Oke deal. Kun je me je rekeninggegevens mailen, dan maak ik het geld direct naar je over.quote:Op maandag 17 september 2007 23:12 schreef Keffo het volgende:
@ petorr: Voor 25 incl hebben we een deal. Mail me dan even.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:03 schreef MikeGSM het volgende:
Graag meer info over:
- Proffesioneel bureau. In hoogte verstelbaar incl eigen stroomvoorziening en kabelgoot. 100 eu
maten, en liefst een fototje
mike
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:08 schreef Keffo het volgende:
@ Mike en Werty: Buro is 2M lang en 90 cm diep aan de breede kant en 80 cm aan de smalle kant. Plaatje heb ik helaas niet beter dan de reeds geposte.
Yup, maar dan moet het wel een model zijn wat ik ongeveer zoek. Het is een redelijk eind rijden om hem op te halen, dus ik wil er wel redelijk zeker van zijn dat het een bank is die mijn smaak is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:08 schreef Keffo het volgende:
@ petorr: je hebt mail
@ Mike en Werty: Buro is 2M lang en 90 cm diep aan de breede kant en 80 cm aan de smalle kant. Plaatje heb ik helaas niet beter dan de reeds geposte.
@ Nico: nee dank je.
@ComicBookGuy: Hij doet het gewoon maar hij is gewon al wat oud. Ik geef er dus geen garantie op.
@ buitenbeentje: geen foto gevonden. Is nogal wat werk om hem in elkaar te zetten. Serieze interesse?
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:35 schreef Keffo het volgende:
Deze twee fotos:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk16/-205252.html - Tafelpoot
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk16/-205253.html - Buro
Kleu van het buro is zoals je kan zien wit met een zwarte rand. Je ziet op de foto ook dat hij aan de ene kant breeder is dan aan de andere kant. Hoogte is dus verstelbaar vanaf 65 cm tm 80 cm geloof ik. Bij de poot heb ik ook nog het orgionele groene "omhulzel" Die kan je evt verfen als groen niet je ding is.
Indien interesse serieus is zal ik even het buro "uitgraven" en een normale foto maken.
Professionele stoelen zijn erg duur hoor!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:04 schreef MaximumRush het volgende:
Vind je dat niet een beetje duur voor zo'n stoel?
Ja, ze zijn wel goed, maar ze slijten erg snel. Het leek mij alsof het een dure set was, terwijl het een Beverwijk setje is,. Prijs is trouwens prima hoor, voor een student prima bruikbaar.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:06 schreef Keffo het volgende:
@ Mike: waarvan is het gemaakt.... geen idee. Er zit iig een fineerlaag overheen en hij is dus glad wit/grijs. De brede kant zit aan de rechterkant van het buro.
@ Freud: Ben ik niet met je eens. De messen zijn van uitstekende kwaliteit.
Wij verkopen op me werk ook professionele stoelen. De duurste is 480 euro. Maar dat is dan wel een stuk anders dan deze stoel. Zulke types stoelen verkopen we ook, alleen die zijn nooit duurder dan 200 euro ongeveer. Dan vind ik 75 euro voor een stoel in zo'n staat een beetje erg overdreven.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:19 schreef pr0gramm het volgende:
[..]
Professionele stoelen zijn erg duur hoor!
Jammer van het kleurtje, anders had ik wel interesse.
Prima, ik hoor het wel. Pakket verzenden kost naar mijn weten 6,50 euro max. Als dat inderdaad zo is dan ben ik bereid 45 te betalen.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:52 schreef Keffo het volgende:
Dat is inderdaad niet echt om de hoek.... ik zal eens navragen wat de verzendkosten zijn.
Tot 10 kilo is dat. Weet niet of dat setje meer dan 10 kilo weegt.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:45 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Prima, ik hoor het wel. Pakket verzenden kost naar mijn weten 6,50 euro max. Als dat inderdaad zo is dan ben ik bereid 45 te betalen.
Hmm.. Zullen we 40 afspreken, met alle verzendkosten boven de 6,50 voor mijn rekening?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:32 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Tot 10 kilo is dat. Weet niet of dat setje meer dan 10 kilo weegt.
Dat moet je tegen TS zeggen en niet tegen mij.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:40 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Hmm.. Zullen we 40 afspreken, met alle verzendkosten boven de 6,50 voor mijn rekening?
Vanavond maar eens meten wat ik maximaal kwijt kanquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:08 schreef Keffo het volgende:
@ Mike, ik kan daar geen garantie op geven. Hij is echt 2 Meter btw
Heb je vandaag toevallig ff tijd ???quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:29 schreef Keffo het volgende:
@ Mike, uiteraard. hij staat in de schuur in Hilversum
Sorry, heb inmiddels een andere oplossing gevondenquote:Op maandag 24 september 2007 22:12 schreef Keffo het volgende:
Erik, voor 15 eu hebben we een deal. Mail me dan even!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |