3, PES 2008 en dan Mass Effect.
npquote:Op maandag 17 september 2007 20:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bedankt voor je medewerking Scar.
Ja, is ook moeilijk. Ik zit echt enorm uit te kijken naar Mass Effect dus die schaf ik meteen aan. PES is ook een no brainer maar de rest zal inderdaad moeten wachten tot er weer tijd en geld over is.quote:Op maandag 17 september 2007 20:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goed dat je het even boven water haalt. Maar ik vrees dat ik Mass Effect ergens in januari pas zal aanschaffen. Aangezien je echt lang zoet bent met het spel lijkt het me gewoon verstandig om het in een later stadium te spelen. Ik heb in november me handen al vol aan Call of Duty 4, Hell's Highway, Assassin's Creed en ook nog games die dan al zijn verschenen zoals PES 2008 en Orange Box. Om dan nog Mass Effect te halen vind ik gewoon zonde...
Vergeet je niet een aantal toppers?quote:Op maandag 17 september 2007 20:13 schreef Un4 het volgende:
Voor HL2 heb ik geen tijd en geld. Zit tot en met Mass Effect vol qua games vrees ik. Halo 3, PES 2008 en dan Mass Effect.
quote:Op maandag 17 september 2007 20:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vergeet je niet een aantal toppers?
quote:Op maandag 17 september 2007 20:13 schreef Un4 het volgende:
speel deel 1 maar dan merk je het wel , want dit is totaal niet het gevalquote:Op maandag 17 september 2007 20:41 schreef Henk-B het volgende:
Hmm gameplay van Ninja Gaiden lijkt me niet zo veel aan.
Volgens mij wordt dat gewoon een standaard beat em up game waarbij je pas verder mag lopen totdat je alle vijanden gedood hebt a la Double Dragon.
Ja dat snap ik maar misschien heeft hij voor andere toppers wel tijd en geldquote:
Zou best kunnen. Maar Kane & Lynch ben ik ook nog vergetenquote:Op maandag 17 september 2007 20:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar misschien heeft hij voor andere toppers wel tijd en geldZoals Assassin's Creed, Call of Duty 4 & Kane & Lynch: Dead Men.
Hmm oke, die heb ik nog wel ergens liggen.quote:Op maandag 17 september 2007 20:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
speel deel 1 maar dan merk je het wel , want dit is totaal niet het geval
Schaf je ook meteen 2 extra controllers aan dan?quote:Op maandag 17 september 2007 20:47 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hmm oke, die heb ik nog wel ergens liggen.
Binnenkort toch maar eens proberen dan maar.
Nee, maar van dat lijstje wil ik enkel Assasins Creed hebben, maar zal ook moeten wachten.quote:Op maandag 17 september 2007 20:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar misschien heeft hij voor andere toppers wel tijd en geldZoals Assassin's Creed, Call of Duty 4 & Kane & Lynch: Dead Men.
Is het zo erg?quote:Op maandag 17 september 2007 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Schaf je ook meteen 2 extra controllers aan dan?![]()
GVD, ook assasins creed ja, die was ik alweer vergeten.quote:Op maandag 17 september 2007 20:50 schreef Un4 het volgende:
[..]
Nee, maar van dat lijstje wil ik enkel Assasins Creed hebben, maar zal ook moeten wachten.
Stagevergoeding is geen vetpot.
Laat ik het zo zeggen. Aan iedereen die ik vroeg wat ze van Ninja Gaiden vonden kreeg ik het volgende antwoord: ''ik kom niet verder dan act 4''quote:
Nou mij benieuwen dan, morgen ff kijken.quote:Op maandag 17 september 2007 20:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Aan iedereen die ik vroeg wat ze van Ninja Gaiden vonden kreeg ik het volgende antwoord: ''ik kom niet verder dan act 4''
Stelletje pussy's![]()
Die print ik uit en hang ik opquote:Op maandag 17 september 2007 19:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Vanavond kijken dan maarquote:Op maandag 17 september 2007 20:56 schreef Un4 het volgende:
Mass Effect media blowout!![]()
![]()
http://www.gamersyde.com/news_5061_en.html
http://www.gametrailers.com/game/2211.html
http://media.xbox360.ign.com/media/7...63/vids_1.html
http://xbox360.ign.com/articles/820/820296p1.html
Mass Effect 'Create Character/Opening' - http://gamevideos.com/video/id/14752
Mass Effect 'Combat' gameplay - http://gamevideos.com/video/id/14753
Mass Effect 'Vehicle' gameplay - http://gamevideos.com/video/id/14754
Combat ook.. die Geth bewegen echt vet!quote:
zal het nog 1 keer zeggen ,upgrade je dragonsword naar het 2e sterretje , dan kan je A + Y gebruikenquote:Op maandag 17 september 2007 20:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Aan iedereen die ik vroeg wat ze van Ninja Gaiden vonden kreeg ik het volgende antwoord: ''ik kom niet verder dan act 4''
Stelletje pussy's![]()
Hoe vet Cod 4 en Halo3 ook zijn Mass Effect walst daar op alle vlakken over heen iddquote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef Un4 het volgende:
[..]
Combat ook.. die Geth bewegen echt vet!![]()
Ben nu al verliefd op de muziek.![]()
GOTY
![]()
Had ik gewild..quote:Op maandag 17 september 2007 20:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vanavond kijken dan maarNu is het écht tijd voor CoD 4
![]()
maar ehh vraagje aan jouw als mass effect expert , als je nu een vrouwlijke char maaktquote:
Asari zijn geslachtsloos, dus dat zou kunnen.quote:Op maandag 17 september 2007 21:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
maar ehh vraagje aan jouw als mass effect expert , als je nu een vrouwlijke char maakt
( die blijft blijkbaar gewoon sheppard heten ) wordt sheppards love interest dan in eens een gozer
of blijft die gewoon een vrouw , zo ja heb je dus een lesbo hoofdrol spelsterr met een lesbo verhaal
In dat geval krijg je een romance met een Krogan Battle Masterquote:Op maandag 17 september 2007 21:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
maar ehh vraagje aan jouw als mass effect expert , als je nu een vrouwlijke char maakt
( die blijft blijkbaar gewoon sheppard heten ) wordt sheppards love interest dan in eens een gozer
of blijft die gewoon een vrouw , zo ja heb je dus een lesbo hoofdrol spelsterr met een lesbo verhaal
Nog meer: http://www.vgenerations.it/speciali/mass-effect-developer-tour/quote:Op maandag 17 september 2007 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In dat geval krijg je een romance met een Krogan Battle Master![]()
Hot Coffee mod?quote:Op maandag 17 september 2007 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In dat geval krijg je een romance met een Krogan Battle Master![]()
Een review terwijl het spel niet uit is, das toch erg knap!quote:Op maandag 17 september 2007 22:42 schreef Frasier het volgende:
Is er ergens al een Nederlandse review te vinden van Halo 3?
Of een preview, whateverquote:Op maandag 17 september 2007 22:44 schreef Varr het volgende:
[..]
Een review terwijl het spel niet uit is, das toch erg knap!
Lang wachten hé, 23 Novemberquote:Op maandag 17 september 2007 23:03 schreef Mystikvm het volgende:
Net de demo van Sega Rally gedownload en gespeeld.....Wat een hoop stront zeg. In tijden niet zo'n onhandelbaar stuk ongeluk gespeeld.
Het is een arcade racer...Leuk online, geen gezeik met realisme, gewoon raggen...Als je die auto ook recht op de weg kon houden zou het fijn zijn. Maar nee hoor, elke keer als je links stuurt staat 'ie zowat overdwars, stuur je rechts een tikke bij, gaat dat kreng gewoon kats de andere kant overdwars. Het is net of je op een ijsbaan rijdt, voortdurend ben je links en rechts aan het sutren om hem maar recht te houden. Je klapt steeds tegen de zijkanten aan. Daarnaast heb je aan de uitleg van de bochten net zoveel als een handleiding in het Chinees, met een blinddoek voor zou je ongeveer even goed rijden.
Bovendien is het geheel voorzien van complete baggermuziek.
Kutspel.
Heiden!quote:Op maandag 17 september 2007 23:03 schreef Mystikvm het volgende:
Net de demo van Sega Rally gedownload en gespeeld.....Wat een hoop stront zeg. In tijden niet zo'n onhandelbaar stuk ongeluk gespeeld.
Het is een arcade racer...Leuk online, geen gezeik met realisme, gewoon raggen...Als je die auto ook recht op de weg kon houden zou het fijn zijn. Maar nee hoor, elke keer als je links stuurt staat 'ie zowat overdwars, stuur je rechts een tikke bij, gaat dat kreng gewoon kats de andere kant overdwars. Het is net of je op een ijsbaan rijdt, voortdurend ben je links en rechts aan het sutren om hem maar recht te houden. Je klapt steeds tegen de zijkanten aan. Daarnaast heb je aan de uitleg van de bochten net zoveel als een handleiding in het Chinees, met een blinddoek voor zou je ongeveer even goed rijden.
Kutspel.
De setting spreekt me normaal gesproken helemaal niet aan (Sience Fiction is totaal niet mijn ding). Maar hoe is ie grafisch? En misschien is multiplayer wel helemaal geweldig, dus misschien toch te overwegen.quote:Op maandag 17 september 2007 23:03 schreef Wessiej het volgende:
Wat wil je weten over Halo 3, zitten hier genoeg experts
Reveiws kun je zien vanaf 22 september, 9+ ftw!
Grafisch volgens 1upquote:Op maandag 17 september 2007 23:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
De setting spreekt me normaal gesproken helemaal niet aan (Sience Fiction is totaal niet mijn ding). Maar hoe is ie grafisch? En misschien is multiplayer wel helemaal geweldig, dus misschien toch te overwegen.
quote:In fact, Halo 3 has some of the nicest graphics we've ever seen. In a side-by-side comparison with, say, Gears of War, the game might not seem quite as detailed. But what it might lack in hyper-obsessive texture information, it makes up in an overall sense of beauty. Bungie has focused less on tiny details and more on getting the general feel of the game right -- Halo 3 employs some of the best HDR (high dynamic range) lighting we've ever seen, avoiding the excessively glossy look of other high-definition games. Where most developers get carried away with surface effects and end up creating a world that looks to have been built of modeling clay slathered in grease, Halo 3's visual surfaces behave like the things they're mimicking. Rocks and wood and grass are dull, metal surfaces have luster but don't go overboard with reflectivity, and everything looks "lived in." Good graphics aren't just about detail, but about art direction -- and we like the direction Halo 3 has taken.
De graphics van Sega Rally is kut.quote:Op maandag 17 september 2007 23:07 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Heiden!
De game is vet, veel mooier en ruiger dan Dirt en ook nog eens leuker.
Mij lijkt het wel wat online raggen met deze game.
En het geluid is pure nostalgie.![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 23:03 schreef Mystikvm het volgende:
Kutspel.
En dat is de conclusie inderdaadquote:
Mee eens.quote:Op maandag 17 september 2007 23:03 schreef Mystikvm het volgende:
Kutspel.
Kon jij die bak wel fatsoenlijk op de baan houden dan? Dirt speel ik met twee vingers in de neus uit op hogere moeilijkheidsgraden, deze game zou toch nog toegankelijker moeten zijn dan Dirt.quote:Op maandag 17 september 2007 23:07 schreef piet_pelle het volgende:
Mij lijkt het wel wat online raggen met deze game.
En het geluid is pure nostalgie.![]()
En de game heeft de beste multiplayer at the moment.quote:Op maandag 17 september 2007 23:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik kan me wel vinden in dit stukje.
Koop je ook de hele set met Rock Band of dat weer net niet?quote:Op maandag 17 september 2007 23:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kon jij die bak wel fatsoenlijk op de baan houden dan? Dirt speel ik met twee vingers in de neus uit op hogere moeilijkheidsgraden, deze game zou toch nog toegankelijker moeten zijn dan Dirt.
En raggen....Ik zou nog liever een overvette Surinaamse moeke met een fots als schuurpapier gaan raggen dan dit spel spelen.
Maar goed, als iedereen het goed vindt dan zal het wel aan mij liggen....Was het maar vast 23 november
Dat heb ik nergens anders gehoord dan wat mensen zelf verwachtte.quote:Op maandag 17 september 2007 23:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..] deze game zou toch nog toegankelijker moeten zijn dan Dirt.
Tsja...GH3 gaat voor, die heeft de beste tracks...De hele Rock Band set moet ik dus nog zien, ik ga voor nog geen duizend euro die microfoon gebruiken, dus die hoef ik al niet.quote:Op maandag 17 september 2007 23:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Koop je ook de hele set met Rock Band of dat weer net niet?
Vind de tracks van Rock Band tot nu toe het vetst, wat vind jij de beste van GH3, even beluisteren dan, en die microfoon komt hier echt wel, meeblerren ftwquote:Op maandag 17 september 2007 23:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsja...GH3 gaat voor, die heeft de beste tracks...De hele Rock Band set moet ik dus nog zien, ik ga voor nog geen duizend euro die microfoon gebruiken, dus die hoef ik al niet.
Ik vind het geweldig dat Slayer in GH3 zit, alsmede Metallica, Muse, Living Colour, Scorpions...Zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op maandag 17 september 2007 23:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vind de tracks van Rock Band tot nu toe het vetst, wat vind jij de beste van GH3, even beluisteren dan, en die microfoon komt hier echt wel, meeblerren ftw![]()
Toen ik zag dat dat liedje erin zat had ik hem besteldquote:Op maandag 17 september 2007 23:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik koop GH3 vooral voor Welcome To The Jungle, One, Sabotage & The Number of the Beast
.......qui?quote:Op maandag 17 september 2007 21:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zal het nog 1 keer zeggen ,upgrade je dragonsword naar het 2e sterretje , dan kan je A + Y gebruiken
als aanval om ventjes te onthoofden je springt ze dan voorbij , en zo wordt je nog amper geraakt
en doe je nog veel damage ook en wordt het spel een eitje
Rennen is 1x indrukken en loslaten. Totaal geen probleem imo.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:52 schreef Scarface2004 het volgende:
Cant join host...party is full (terwijl er wel zo´n joinable tekentje achter iemands naam staat)
Rennen met Linkerstick
www.xbox360only.nlquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:42 schreef -En4Cer- het volgende:
Wat is echt een goede site wat betreft nieuwste games voor de xbox etc.?
Dus waar je echt op de hoogte word gehouden van de nieuwste ontwikkelingen in de xbox-scene?
Grapkut.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:23 schreef Bastard het volgende:
Halo
Ebay..quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
zijn er nog manieren om aan een code voor CoD4 te komen?
behalve bij bart smit pre-orderen![]()
Joa et was gezellig gister...quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik hoop dat Infinity nou verdomme wel wat gaat doen aan die enorme errors (downloading game settings, host disconnected etc.) in CoD 4 hoorZe hangen me nou echt de keel uit
![]()
Maar voor de rest was het weer gezellig vandaag. Of niet jongens?![]()
Als je me vanavond rond 6-7 uur een PM stuurt, dan heb ik er 1 voor je.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
zijn er nog manieren om aan een code voor CoD4 te komen?
behalve bij bart smit pre-orderen![]()
Ik vind het rennen met linkerstick perfect gaan!quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:52 schreef Scarface2004 het volgende:
Cant join host...party is full (terwijl er wel zo´n joinable tekentje achter iemands naam staat)
Rennen met Linkerstick
Dat viel me idd ook al op, hoop dat dat gewoon een manier van spelen is en dat dat niet noodzakelijk is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:57 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens gameplay beelden gezien van Mass Effect.. het loopt niet echt door he? Ziet er mooi en strak uit allemaal, maar bij iedere vijand moet je een ander wapen kiezen, iedere kamer die je inloopt weer wat doen, het is net alsof je constant met Pauze aan rondloopt?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:37 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik vind het rennen met linkerstick perfect gaan!
Echt erg fijne controls.
Zijn er nog plannen voor een potje vanavond?
Ik weet natuurlijk niet welke beelden, maar was het niet bedoeld om te laten zien wat je steeds kon doen??quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:57 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens gameplay beelden gezien van Mass Effect.. het loopt niet echt door he? Ziet er mooi en strak uit allemaal, maar bij iedere vijand moet je een ander wapen kiezen, iedere kamer die je inloopt weer wat doen, het is net alsof je constant met Pauze aan rondloopt?
Zo ging het ook in Knights of the Old Republic, een mix van real-time en turn-based combat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:42 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Dat viel me idd ook al op, hoop dat dat gewoon een manier van spelen is en dat dat niet noodzakelijk is.
Ik weet het niet, op mn werk heb ik geen geluid aan, zou kunnen verklaren.. was een filmpje wat ik deze ochtend zag op 360only.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:05 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet welke beelden, maar was het niet bedoeld om te laten zien wat je steeds kon doen??
Opschepperquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:19 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. ik denk check ff mn stats op forzamotorsport.net .. ben ik gewoon meegegaan met de scoreboard wipeout!!Ik heb nog nooit geglitched.. ze dachten zeker, die is zo snel die moet wel cheaten
![]()
Ik las net een pitpass report.. staat er ongeveer wel zo in, er zijn meerdere mensen wiped-out die niet hadden gecheat, maar eigenlijk gewoon doordat ze te ver boven aan stonden werden meegenomenquote:
Dat je er nog zo blij om doet manquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik las net een pitpass report.. staat er ongeveer wel zo in, er zijn meerdere mensen wiped-out die niet hadden gecheat, maar eigenlijk gewoon doordat ze te ver boven aan stonden werden meegenomen
Ja ergens wel, ik kijk niet zo heel vaak op het scoreboard hoor.. maar toch lekker om af en toe te kijken wat nou je beste tijd op een baan was, en die dan in vergelijking met friends natuurlijk!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat je er nog zo blij om doet manzonde van je highscore toch?
Ach als ze geen onderscheid kunnen maken tussen cheaters en eerlijke spelers moeten ze de boards helemaal leeg maken en de glitches eruit slopen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ergens wel, ik kijk niet zo heel vaak op het scoreboard hoor.. maar toch lekker om af en toe te kijken wat nou je beste tijd op een baan was, en die dan in vergelijking met friends natuurlijk!!
Alle timetrial tijden weg, alle careertijden (op die paar die ik na de wipe out heb gereden dan) en alle hotlaps weg.. die van online. Ze hadden beter het hele board kunnen resetten denk ik, was veiliger geweest en eerlijker.
Maar kan er ook niet echt mee zitten, is toch grappig dat ze je van de scoreboards deleten zonder te cheaten![]()
Yep sterker nog:quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ach als ze geen onderscheid kunnen maken tussen cheaters en eerlijke spelers moeten ze de boards helemaal leeg maken en de glitches eruit slopen.
Nu heb je mensen die avonden hebben geraced om 0,04 seconde van hun tijd af te rijden en vervolgens hun score kwijt zijn.
Ik rij altijd manueel.. met mij velen... vind dit geen strak systeem om op basis van manueel te rijden je eraf te trappen!quote:What determines if my times will be wiped?
If you have posted a top 2000 time with the lotus elan, if you posted a time to the scoreboards using manual transmission before the 25th of August, if you posted a lap time of under 10 seconds.
Erm vrijwel iedereen rijdt manual.. zelfs ik doe dat...quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep sterker nog:
[..]
Ik rij altijd manueel.. met mij velen... vind dit geen strak systeem om op basis van manueel te rijden je eraf te trappen!
Maakt niet uit, ik rij wel verder weer..
Waar heb je het over ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:55 schreef Bastard het volgende:
Combat gameplay had ik dus geen zien... naar mijn idee is het woord 'gameplay' hierin wat overdreven... erg jammer.
Ik bedoel dus dat ik kut vind.. gevecht op pauze zetten om dan weer door te kunnen vechten vind ik echt niks.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waar heb je het over ?
Ze doen toch echt aan gameplay ?
Systeem lijkt exact hetzelfde als KOTOR, gevecht op pauze zetten, tactische beslissingen nemen, gevecht weer starten.
Maar jij vond KOTOR toch ook zo’n geweldig spel ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ik kut vind.. gevecht op pauze zetten om dan weer door te kunnen vechten vind ik echt niks.
Is jammer, want het leek me een cool spel, mooi, groots.. maar als ik dus de 'gameplay' zie... nee dat word m niet.
Goh meneer is ook wakkerquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik had ze dus hier moeten posten in plaats van in het Call of Duty 4 topicMaar ja blame me, het was 3 uur s' nachts
Mass Effect movie overload:
Combat Gameplay
Gunpoint Interrogation Gameplay
Med Clinic Shootout
Galaxy Exploration Gameplay
Profile Reconstruction Gameplay
!
&
Ninja Gaiden 2/Sigma 'Comparo' HD
Nee ik heb heel Kotor nooit gespeeld omdat ik niet van Starwars houd.. I know...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar jij vond KOTOR toch ook zo’n geweldig spel ?
En volgens mij is het al sinds de aankondiging van Mass Effect bekend dat ze wederom met dat gemixed realtime & turnbased combat zouden werken.
Ik hou er wel van, niet alleen maar snelle reflexen, maar ook nadenken.
Neequote:Op dinsdag 18 september 2007 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Goh meneer is ook wakkerStudent zeker?
....... Kijk ......... dit is een klaar inderdaad...................quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Precies.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat je stijve potlood maar zien Bastard![]()
Wat wordt dit toch een geweldige game zeg! Maar kan iemand me nou eens vertellen wat er zo revolutionair is aan het gesprekssysteem? Ik zie alleen dat je steeds uit verschillende antwoorden kan kiezen... Wow, dat is idd nog nooit eerder vertoond. Of mis ik iets?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik had ze dus hier moeten posten in plaats van in het Call of Duty 4 topicMaar ja blame me, het was 3 uur s' nachts
Combat Gameplay
Med Clinic Shootout
!
Je mist duidelijk iets. Je kunt namelijk een ander onderbreken, aanvullen en lichaamstaal zenden. Vervolgens kun je aan de hand van zijn of haar lichaamstaal zien wat nou werkelijk zijn mening is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:58 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wat wordt dit toch een geweldige game zeg! Maar kan iemand me nou eens vertellen wat er zo revolutionair is aan het gesprekssysteem? Ik zie alleen dat je steeds uit verschillende antwoorden kan kiezen... Wow, dat is idd nog nooit eerder vertoond. Of mis ik iets?
Vergissing van mij dan, dacht dat jij een KOTOR-fan was toen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik heb heel Kotor nooit gespeeld omdat ik niet van Starwars houd.. I know...
Maar hee, scheelt me toch mooi 60 euro uit dan.. ik zoek echt nog steeds spellen na Halo3 die voor mij intressant zijn om te spelen.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:17 schreef renz0r het volgende:
Draadloze headset, heeft die ook ver bereik? Met de huidigde headset die je bij de xbox heb is mij het bereik weg wanneer ik naar beneden ga (headset aan kop en controller waar die aan vast zit per draad in mn hand)....Of is t bereik even ver?
Mass Effect,......................................................quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Combat Gameplay
Med Clinic Shootout
!
&
Ninja Gaiden 2/Sigma 'Comparo' HD
Ik vond de demo kut.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:56 schreef J.Clarkson het volgende:
Alle gekheid op een stokje, maarehhh ik zie nog niemand kletsen over Stranglehold. Wat een moddervette game is dat zeg!![]()
Grafisch had het wel iets mooier gekund, maar man o man wat een chaos!
Aanrader voor John Woo/ Chow Yun Fat/ Max Payne fans.
Ik zie een tepel.....quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:36 schreef Chocobo het volgende:
Silent Hill 5,...
http://images.gamersyde.com/gallery/public/6381/1320_0005.jpg
,... dat viel mij ook opquote:
Sterke reactiequote:Op dinsdag 18 september 2007 17:42 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga echt Stranglehold niet kopen voor 60 euro..flikker op. 8 uur en je bent er doorheen. Huur em wel een keer
Jij bent echt de droom van elke marketing man.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:30 schreef Chocobo het volgende:
Limited Edition besteld! (Inhoud overigens nog onbekend)
[afbeelding]
[afbeelding]
Xboxhome.nl?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:30 schreef Chocobo het volgende:
lolquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:05 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.totaal-aanbod.nl/Gratis-Playstation-2.70.0.html
Waar is het addertje?
Dat d8 ik dus ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:12 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
lol![]()
Blijft een Playstation maar voor een tientje wil ik hem wel hebben![]()
wtf maar ff ingeschrevenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:05 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.totaal-aanbod.nl/Gratis-Playstation-2.70.0.html
Waar is het addertje?
Jij bent mijn droomquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij bent echt de droom van elke marketing man.
Dus waarschijnlijk krijg je dan één of andere verzamelbundel met playstation-tijdschrijften.quote:Ja, stuur mij het schitterende Playstation® 2 verzamelwerk. Ik ontvang zonder verdere koopverplichting het Playstation® 2 kennismakingspakket voor slechts ¤ 9,88 (+ ¤ 2,95 verzendkosten).
Zou kunnen,... ik bestel zelf bij dimplus,... maar je kan hem overal pre-orderen momenteel.quote:
Halflife 2 Orange box besteldquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij bent echt de droom van elke marketing man.
maar..quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:34 schreef -En4Cer- het volgende:
Maar als het op bestellen aankomt staat er :
[..]
Dus waarschijnlijk krijg je dan één of andere verzamelbundel met playstation-tijdschrijften.
En als je daar lid van wordt, krijg je de Playstation cadeau.
Het lijkt me sterk dat ze Playstation 2's weg doen voor nog geen 10 euro.
Dat is zelfs voor een Playstation te goedkoop
Supersnel spelen nog wel. Dat is blijkbaar wat anders dan onderuitgezakt op de bank. Nee, mensen die supersnel willen spelen, die bestellen deze verzamelbundel met PS2. Wie wil er nog relaxed gamen als je tips kan krijgen over hoe je het supersnel kan doen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
maar..
Bij dit verzamelwerk ontvangt u gratis een schitterende Playstation® 2 en vele tips om supersnel te kunnen spelen.
De demo heb ik verrassend genoeg 4x gespeeld.. maar geef er geen 60 euro aan uit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:56 schreef J.Clarkson het volgende:
Alle gekheid op een stokje, maarehhh ik zie nog niemand kletsen over Stranglehold. Wat een moddervette game is dat zeg!![]()
Grafisch had het wel iets mooier gekund, maar man o man wat een chaos!
Aanrader voor John Woo/ Chow Yun Fat/ Max Payne fans.
Hou je ons op de hoogtequote:Op dinsdag 18 september 2007 18:53 schreef ijsmeis het volgende:
Nouja, laten we het eens proberen:
Bedankt voor uw aanvraag !
Uw aanvraag zal zo spoedig mogelijk verwerkt worden.
60 euro, wat een geldverspillingquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm.. zal nu vast wel een hoop reacties over me heen krijgen..
maar heb vandaag dan toch maar Two Worlds gekocht, en hij bevalt eigenlijk wel
niks van dat filmpje tegen gekomen, dat als je weg rent, de mobs stil blijven staan.
kreeg er alleen maar meer achter me aan
Ik 3 keer,quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
De demo heb ik verrassend genoeg 4x gespeeld.. maar geef er geen 60 euro aan uit.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik 3 keer,
1 keer om te kijken of het wat is.
En 2 keer aan mensen laten zien hoe kut het wel niet is
Alles is prima aangesloten en werkt, alleen kan hij niet verbinden met live...quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Failed de Xbox Connection test bij Xbox Live?
Okééé, geannuleerdquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:21 schreef Henk-B het volgende:
Kijk op deze pagina staat er aan de zijkant " * zie de voorwaarden in het kennismakingpakket."
http://www.lecturama.nl/landingpages/playstation/
Een beetje naïef is niet erg.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:54 schreef Scarface2004 het volgende:
Omg zo naïef zijn jullie
Sommige mensen zijn zo wereldvreemdquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Gasten jullie denken toch niet dat je een PS2 voor een tientje meekrijgt hé?Ga je gang zou ik zeggen, maar het zal niet al te lang duren voordat je aan de voorwaarden vast zit
![]()
![]()
Yes!! Join the club!quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:30 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lukte bijmijquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
Voor de mensen die Skate demo nog spelen ( incl mijzelf )
http://www.youtube.com/watch?v=KI7D0Jofu8w&locale=en_US&persist_locale=1
Zo kom je uit het park en kan je stukken in Suburbs skaten![]()
Op de disc:quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:30 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Cyb waarom reageer je hier niet opquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
niks van dat filmpje tegen gekomen, dat als je weg rent, de mobs stil blijven staan.
kreeg er alleen maar meer achter me aan
Toch maar even laten doorschemeren dat ik deze voor mijn verjaardag wilquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:00 schreef Un4 het volgende:
[..]
Op de disc:
n/a MASS EFFECT LIMITED EDITION DISC
00:01:16:00 INTRODUCTION
00:07:14:00 THE VISION OF MASS EFFECT
00:20:51:00 THE MAKING OF MASS EFFECT
00:08:35:00 INTERACTIVE STORYTELLING
00:18:00:00 INSIDE BIOWARE
n/a SOUNDTRACK![]()
00:00:21:00 INTRODUCTION TO THE DESIGN GALLERIES
n/a DESIGN GALLERY (614 IMAGES)
n/a GAMERPICTURES AND THEMES![]()
00:01:10:00 2005 - X05 TEASER TRAILER
00:04:17:00 2006 - E3 GAME PLAY TRAILER
00:05:26:00 2006 - X06 GAME PLAY TRAILER
00:01:23:00 2007 - E3 GAME PLAY TRAILER
00:00:44:00 2007 - TV TRAILER
n/a BLUE DRAGON
00:01:34:00 TRAILER - LOST ODYSSEY
00:01:37:00 TRAILER - HALO WARS X06
00:02:20:00 TRAILER - HALO 3 E3 2007
00:01:02:00 TRAILER - HALO 3 "STARRY NIGHT" TEASER
![]()
En gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:05 schreef peristilius het volgende:
Eindelijk ook maar een leuk pakketje besteld. Bereid je maar voor, binnenkort wordt jullie ass gekickt in halo 3.
wtf, waarom zou ik 60 euro weggeven aan een zwerver? enigste wat ie er voor koopt is drugs of blikken bierquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
60 euro, wat een geldverspilling.
Geef het dan aan een zwerver, die doet er nog wat mee
haha heeft Cyb hem ook dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cyb waarom reageer je hier niet op![]()
Maar goed misschien dat ik hem dan ook nog maar even koop een keer![]()
ik zou ook bier kopen voor die 60 euroquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wtf, waarom zou ik 60 euro weggeven aan een zwerver? enigste wat ie er voor koopt is drugs of blikken bier. oprotten
!
heb er btw geen 60 euro voor betaald..
[..]
haha heeft Cyb hem ook dan?
nja ik vind die reacties echt wel meevallen hoor, leuke game.. alleen quest log is zo vervelend (moest meteen aan Morrowind denken)
en paardrijden, haha ja dat is bagger af en toe, maar ligt ook aan je skill..
maar jij bent toch geen zwerverquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik zou ook bier kopen voor die 60 euro, games haal ik toch zelf allemaal wel
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Je had er toch al een?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:05 schreef peristilius het volgende:
Eindelijk ook maar een leuk pakketje besteld. Bereid je maar voor, binnenkort wordt jullie ass gekickt in halo 3.
nee maar ook niet zwervers kopen bierquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
maar jij bent toch geen zwerver![]()
Ach ik werd door twee gasten geavoid en ook onsportief verklaard toen ze tijdens een match met CoD3 constant elkaar af zaten te zeiken en dat ik toen ik zei dat ik hun gemekker beu wasquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:14 schreef Trigalti het volgende:
Omg.. omdat ik slecht ben in GoW.. wordt ik geavoid en ben ik onsportief ??? wtf??
OST,............ kijk dat noem ik nu een LEquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:00 schreef Un4 het volgende:
[..]
Op de disc:
n/a MASS EFFECT LIMITED EDITION DISC
00:01:16:00 INTRODUCTION
00:07:14:00 THE VISION OF MASS EFFECT
00:20:51:00 THE MAKING OF MASS EFFECT
00:08:35:00 INTERACTIVE STORYTELLING
00:18:00:00 INSIDE BIOWARE
n/a SOUNDTRACK![]()
00:00:21:00 INTRODUCTION TO THE DESIGN GALLERIES
n/a DESIGN GALLERY (614 IMAGES)
n/a GAMERPICTURES AND THEMES![]()
00:01:10:00 2005 - X05 TEASER TRAILER
00:04:17:00 2006 - E3 GAME PLAY TRAILER
00:05:26:00 2006 - X06 GAME PLAY TRAILER
00:01:23:00 2007 - E3 GAME PLAY TRAILER
00:00:44:00 2007 - TV TRAILER
n/a BLUE DRAGON
00:01:34:00 TRAILER - LOST ODYSSEY
00:01:37:00 TRAILER - HALO WARS X06
00:02:20:00 TRAILER - HALO 3 E3 2007
00:01:02:00 TRAILER - HALO 3 "STARRY NIGHT" TEASER
![]()
Nee, ik roep al jaren dat ik er een wil, maar heb hem nog steeds niet.quote:
Welkom in het 360 topic danquote:Op woensdag 19 september 2007 00:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, ik roep al jaren dat ik er een wil, maar heb hem nog steeds niet.
Over een paar dagen hopelijk wel.
Dank u, maar ik voel me hier al een tijdje thuis hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:10 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Welkom in het 360 topic dan...
Dude is je gamertag anders dan MMarsu ofzo?quote:Op woensdag 19 september 2007 00:18 schreef MMaRsu het volgende:
Binnenkort Halo 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
haha !!quote:
Mag ik vragen van welke site?quote:Op woensdag 19 september 2007 01:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha !!
nja, dat filmpje wat in two worlds topic was gepost, krijg dat niet voor elkaar hoor.. elke keer als ik weg loop, komen ze gewoon achter me aan.. en niks staat stil..
hmm geen CoD4 code meer nodig mensen, net via een zweedse site een code gekregen a la minuut
en nee ik ken geen zweeds
Two Worldquote:Op woensdag 19 september 2007 01:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha !!
nja, dat filmpje wat in two worlds topic was gepost, krijg dat niet voor elkaar hoor.. elke keer als ik weg loop, komen ze gewoon achter me aan.. en niks staat stil..
hmm geen CoD4 code meer nodig mensen, net via een zweedse site een code gekregen a la minuut
en nee ik ken geen zweeds
probleem is, ik doe geen 1 spel wegquote:Op woensdag 19 september 2007 09:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Two Worldje hebt me overtuigd ik ga hem ook gewoon kopen!
Of doe jij hem weer weg als je hem uit hebt![]()
cijfers wil niet altijd iets zeggen, als een spel maar 30% krijgt, en je vind hem zelf een zeer toffe game.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:24 schreef Wessiej het volgende:
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/932336.asp?q=two%20worlds
Zo, en nou weer over een ander spel.
tuurlijk, maar ik geef je wel het topic erbij hoe het moet, aangezien niet iedereen zweeds kan..quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 10:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
De Two Worlds hype is back again!
Ik irriteer me der alleen maar aan dat je niet hoger kunt in ranks..quote:Op woensdag 19 september 2007 11:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de cod beta wel een paar daagjes gespeeld heb, maar er nu helemaal geen zin meer in heb. Begin ook een beetje te twijfelen of ik hem wel aan ga schaffen... De SP zal waarschijnlijk wel vet zijn, maar als ik de multiplayer mode zo snel beu ben...
Ik vond die MP Beta persoonlijk ook niet echt boeiend, 13 in een dozijn shooter waarbij je moeilijk terug kan komen als je aan het verliezen bent omdat het winnende team voordeel krijgt van helicopters en airstrikes en al die onzin.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de cod beta wel een paar daagjes gespeeld heb, maar er nu helemaal geen zin meer in heb. Begin ook een beetje te twijfelen of ik hem wel aan ga schaffen... De SP zal waarschijnlijk wel vet zijn, maar als ik de multiplayer mode zo snel beu ben...
Het betere team wint in elk spel... De uitdaging zijn 2 equal teams en dan toch nog winnen..quote:Op woensdag 19 september 2007 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vond die MP Beta persoonlijk ook niet echt boeiend, 13 in een dozijn shooter waarbij je moeilijk terug kan komen als je aan het verliezen bent omdat het winnende team voordeel krijgt van helicopters en airstrikes en al die onzin.
Dat is imo een betere zaak dan als ze nu doen.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Als ze het andersom doen krijg je weer van die mensen die express zichzelf zoveel keer dood laten gaan zodat ze een chopper hebben.
Ook geen goede zaak imho
De paar keer dat ik het gespeeld heb verloor ons team, en het moment dat ik respawnde hing er een heli boven me hoofd klaar om me weer af te knallen, ik respawn weer ergens binnen krijg ik een kogel in me rug omdat er een vijand achter me stond, ik respawn weer en ik kan weer rennen voor die klote heli.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:33 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Het betere team wint in elk spel... De uitdaging zijn 2 equal teams en dan toch nog winnen..
Ik heb al een aantal keer meegemaakt dat we flink achterstonden en toch nog terugkwamen..
Juist door een individuele actie van iemand die daardoor een dikke airstrike kan roepen en 4 mensen killed..
Top![]()
Niet dat het boeit, maar toch lekkerquote:Nog precies een week en dan zal het overal ter wereld angstvallig stil zijn op de straten wanneer Halo 3 eindelijk verkrijgbaar is. Kan de game de torenhoge verwachtingen waarmaken? Die vraag zal iedereen voor zichzelf moeten beantwoorden, maar het Japanse gamesmagzine Famitsu bewijst alvast dat ook Japanners gek zijn op de game.
Famitsu reviewde de afgelopen week Halo 3 namelijk al. De game kreeg van vier redacteurs maarliefst één 10 en drie keer een 9, waarmee het op een totaalscore komt van 37/40. Dat Halo 3 in Europa en Amerika een succes wordt staat zo goed als vast, maar zal de game ook de Japanse harten kunnen veroveren?
Halo 3 (Xbox 360, Microsoft): 10 / 9 / 9 / 9 - (37/40)
Nintendogs scoorde viermaal een 10quote:Op woensdag 19 september 2007 13:19 schreef Bastard het volgende:
Over tot de score van spellen die wel belangrijk zijn
[..]
Niet dat het boeit, maar toch lekker
Japan en Haloquote:Op woensdag 19 september 2007 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Binnenkort nintenMasterChiefquote:Op woensdag 19 september 2007 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendogs scoorde viermaal een 10
Te logisch.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De paar keer dat ik het gespeeld heb verloor ons team, en het moment dat ik respawnde hing er een heli boven me hoofd klaar om me weer af te knallen, ik respawn weer ergens binnen krijg ik een kogel in me rug omdat er een vijand achter me stond, ik respawn weer en ik kan weer rennen voor die klote heli.
En dat het betere team wint is normaal natuurlijk, maar het betere team hoort geen hulpmiddellen te krijgen.
Als je al wint, waarom moet je dan nog air support krijgen? dat snap ik niet.
Laat de verliezers met een verschil van 10 kills air support krijgen, hebben ze gelijk een kans om terug te komen.
ga hem huren ofzo dan weet je het gelijkquote:Op woensdag 19 september 2007 11:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Two World
Nee dat niet maar goed dit soort spellen hebben wel mijn voorkeur. En als die niet zo slecht is als men wil doen geloven dan koop ik hem wel![]()
Maar eerst Halo![]()
En maar weer fappen...quote:Op woensdag 19 september 2007 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alle 2quote:Op woensdag 19 september 2007 14:40 schreef Leonos het volgende:
Skate komt 1 dag na Halo 3 uit, keuze is gemaakt
Zelfs al als Two Worlds de dag na Halo uit was gekomen, had het een Halo3 killer moeten zijn... Zelfde hersenloze kwaliteit, maar dan wel met paardjesquote:
Jaquote:
Ja of Gears of War 2, of The Elder Scrolls 5, gaat toch nergens meer over, allemaal standaard kut spelletjes.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaDat zoiets nou met GTA IV gebeurt ok maar met een doorsnee shooter zoals Halo 3
![]()
Kut kneus, Skate is de bom. Ga je moeder rukkenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:03 schreef piet_pelle het volgende:
Skatewat een baggerspel, nog gaarder dan de nieuwe Tony Hawk.
whehe, jouw moeder heeft een piemol? Vandaar dat je Skate leuk vind, een zwaar verneukte jeugd.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kut kneus, Skate is de bom. Ga je moeder rukken
Nee Juiced 2 wordt geweldig wil je zeggenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:03 schreef piet_pelle het volgende:
Skatewat een baggerspel, nog gaarder dan de nieuwe Tony Hawk.
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kut kneus, Skate is de bom. Ga je moeder rukken
Ik zie nergens dat ik het over mijn eigen moeder heb hoor?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:11 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
whehe, jouw moeder heeft een piemol? Vandaar dat je Skate leuk vind, een zwaar verneukte jeugd.
Neuj, Juiced is ook ruk, alleen stuk minder ruk.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee Juiced 2 wordt geweldig wil je zeggenOnderling je urine DNA uitdelen
Neemt niet weg dat beide spellen mij niet kunnen bekoren, maar ik toch veel eerder voor Skate zou kiezen
Je had het over moeder rukken-> je denkt dat alle moeders piemols hebben omdat die van jou het heeft-> ze heeft je op een te vroege leeftijd gebald.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik zie nergens dat ik het over mijn eigen moeder heb hoor?
Dit word m zo hardquote:Op woensdag 19 september 2007 16:22 schreef peristilius het volgende:![]()
![]()
![]()
Halo 3
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Speciaal voor al die huillies
Ik zei: Ga JE moeder rukken, ik weet gewoon toevallig dat je moeder een piemel heeft.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:23 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Je had het over moeder rukken-> je denkt dat alle moeders piemols hebben omdat die van jou het heeft-> ze heeft je op een te vroege leeftijd gebald.
Arm joch.
Jij en afmaken?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:32 schreef Leonos het volgende:
Anyway, cyberia wanneer moet ik je afmaken in CoD?
Ik naar Pisvee kijken?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:43 schreef Leonos het volgende:
PSV gaat toch kut spelen. Want dat doen ze altijd
Ah joh, toch heerlijk om te zien hoe PSV vanavond wordt afgedroogdquote:Op woensdag 19 september 2007 16:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik naar Pisvee kijken?Genoeg andere wedstrijden te zien, op Sport 1
![]()
En nu weer ontopic, hup
SPARTA PRAHAquote:Op woensdag 19 september 2007 16:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ah joh, toch heerlijk om te zien hoe PSV vanavond wordt afgedroogd![]()
FC KOPENHAGENquote:Op woensdag 19 september 2007 16:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ah joh, toch heerlijk om te zien hoe PSV vanavond wordt afgedroogd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |