Hmmm...er ff voor gaan zitten en je modellen lief aankijken vanavond?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Mja, ik eb er echt veel betere bij zitten, maar die zijn nog niet af en langs de modellen geweest![]()
Nope, dan maak ik liever de betaalde opdracht afquote:Op donderdag 27 september 2007 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...er ff voor gaan zitten en je modellen lief aankijken vanavond?
Nummer 2quote:Op donderdag 27 september 2007 14:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Kan niet kiezen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Help?
Is ook een idee!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:57 schreef freud het volgende:
[..]
Nummer 2. Al zou ik er eentje uit die serie van _Lau_ met haar vriend nemen. Zitten sterkere in imo.
Nr 2quote:Op donderdag 27 september 2007 14:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Kan niet kiezen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Help?
De eerstequote:Op donderdag 27 september 2007 15:03 schreef roooosje het volgende:
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
Help me kiezen![]()
![]()
Ik sta op het punt om iemand neer te hakkenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
De eerste
En waarom zit er geen bloed aan de bijl bij 2?![]()
ow, maar als ik door 1 vinger niet kan kijken, kan ik dat ook niet door 4, 8 of welke hoeveelheid dan ook.quote:
haha, nummer 2quote:Op donderdag 27 september 2007 15:03 schreef roooosje het volgende:
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
Help me kiezen![]()
![]()
Ik kan ook niet kiezen uit je foto's rooosjequote:Op donderdag 27 september 2007 15:16 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om iemand neer te hakken.
Ja, daar ga je dus he...quote:Op donderdag 27 september 2007 15:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet kiezen uit je foto's rooosje![]()
![]()
#2. Ik vind #4 net teveel onscherpte hebbenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:03 schreef roooosje het volgende:
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
Help me kiezen![]()
![]()
Uit deze serie dus #3quote:Op donderdag 27 september 2007 15:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Is ook een idee!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wordt alleen maar moeilijker, maar ik vind ze nminder dan een aantal die al geplaatst zijn voor de wedstrijd!
Ik weet het...je snapt mijn probleemquote:Op donderdag 27 september 2007 15:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uit deze serie dus #3
Maareh...je site -> Jort - #11 en #12? Of Maya - #2?
Ist ook alsnog geworden!quote:Op donderdag 27 september 2007 17:09 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind de tweede van Laura het mooist.
Ik heb zelf ook ingestuurd
wil je de volgende maand een reminder???quote:Op donderdag 27 september 2007 22:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
aaah, shit!
vergeten in te sturen
ik vergeet het wel vaak, de laatste tijd..quote:Op donderdag 27 september 2007 22:46 schreef prupke het volgende:
[..]
wil je de volgende maand een reminder???![]()
ik ga mijn best doen om het niet te vergetenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik vergeet het wel vaak, de laatste tijd..![]()
LOLquote:Op donderdag 27 september 2007 22:55 schreef roooosje het volgende:
Ik heb de verkeerde foto verstuurd![]()
Het hoofd zit gedeeltelijk in de border en dat vind ik niet echt mooi...quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:02 schreef Dya het volgende:
Wilde eigenlijk deze foto insturen
Maar vond et niet echt een portret, dat is toch meer van het gezicht naar mijn mening...
maar zie in het topic allemaal foto's van complete lichamen.. of zit ik nu verkeerd![]()
[afbeelding]
Maar wat vinden jullie ervanik ben er zelf wel trots op..
mutsquote:Op donderdag 27 september 2007 22:55 schreef roooosje het volgende:
Ik heb de verkeerde foto verstuurd![]()
Ha Anitra , ik maakte maar een grapje hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:01 schreef Anitra het volgende:
en toch wat jij zegt ymke is wel waar, punten voor niuewkomers zie je zelden tot niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |