The University of Leicester's Sir Alec Jeffreys, who invented DNA fingerprinting, said there was no genetic characteristic of Madeleine that could not be found in another family member.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:13 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Hangt dat toekennen van het DNA aan Madeleine er niet ook nog een beetje van af of Gerry nu wel of niet de biologische vader is? Indien niet, opent dat wel mogelijkheden om het DNA te vergelijken met dat van de andere familieleden of zie ik dat verkeerd?
Dat is toch een gerucht, tenminste ik heb ergens gelezen dat ze het ten stelligste ontkend.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
The University of Leicester's Sir Alec Jeffreys, who invented DNA fingerprinting, said there was no genetic characteristic of Madeleine that could not be found in another family member.
Nee, het punt is dat het niet afwijkt van de rest van de familie, Kate en de twins dus blijkbaar, Gerry is de vader immers niet, dus kan het van alle vier de overige McCanns zijn, Maddy, Kate of de tweeling.
Je kunt de anderen niet uitsluiten maar het is wel zeker van iemand van de familie.
Maar als de kinderen verschillende biologische vaders hebben zou je zeggen dat dat ook een duidelijk aanwijsbaar verschil in hun resp. DNA veroorzaakt. Alleen als er één donor is die de vader van alle kinderen is dan zou het misschien onmogelijk zijn verschil te maken tussen DNA van Madeleine en de andere kinderen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
The University of Leicester's Sir Alec Jeffreys, who invented DNA fingerprinting, said there was no genetic characteristic of Madeleine that could not be found in another family member.
Nee, het punt is dat het niet afwijkt van de rest van de familie, Kate en de twins dus blijkbaar, Gerry is de vader immers niet, dus kan het van alle vier de overige McCanns zijn, Maddy, Kate of de tweeling.
Je kunt de anderen niet uitsluiten maar het is wel zeker van iemand van de familie.
In dat geval kan het van alle 5 zijn, ik had begrepen dat het vaststond dat Gerry de vader niet is maar ik kijk nergens meer van op.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:47 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Dat is toch een gerucht, tenminste ik heb ergens gelezen dat ze het ten stelligste ontkend.
Natuurlijk, hier was het wachten al op, het kind is nog niet eens gevonden, de zaak nog niet afgelopen en er moet al een film van zijn.....quote:Australian actors Cate Blanchett and Russell Crowe have been tipped to star in a movie about missing English toddler Madeleine McCann.
At least two movie studios are believed to be planning dramatisations of the saga surrounding the four-year-old's disappearance from her family's holiday apartment in Portugal in May.
The Daily Express said studio executives were "beginning to whisper" about possible A-list names to play Madeleine's parents, Gerry and Kate McCann, who have been named as suspects in the case by Portuguese police.
"Obviously, it's not something that people are going to be making a lot of noise about yet as the investigation is still continuing - anyone who spoke publicly about such a project would come in for a great deal of criticism," an unnamed movie insider told the newspaper.
"But at least two studios are hoping to take up the tale and have started considering who they would cast.
"Two names that have been mentioned as possibles to play the McCanns are Cate Blanchett and Russell Crowe."
Of hij of zij is minder vruchtbaar en er is daarom overgegaan tot ivf omdat het op de natuurlijke manier niet ging, ze kunnen dan gerust beide de natuurlijke ouders zijn, zou me niets verbazzen dat een Portugese journalist ivf zag staan en er een eigen conclusie aan heeft verbonden, je weet het idd niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:01 schreef tbl1966 het volgende:
Als Gerry onvruchtbaar is en alle kinderen zijn via IVF verwekt hebben ze misschien inderdaad voor dezelfde donor gekozen.
Nee, ik weet wel dat er nog niets zeker is. Maar het is nog al niet wat! Zo wordt je van alles beschuldigd en zo wordt het weer van tafel geveegd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:14 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet 100% zeker dat de ouders het niet gedaan hebben hoor. Of bedoel je dat niet?
Dat is ook mijn insteek, ik heb ergens gelezen dat ze 't een aantal jaar geprobeerd hadden en dat ze toen het niet lukte IVF gedaan hebben. Ben d'r eigenlijk gewoon altijd van uitgegaan dat Gerry de vader is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of hij of zij is minder vruchtbaar en er is daarom overgegaan tot ivf omdat het op de natuurlijke manier niet ging, ze kunnen dan gerust beide de natuurlijke ouders zijn, zou me niets verbazzen dat een Portugese journalist ivf zag staan en er een eigen conclusie aan heeft verbonden, je weet het idd niet.![]()
Het blijkt wel dat alle dna in de kofferbak ook bij de andere familieleden te vinden is, er staat niet specifiek welk familielid.
Er was ook al geen sprake van slaapmiddelen in die bodily fluids of bewijs dat het van een lijk kwam, zelfs een CSI had dit niet binnen een uur opgelost, dit was een 2 b continued geworden.
![]()
Dat is nu iets waar ik haar wel op haar woord kan geloven, het maakt toch niet uit of hij de 'donor' is, als hij de kinderen die zijn vrouw heeft gebaard maar als zijn eigen ziet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:31 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn insteek, ik heb ergens gelezen dat ze 't een aantal jaar geprobeerd hadden en dat ze toen het niet lukte IVF gedaan hebben. Ben d'r eigenlijk gewoon altijd van uitgegaan dat Gerry de vader is.
lag die er überhaupt in ? voor de rest weet ik niet hoe dat zit in die auto, maar ik kan me voorstellen dat je het na verloop van tijd eens schoonmaakt, gezinsauto hé, helemaal als je je kinderen af en toe verschoont op de klep, dus kleed eruit, uitkloppen en/of stofzuigen .. dan is het goed mogelijk dat er bij het terugplaatsen iets onder het kleed terecht komt tochquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:15 schreef keesjeislief het volgende:
Toch hè.. De berichten waren dat het DNA niet in de kofferbak zelf gevonden is, maar in de ruimte van het reservewiel onder de mat in de kofferbak. Als dat inderdaad zo is, dan zie ik daar nog steeds geen logische verklaring van. Hoe zou dat daar terecht moeten zijn gekomen? Is het reservewiel gebruikt geweest ter reparatie door één van de McCanns?
In de OP van die topic: Madeleine McCann: bezorgde ouders of spin doctors? (7) (meest recent)quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:23 schreef dvr het volgende:
Is er al ergens een timeline te vinden waarin alle bekende feiten en spelers op een rijtje zijn gezet?
Ik heb deze zaak nauwelijk gevolgd (heb van Natalee Holloway mijn lesje wel geleerd) maar 't is wel fascinerend.
Haren hebben ook nog eens de onhebbelijke gewoonte dat het overal onder of tussen "kruipt".quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:15 schreef keesjeislief het volgende:
Toch hè.. De berichten waren dat het DNA niet in de kofferbak zelf gevonden is, maar in de ruimte van het reservewiel onder de mat in de kofferbak. Als dat inderdaad zo is, dan zie ik daar nog steeds geen logische verklaring van. Hoe zou dat daar terecht moeten zijn gekomen? Is het reservewiel gebruikt geweest ter reparatie door één van de McCanns?
En die vermeende lichaamssappen? Zweet van het stofzuigen of zo? Of doorgelekte spetterpoep?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:27 schreef moussie het volgende:
[..]
lag die er überhaupt in ? voor de rest weet ik niet hoe dat zit in die auto, maar ik kan me voorstellen dat je het na verloop van tijd eens schoonmaakt, gezinsauto hé, helemaal als je je kinderen af en toe verschoont op de klep, dus kleed eruit, uitkloppen en/of stofzuigen .. dan is het goed mogelijk dat er bij het terugplaatsen iets onder het kleed terecht komt toch
Ok, maar toch niet zo erg dat er een duidelijke concentratie met een behoorlijke hoeveelheid (meer dan normaal gesproken uit een borstel oid komt waren de verhalen) op één plaats optreedt?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:36 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Haren hebben ook nog eens de onhebbelijke gewoonte dat het overal onder of tussen "kruipt".
Dat heeft ook enkel in de roddelpers gestaan, schepje zout, iemand?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:39 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ok, maar toch niet zo erg dat er een duidelijke concentratie met een behoorlijke hoeveelheid (meer dan normaal gesproken uit een borstel oid komt waren de verhalen) op één plaats optreedt?
is volgens mij al een keer eerder geopperd. De tweeling is misschien een keer verschoond in de kofferbak, deed ik ook wel eens en wij hebben een Astra, lekker veel ruimte. Vooral jongetjes hebben soms de neiging om te plassen als de luier opengaat en er lucht bij komt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:37 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
En die vermeende lichaamssappen? Zweet van het stofzuigen of zo? Of doorgelekte spetterpoep?.
Dat is ook zo, als de ouders het niet gedaan hebben is het niet leuk ervan beschuldigd te worden. Anderzijds blijf ik vinden dat ze zelf ook 1+1=2 hebben moeten kunnen uitrekenen, d.w.z. als ze zelf steeds maanden lang op de meest rare plekken in Europa opduiken met een compleet uit z'n natuurlijke proporties getrokken mediacampagne (=mijn mening) dan wéét je dat je als publiek figuur gezien gaat worden en dat publieke figuren zelden of nooit onbesproken blijven.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:13 schreef crohntje het volgende:
[..]
Nee, ik weet wel dat er nog niets zeker is. Maar het is nog al niet wat! Zo wordt je van alles beschuldigd en zo wordt het weer van tafel geveegd.
Ik vind trouwens Maddie wél qua uiterlijk op die vader lijken.![]()
tientallen .. google is your friendquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:23 schreef dvr het volgende:
Is er al ergens een timeline te vinden waarin alle bekende feiten en spelers op een rijtje zijn gezet?
nee, dat is een aanname die zijn voedingsbodem vindt inquote:Staat het vast dat het kind verdoofd is geweest? En zo ja met welke stof?
wat is meer dan uit een borstel komt? Lagen er hele plukken. Juist het feit dat ze zeggen dat het veel was deed mij aan de plukken denken die je uit de borstel haalt. Vooral als je met meerdere mensen dezelfde borstel gebruikt. Kate heeft lang haar, maddie d'r haar is ook redelijk lang en van d'r kleinere zusje weet ik het niet, heeft volgens mijn ook al wat langer haar. Dus als je met z'n drieën gebruik maakt van die borstel dan is dat best wel veel haar wat daar in kan zitten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:39 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ok, maar toch niet zo erg dat er een duidelijke concentratie met een behoorlijke hoeveelheid (meer dan normaal gesproken uit een borstel oid komt waren de verhalen) op één plaats optreedt?
Nou ja, niemand weet volgens mij precies wat nu feit en fictie is wat betreft de verhalen die naar buiten zijn gekomen. Ik vind het ook wel weer heel wat om de Portugese politie te beschuldigen van het spelen van smerige spelletjes hoor. In hoeverre het lekken van feiten/verzinsels bewust is gedaan weten we niet natuurlijk, het valt niet mee een groot team omringd door persmuskieten 100% in het gareel te houden natuurlijk, kan best dat er zo nu en dan de een of andere medewerker voor een kleine vergoeding het een of ander aan info loslaat... Het zou wel een erg risicovol spel zijn, zo met de internationale pers op je huid...quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat heeft ook enkel in de roddelpers gestaan, schepje zout, iemand?
Er is een smerig spelletje gespeeld door de Portugese politie, ik weet niet meer wat er wel of niet waar is.
Maar het is toch zeker wel mogelijk om onderscheid te zien tussen de haren van de verschillende dames?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:50 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
wat is meer dan uit een borstel komt? Lagen er hele plukken. Juist het feit dat ze zeggen dat het veel was deed mij aan de plukken denken die je uit de borstel haalt. Vooral als je met meerdere mensen dezelfde borstel gebruikt. Kate heeft lang haar, maddie d'r haar is ook redelijk lang en van d'r kleinere zusje weet ik het niet, heeft volgens mijn ook al wat langer haar. Dus als je met z'n drieën gebruik maakt van die borstel dan is dat best wel veel haar wat daar in kan zitten.
het is idd meer afgaan op wat er niet gebeurt en had moeten gebeuren als de beschikbare informatie zou kloppenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:54 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Nou ja, niemand weet volgens mij precies wat nu feit en fictie is wat betreft de verhalen die naar buiten zijn gekomen.
je zou haast denken dat ze de wet zo gemaakt hebben zodat een arme politieagent ook nog wat bijverdienste heeftquote:Ik vind het ook wel weer heel wat om de Portugese politie te beschuldigen van het spelen van smerige spelletjes hoor. In hoeverre het lekken van feiten/verzinsels bewust is gedaan weten we niet natuurlijk, het valt niet mee een groot team omringd door persmuskieten 100% in het gareel te houden natuurlijk, kan best dat er zo nu en dan de een of andere medewerker voor een kleine vergoeding het een of ander aan info loslaat... Het zou wel een erg risicovol spel zijn, zo met de internationale pers op je huid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |