quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:42 schreef Suko het volgende:
@ Nadine, altijd leuk jouw post te lezen, of je er al dan niet mee eens bent.
Precies. Daarom is PR zo belangrijk. Het kan de McCanns maken of breken.quote:Zoeken naar je kind, dát moeten ze doen, met je mobieltje mee, dan blijft je ook nog op de hoogte wat de advocaten nou weer voor briljants hebben verzonnen. Maar ja, ik vrees dat ze daar geen zin in hebben, misschien omdat de afloop hen al bekend is....
Dát, dus. Verdorie Nadine26, ik ben jaloers op je schrijftalent.quote:
Ik probeer het niet down te playen en natuurlijk is die affaire die je aanhaalt schandalig. Maar onderschat de Nederlandse situatie niet hoor, hoe vaak zijn er al niet hele en halve misstanden aan het licht gekomen binnen ons systeem? Ik herinner me nog levendig de grapjes van Youp van het Hek over Nederlandse politiewagens die drugs aan het vervoeren waren voor de een of andere losgeslagen undercoveroperatie. En what about Jorritsma die als politicus besloot over bouwprojecten waar het bouwbedrijf van haar man belangen bij had? En die hele bouwfraudezaak, waar ook meerdere corrupte ambtenaren zich lieten fêteren? Hier in Duitsland is net aan het licht gekomen dat de halve top van Miele corrupt is en in allerlei seksgerelateerde schandalen verwikkeld is. Is allemaal niet precies hetzelfde, nee natuurlijk niet, maar vergis je niet hoor...quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:32 schreef moussie het volgende:
[..]
probeer het nou niet te downplayen door te refereren aan geruchten hier in Nederland .. lees het artikel nog eens goed en laat het in zijn geheel tot je doordringen ..
bvb dit ..
[..]
het is echt niet voor niets dat ik keer op keer terug kom op die andere gevallen daar in die streek, 3 kindsontvoeringen in een landelijke omgeving in een radius van 35 km is gewoon uitzonderlijk, en dat er in 2 van de gevallen dezelfde achterlijke fouten worden gemaakt door dezelfde leidinggevende maakt het nog uitzonderlijker .. en om dat af te toppen is het ronduit absurd dat daar niet naar gekeken word .. maar dat had ik geloof ik al gezegd
ik denk dat we maar eens het idee los moeten laten dat de politie daar net zo integer is als de politie hier
trouwens, een eerdere "vraag" .. niks concreets over salaris van de politie, alleen dit uit 2004
[..]
http://www.state.gov/g/drl/rls/hrrpt/2004/41702.htm
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:59 schreef dvr het volgende:
Ha Nadine! We zouden ook iets van Jacques Brel kunnen neuriën.. 'Ce soir j'attends Madeleine, pompom pompidom pompidom'.
Maar Nathalee Holloway is toch gewoon vermoord door die Nederlandse jongen, God, hoe heet hij ook alweer - Van der Sloot, Goran of Ryan of zoiets? En kijk, dat is interessant, want eigenlijk heb ik die zaak alleen in het begin even zijdelings gevolgd, alleen via de Amerikaanse bladen ('People', met name) en ik weet dat de Van der Sloot-jongen inmiddels een boek heeft uitgebracht, ongetwijfeld om zichzelf vrij te pleiten - maar toch is die naam altijd bij mij blijven hangen.quote:De overeenkomsten met Nat Holloway zijn verbazingwekkend, van filmsterrengedrag van de ouders en 'de politie heeft zijn hele jaarbudget in dit ene onderzoek gestoken' tot 'het lijk is met een boot ergens in zee gedropt' en 'nee, gecremeerd bij een begrafenisondernemer even verderop'.
quote:Ik dacht ergens gehoord te hebben dat dat verdovingsidee niet alleen met een gevonden injectiespuit te maken had, maar ook met een of andere aangetroffen lichaamsvloeistof, die na forensisch onderzoek een heel hoge dosis slaapmiddelen had verraden. Misschien was het maar een gerucht.
Ik vind die abusievelijke overdosis ook nog steeds wel een goede plotlijn. Artsen zijn (soms) inderdaad wat gemakkelijker in de omgang met medicijnen. Kennis haalt de angst weg. En als de angst eenmaal weg is, ga je gemakkelijker een grens over. Toegegeven: dit is een ongefundeerde gedachte, maar ik denk wel dat het (soms) zo kan werken. Los daarvan ben ik zelf panisch voor slaapmiddelen, ik zou nóóit zo'n pil durven nemen, puur uit angst voor controleverlies, laat stáán dat ik mijn kinderen een slaapmiddel zou geven, maar toch... ik had vroeger een vriendinnetje dat elke dag, standaard, gewoon omdat het buiten regende, of om welke reden dan ook, een sinaspril kreeg. Elke dag. Die ouders waren geen artsen. Maar ze deden het wél omdat ze er kennelijk goede ervaringen mee hadden. Dus meer onder het motto: 'Dan heb je die vast binnen.' En een kind dat slecht slaapt, nou ja... het zóu kunnen.quote:Maar een abusievelijke overdosis lijkt me niet ondenkbaar - sommige artsen zijn in hun familie behoorlijk kwistig met medicijnen, en als je met spoed een druk kind onder zeil wilt krijgen omdat je een dinerafspraak hebt, is een diazepammetje gauw toegediend. Als je er dan in de haast per ongeluk een van 20 miligram geeft, bv. omdat zo'n Portugees doosje een andere dosering bevat dan je thuis gewend bent, kan het met zo'n hummeltje fout aflopen. Dat zou natuurlijk wel het laatste zijn dat een arts zich kan permitteren - een eigen kind om het leven brengen door dom, ongepast en oneigenlijk gebruik van medicijnen. Je carriere in de gezondheidszorg kun je dan op je buik schrijven.
Dat had werkelijk nog niemand gemeld in dit topic, oneindig bedankt voor deze originele bijdrage.quote:Op woensdag 19 september 2007 01:00 schreef ThinkTank het volgende:
Opvallend veel Nancy Grace look-a-likes in deze topicreeks.
Niets mis met het besmeuren van iemands reputatie, het suggereren van de meest vreselijke dingen in de zoektocht naar de waarheid, nietwaar?
En dan trekken sommigen nog de vergelijking met JonBenet, een zaak waarin de eerste onderzoekers van hogerhand zwaar zijn bekritiseerd wegens het eenzijdig onderzoek.
En Pietverdriet komt telkens met z'n statistieken af, de meeste kinderen worden door ouders vermoord. Hij negeert daarbij dat het meestal één ouder is die het dan doet en dat zelden de tweede ouder actief meewerkt aan het verbergen van de misdaad. Een juistere theorie zou dan zijn: Kate McCann heeft Madeleine vermoord en het lijk weggewerkt zonder dat Gerry er iets van gemerkt heeft.
ik geloof dat je nog steeds niet snapt/wil snappen wat ik zeg ..quote:Op woensdag 19 september 2007 00:37 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ik probeer het niet down te playen en natuurlijk is die affaire die je aanhaalt schandalig. Maar onderschat de Nederlandse situatie niet hoor, hoe vaak zijn er al niet hele en halve misstanden aan het licht gekomen binnen ons systeem? Ik herinner me nog levendig de grapjes van Youp van het Hek over Nederlandse politiewagens die drugs aan het vervoeren waren voor de een of andere losgeslagen undercoveroperatie. En what about Jorritsma die als politicus besloot over bouwprojecten waar het bouwbedrijf van haar man belangen bij had? En die hele bouwfraudezaak, waar ook meerdere corrupte ambtenaren zich lieten fêteren? Hier in Duitsland is net aan het licht gekomen dat de halve top van Miele corrupt is en in allerlei seksgerelateerde schandalen verwikkeld is. Is allemaal niet precies hetzelfde, nee natuurlijk niet, maar vergis je niet hoor...
en wie was het ook alweer die de getuigen moet ondervragen, de aktes door moet sturen, verdachten arresteren .. dezelfde politie die nu, 2 jaar later het geval McCann moet onderzoeken ? Misschien zelfs wel dezelfde mensen, zo groot is het apparaat immers niet ?quote:Time and time again complaint files are lost, witnesses are seldom interviewed and suspects let off the hook.”
babelfish vertaling, steenkoolengels dus, maar begrijpelijk genoegquote:Nesta sessão, quer o pai de Leonor Cipriano, quer Anatólio, cunhado dos arguidos, recusaram-se a prestar declarações em tribunal à semelhança do que sucedeu com a mãe da arguida na parte da manhã.
O coordenador da investigação, Gonçalo Amaral, questionado sobre quais os motivos que levaram à suspeita da existência de crime, salientou a existência de certos elementos que não batiam certo, nomeadamente a atitude de Leonor Cipriano na forma como deu as entrevistas às televisões.
Segundo Gonçalo Amaral, em vários pontos da casa de Leonor Cipriano foram encontrados alguns vestígios de sangue, contudo, uma vez que a casa foi limpa com um produto que funcionou como inibidor, não foi possível avaliar o ADN.
http://www.rtp.pt/index.php?article=202336&visual=16quote:In this session, it wants the father of Leonor Cipriano, wants Anatólio, brother-in-law of the arguidos ones, had opposed to give declaration to it in court to the similarity of that he occurred with the mother of the arguida one in the part of the morning. The coordinator of the inquiry, Gonçalo Amaral, questioned on which the reasons that had led to the suspicion of the crime existence, pointed out the existence of certain elements that they did not beat certain, nominated the attitude of Leonor Cipriano in the form as he gave the interviews to the televisions.
According to Gonçalo Amaral, in some points of the house of Leonor Cipriano some vestiges of blood had been found, however, a time that the house was clean with a product that functioned as inhibiting, was not possible to evaluate the ADN.
Nou, een andere dan, geen van de moordenaars die ik ontmoet heb lijken in de verste verten op de McCannsquote:Op woensdag 19 september 2007 01:07 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Dat had werkelijk nog niemand gemeld in dit topic, oneindig bedankt voor deze originele bijdrage..
Hoeveel moordenaars heb je ontmoet dan, en in welke hoedanigheid? Welke eigenschappen hebben de McCanns dat ze niet in die categorie thuishoren?quote:Op woensdag 19 september 2007 03:10 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Nou, een andere dan, geen van de moordenaars die ik ontmoet heb lijken in de verste verten op de McCanns![]()
Een leugendetektortest? Meen je dat nou? Dat heeft toch nauwelijks waarde, zie bijv. bron:quote:Op woensdag 19 september 2007 03:18 schreef ThinkTank het volgende:
Men zou beter in het begin van het onderzoek een polygraph test aan de directe betrokkenen vragen. Geen idee of dit juridisch overal mogelijk is...
Btw, ik zag vannacht een stukje op CNN waarin de nieuwe woordvoerder van de McCanns aan kort interview gaf. Online hier te zien. Hij zei natuurlijk inhoudelijk weinig bijzonders (elke verdachtmaking van de ouders is 'ludicrous' en ze zullen graag alle vragen beantwoorden) en het was maar kort, maar het viel me op dat hij maar slecht uit z'n woorden kwam en zich een paar keer versprak, blijkbaar was hij nogal nerveus.quote:In 2002, a panel from the National Academy of Sciences were charged with "conduct[ing] a scientific review of the research on polygraph examinations that pertains to their validity and reliability, in particular for peronnel secutiry screening." The panel's findings were compiled into the report, "The Polygraph and Lie Detection," and presented to Congress and the Department of Energy. The panel found polygraph testing to be unscientific because it lacked fixed standards. After reiviewing the available data and studies on polygraph testing, the panel concluded: "Almost a century of research in scientific psychology and physiology provides little basis for the expectation that a polygraph test could have extremely high accuracy." Further, there was little hope for advancing polygraph testing. According to the panel's findings: "The inherent ambiguity of the physiological measures used in the polygraph suggest that further investments in improving polygraph technique and interpretation will bring only modest improvements in accuracy."
Gewoon, in m'n kennissenkring.quote:Op woensdag 19 september 2007 04:36 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Hoeveel moordenaars heb je ontmoet dan, en in welke hoedanigheid? Welke eigenschappen hebben de McCanns dat ze niet in die categorie thuishoren?
[..]
Zeggen de buren en bekenden van de meest verschrikkelijke psychopaten niet altijd dat het zo'n zachtaardige jongen leek en dat ze het nauwelijks kunnen geloven?quote:Op woensdag 19 september 2007 05:28 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Gewoon, in m'n kennissenkring.![]()
De McCanns zijn niet zo angstaanjagend.![]()
Kijk wat mij betreft is 't heel simpel :quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:28 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Dat verklaart ook des te beter de irritatie van die Portugese rechercheur over de vertragingstactieken van de McCanns... Jammer dat de beantwoording van die vragen nog zo lang op zich laat wachten, ik hoop eigenlijk dat dat rapport in Engeland uitlekt zodat we nu eens weten wat voor feiten de Portugese politie heeft tegen de ouders...
Kom op zeg, doe eens even niet zo naïef. Bewijs laat zich fabriceren. En zelfs als dat niet lukt kan de Portugese politie zich verschuilen achter 'We weten dat zij het gedaan hebben, we kunnen het alleen niet overtuigend bewijzen'.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:46 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Jij mag lachen. Ik denk niet dat ook maar iemand in Portugal van plan is de McCanns iets aan te hangen/te veroordelen als er geen overtuigend bewijs is, daarvoor is de internationale media-aandacht veel te groot.
Ik heb niet het idee, dat GB en Portugal nu zulke innige banden onderhouden of dat het in Portugal wemelt van de Britten. Als Britten besluiten niet meer in Portugal op vakantie te gaan, zal dat echt niet de impact hebben, die dezelfde beslissing in Spanje zou hebben.quote:Portugal zou zich daarmee nogal te kijk zetten en het risico lopen de toorn van het Engelse publiek over zich heen te krijgen, waarna Engelse politici zich gedwongen zien goede sier te maken door allerlei uitspraken/acties.
Als ik de verhalen zie die moussie hier post en de manier waarop nu met de McCann's wordt omgegaan, durf ik de stelling wel aan dat de Portugese politie misschien niet corrupter is dan gemiddeld in Zuid-Europa, maar dat ze een stuk incompetenter zijn dan de noordelijker korpsen lijkt me tamelijk duidelijk. En als je dan als incompetent korps in het centrum van de internationale media-aandacht komt te staan, vind ik het helemaal niet zo onwaarschijnlijk dat je rare sprongen gaat maken, al was het maar om te bewijzen dat je eigenlijk helemaal niet zo incompetent bent.quote:Ik denk niet dat ze zich dat in Portugal niet bedacht hebben hoor, ondanks dat jij het blijkbaar als een corrupter land als NL ziet (?).
Testen van de betrouwbaarheid van werknemers is iets heel anders dan gerichte vragen stellen over het al dan niet betrokken zijn bij de verdwijning of moord van een kind.quote:Op woensdag 19 september 2007 04:36 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Een leugendetektortest? Meen je dat nou? Dat heeft toch nauwelijks waarde, zie bijv. bron:
Je klinkt sarcastisch? Ik heb even de laatste 1000 posts nagezien, Nancy Grace wordt geen enkele keer vermeld, de incompetentie van de politie in de JonBenet case al evenmin (behalve door mijzelf in deel 9).quote:Op woensdag 19 september 2007 01:07 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Dat had werkelijk nog niemand gemeld in dit topic, oneindig bedankt voor deze originele bijdrage..
Zal ik er dan nog maar een vergelijking tegenaan houden?quote:Op woensdag 19 september 2007 03:10 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Nou, een andere dan, geen van de moordenaars die ik ontmoet heb lijken in de verste verten op de McCanns![]()
Over PR heb ik ooit de volgende gouden regel geleerd: "Be good and tell it!"quote:Op woensdag 19 september 2007 00:53 schreef Nadine26 het volgende:[..]Volgens mij is PR een heel simpel vak. Je kiest één insteek, en daar hamer je vervolgens met volle kracht op, net zo lang tot de boodschap er bij het publiek in is geramd. Bij de McCanns zou die boodschap op dit moment moeten luiden: 'Wij willen Maddie terug, en laat ons verder met rust.'[..]
Alleen is dat per se niet het argument dat wordt aangedragen: 'de McCanns lijken niet op moordenaars, dus zijn ze geen moordenaars'. Dan maak je karikatuur van degenen die sceptisch staan tov de insidertheorie.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Zal ik er dan nog maar een vergelijking tegenaan houden?
Ted Bundy leek ook in de verste verte niet op een moordenaar. Harold Shipman, de brave huisarts, ook niet. En toch, hè....
Nee, ik probeer daarmee niet te suggereren dat de McCanns seriemoordenaars zijn, voor het geval één van de niet zo oplettende lezertjes me dat in de schoenen wil schuiven.Ik wil er alleen maar mee zeggen dat iemand 'niet op een moordenaar lijkt' wel het grootste kulargument is dat in deze discussie kan worden aangedragen.
Zo, en nu ben ik weer weg.
Bron: http://www.anorak.co.uk/madeleine-mccann/176455.htmlquote:Madeleine McCann: A Wild Theory, Clarence Mitchell Says And Father Pacheco Vanishes
MADDYWATCH - Anorak’s at-a-glance guide to press coverage of Madeleine McCann.
DAILY MIRROR front page: “First she loses a child. Then she is suspected of killing her. Now she fights back. WHY I AM INNOCENT. BY KATE McCANN.”
Pages 4 and 5: Kate says her Portuguese lawyer believes in her and Gerry McCann’s innocence: “She’s also of the view that everyone she has spoken to in Praia da Luz also believe we didn’t do it.”
The Mirror says Portuguese police are working on the “wild theory”, Kate accidentally killed her daughter.
The Mirror has in the past voiced the theory that Madeleine McCann was abducted by an international gang of paedophiles and has been spotted in Morocco, Malta and Belgium. The Mirror produced six theories after Madeleine vanished. Read them here. And, no, Kate and Gerry were not mentioned as suspects.
The paper’s Brian Reade says: “I can’t see how any sane person could have convinced themselves the McCanns were capable of doing this and covering it up.”
Pages 6 and 7: The Mirror says the McCanns’ new media operator, Clarence Mitchell, cut his teeth at the BBC where the Soham murders.
THE TIMES front page: “Portuguese officers fly in to question McCanns.”
Page 3: “We can explain Madeleine’s DNA in our car, say parents.”
A family “source” looks at the McCanns’ hired people mover and says: “Who is to say what happened when they moved to the new villa? The seats were ripped out and everything including Madeleine’s sandals and the twins’ nappies were dumped in the car – which would have included traces of skin, sweat and bodily fluids.”
THE SUN front page: “MADDIE SENSATION. CAR DNA WAS TWINS’. Nappies in boot cold clear parents.”
Pages 4 and 5: “We talk about Maddie to the kids every day.” Given how children talks and how prevalent Madeleine’s face is on the newspapers, in the bank and how she talked about by mums on the school run, the McCanns twins might hear of little else.
Page 6: “We must have faith Maddie will be found,” says the Archbishop of York Dr John Sentamu. Says he: “Speculation will not help. Evidence and witnesses will.” As God is my witness.
THE INDEPENDENT page 6: “McCanns launch fightback over ‘nonsensical’ murder claims.”
Clarence Mitchell says the claim the McCanns harmed their child are “as ludicrous as it is nonsensical”.
DAILY STAR front page: “McCANNS: WE’LL FACE TRIAL. Parents admit there is enough evidence to charge them.”
Pages 4 and 5: “WE CAN EXPLAIN EVERY SHRED OF POLICE EVIDENCE.”
Katie Andre, aka Jordan says: “Whether they are guilty or not, I think they are in some way to blame for whatever happened to that poor girl by leaving her alone in a room with two babies…you just don’t do it.”
Page 6: “MADDIE PRIEST HAS VANISHED.” The “tormented priest who detectives think Kate McCann may have confessed to” is missing. Father Jose Pacheco has “disappeared”. Is he a suspect?
DAILY MAIL front page: “MADELEINE: DNA evidence branded ‘pathetic’ as fightback begins. “McCANNS: DOSSIER FOR THE DEFENCE.”
Pages 4 and 5: “The smears that started on Day 1.” The Mail says the McCanns’ lawyers are “going back through the newspapers to look for evidence of black propaganda planted by police.”
The McCanns have a new spokesman. Clarence Mitchell is a married father of two.
“While the police were secretly spinning their doubts about the McCanns to the media, the couple were faithfully obeying Portugal’s strict laws preventing them from speaking about the investigations.”
DAILY EXPRESS front page: “MADELEINE. HER MOTHER IS INNOCENT. We can prove it says family as Portuguese police fly to Britain.”
Pages 2 and 3: “Mother in jail over secret.” Kate McCanns could be jailed for telling journalists that police had seized her Bible. (See Mail story above.)
Page 4: “Madeleine: Police will question two priests on Algarve.” Jose Manuel Pacheco will be questioned. If police can find him. As will his Anglican colleague Haynes Hubbard.
DAILY TELEGRAPH front page: “McCanns challenge police evidence.”
Page 6: “’An innocent explanation for everything’.”
“Celebrities anger police.” A senior Portuguese police officer says: “It is amazing to me that people in high positions are getting involved…doesn’t Gordon Brown have a job to do?”
THE GUARDIAN: “McCANNS ‘innocent victims of heinous crime’.” Clarence Mitchell is with the McCanns.
Ja, ik denk dan ook dat men de outsidertheorie nog lang niet uitgerechercheerd heeft. Wat Lord_Vetenari steeds oppert, hoe zit het met de Zwitser bijv.? Het lijkt er een beetje op dat men al in het begin met een vrij sterke vooronderstelling zat, iets wat je in deze topicreeks ook een beetje ziet. Zo'n vooronderstelling kleurt de manier waarop je onderzoek doet natuurlijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bron: http://www.anorak.co.uk/madeleine-mccann/176455.html
Deze site houdt het nieuws over Maddy in de gaten, dit staat er allemaal over in de kranten, het valt me idd op dat er vooral over Kate en haar 'innocence' wordt gesproken en heel weinig over de zaak zelf.
Mijn idee is dat er vooral in zaken die zoveel in de media komen en waar iedereen een mening over heeft, er heel veel mis gaat omdat rechercheren onder al die aandacht heel moeilijk is en het onderzoek juist in de weg staat.
Het is waar dat het politieapparaat in deze zaak een heleboel blunders op elkaar heeft gestapeld.
Er is imho onderzoek gedaan vanuit een onderbuikgevoel ipv de feiten en bewijzen bekijken.
Hier heeft niemand baat bij gehad, vooral het meisje zelf niet, ze sneeuwt onder in het mediageweld over de ouders, het welles - nietes spelletje heeft naar mijn smaak lang genoeg geduurd, er mag wel verder onderzocht worden waar ze is en wie dat op zijn/haar geweten heeft.
Ik zou zeggen dat er genoeg buitenlanders een rood vaantje toegespeeld krijgen, misschien kan interpol iets doen?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dan ook dat men de outsidertheorie nog lang niet uitgerechercheerd heeft. Wat Lord_Vetenari steeds oppert, hoe zit het met de Zwitser bijv.? Het lijkt er een beetje op dat men al in het begin met een vrij sterke vooronderstelling zat, iets wat je in deze topicreeks ook een beetje ziet. Zo'n vooronderstelling kleurt de manier waarop je onderzoek doet natuurlijk.
Overigens moeten ze misschien een nieuw rechercheteam aanstellen hoor. Maar misschien hebben ze daarvoor de middelen weer niet.
Er zijn (schep zout) Portugezen richting Engeland vertrokken om de ouders nog eens te verhoren.quote:Die Eltern der verschwundenen Madeleine sollen erneut von der Polizei verhört werden. Drei portugiesische Ermittler seien bereits nach England geflogen, berichteten britische Medien. Die britischen Behörden sollten Kate und Gerry McCann im Auftrag der portugiesischen Polizei noch einmal 40 Fragen stellen, die diese in Portugal nicht beantwortet hätten. VIDEO.Die Eltern sind Verdächtige, eine Anklage wird nach britischen Medienberichten aber immer unwahrscheinlicher. Die DNA-Spuren, die in dem Leihwagen der McCanns gefunden wurden, könnten von anderen Familienmitgliedern stammen, zitierten britische Zeitungen einen Angehörigen. Unter anderem seien die Spuren auf Madeleines kleine Geschwister, die Zwillinge Sean und Amelie, zurückzuführen, deren Windeln in dem Auto lagen, berichtete die Zeitung „The Sun“.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |