quote:Op maandag 17 september 2007 16:44 schreef dawg het volgende:
Ze willen een lief begripvol jongetje broertje om tegenaan te zeuren, en een stoere klootzak om stomende sex mee te hebben.
Hier hebben we het enige en volledig juiste antwoord in een notendopquote:Op maandag 17 september 2007 16:44 schreef dawg het volgende:
Ze willen een lief begripvol jongetje broertje om tegenaan te zeuren, en een stoere klootzak om stomende sex mee te hebben.
quote:Op maandag 17 september 2007 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier hebben we het enige en volledig juiste antwoord in een notendop
Dat verandert als ze de 25 jaren passeren, na compleet uitgewoont te zijn door de bad guys.. omdat daar geen toekomst in zit.. en de nice guys proberen dan weer wanhopig met behulp van david deangelo boeken een bad guy te worden om ook kutjes te neuken een vriendin te krijgenquote:Op maandag 17 september 2007 16:44 schreef dawg het volgende:
dan blijkt dat ze geen goeie sex meer hebben met de lieverdjes omdat ze eerder al helemaal platgeneukt zijn. Vervolgens zoeken we weer een 'Bad-Guy' om weer opnieuw uitgewoont te worden, anaal.quote:Op maandag 17 september 2007 16:57 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Dat verandert als ze de 25 jaren passeren, na compleet uitgewoont te zijn door de bad guys.. omdat daar geen toekomst in zit.. en de nice guys proberen dan weer wanhopig met behulp van david deangelo boeken een bad guy te worden om ook kutjes te neuken een vriendin te krijgen![]()
..om tegen te pratenquote:Op maandag 17 september 2007 17:05 schreef M42 het volgende:
De meeste dames zoeken een lief persoon, begripvol die luistert naar wat zij zeggen, iemand die vooral altijd hen gelijk geeft ook al hebben ze dat niet, natuurlijk iemand die zij knap vinden, een gevoelig persoon (maar hoe gevoelig is weer per meid verschillend), iemand met een eigen mening maar niet te haaks op die van hen, iemand met doorzettingsvermogen, een helpende hand etc etc etc
Rond hun 25ste komen ze erachter dat die 99% van de gevallen niet samengaat en dat versie 1 meer veiligheid biedt voor de toekomst en dan gaat het overgrote merendeel op zoek naar verie 1..quote:een stoere klootzak om stomende sex mee te hebben.
quote:
En je moet dus niet veel waarde hechten aan wat ze er zelf over zeggen.quote:
Jij neukt met je broertje en zeurt tegen klootzakken???quote:Op maandag 17 september 2007 18:21 schreef Bepsie het volgende:
Met al het bovenstaande ben ik het niet mee eens. :s
Jij bent zeker een van die meisjes die zelf altijd zo'n sterke, goed onderbouwde mening heeft?quote:Op maandag 17 september 2007 18:21 schreef Bepsie het volgende:
lolquote:Op maandag 17 september 2007 17:27 schreef TeleluvR het volgende:
![]()
Valt me nog mee dat je geen openlijke oproep doet
dat dus.quote:Op maandag 17 september 2007 18:31 schreef MouzurX het volgende:
oftewel eerst willen ze lekker rondneuken en daarna willen ze een man die ze de jaren telkens links hebben laten liggen? kutwijven![]()
![]()
Je onderbewust zijn is anders wel op zoek naar een persoon als mijquote:Op maandag 17 september 2007 18:21 schreef Bepsie het volgende:
Welke relatie? hebben begripvolle jongens dan relaties ?quote:Op maandag 17 september 2007 18:55 schreef Frankvbr het volgende:
[..]
dat dus.
Oftewel als "begripvolle" jongen is de kans klein dat je relatie niet flink serieus is.
Nee, daar ligt de grens.quote:Op maandag 17 september 2007 18:59 schreef Frankvbr het volgende:
dus hij mag er geen begrip voor hebben, dat je nogal vervelend bent?![]()
En gaat dat ook nog op als je verliefd bent?quote:maar dat zijn geen begripvolle jongens dan, maar domme/wanhopige. Kbedoel mijn mening gaat toch wel ff voor die van een ander..
Ohhhh dus 25 is het magische getal!quote:Op maandag 17 september 2007 16:57 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Dat verandert als ze de 25 jaren passeren, na compleet uitgewoont te zijn door de bad guys.. omdat daar geen toekomst in zit.. en de nice guys proberen dan weer wanhopig met behulp van david deangelo boeken een bad guy te worden om ook kutjes te neuken een vriendin te krijgen![]()
Ja, die stelling hoor ik hier de laatste tijd vaker. Grappig genoeg meestal gepost door puisterige pubers, of eeuwige maagden hopend op een beter leven.quote:
Ik heb geen puisten en ben geen maagd meer...quote:Op maandag 17 september 2007 19:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, die stelling hoor ik hier de laatste tijd vaker. Grappig genoeg meestal gepost door puisterige pubers, of eeuwige maagden hopend op een beter leven.
Ik ben 25+ en ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik er door de jaren heen minder kritisch op ben geworden.
Daarom koop ik altijd een mp3 speler met microfoon voor me nieuwe vriendin.. kan ze daar tegen lullen terwijl ik in de lokale kroeg naar de klote gaquote:Op maandag 17 september 2007 19:23 schreef OldJeller het volgende:
Geen gevoelige, begripvolle jongen met een luisterend oor, om mee te beginnen.
Absoluut, dan zijn ze poeslief en hardstikke in voor een avontuurlijk leven, tenminste als de kinderoppas geregeld is he, anders gaat het niet.quote:Op maandag 17 september 2007 19:36 schreef Friek_ het volgende:
Vrouwen vallen op dominantie. Dat uit zich in verschillende vormen (sociale status, sociale vaardigheden, fysieke gesteldheid, etc.).
Ik geloof trouwens wel dat dames op 'nice guys' kunnen vallen. En om eerlijk te zijn doen ze dat pas wanneer wat ouder zijn. Dan hebben ze meestal een kind van één of andere klootzak die er vandoor is en de gedachte om te 'settlen' met een zwak-willend mannetje (die toch wel bij haar blijft) met een riant salaris begint wel aantrekkelijk te klinken.
Dat is best een goed punt. Ik en nog een paar enkele jonge(mannen) zijn respectvol, gevoelig en open tegen de dames... maar het probleem daarbij gelijk is dat die meiden je vaker als "broer" of beste vriend gaan zien ipv eventueel partner.quote:Op maandag 17 september 2007 18:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Welke relatie? hebben begripvolle jongens dan relaties ?
Haha, ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 17 september 2007 19:36 schreef Friek_ het volgende:
Vrouwen vallen op dominantie. Dat uit zich in verschillende vormen (sociale status, sociale vaardigheden, fysieke gesteldheid, etc.).
Ik geloof trouwens wel dat dames op 'nice guys' kunnen vallen. En om eerlijk te zijn doen ze dat pas wanneer wat ouder zijn. Dan hebben ze meestal een kind van één of andere klootzak die er vandoor is en de gedachte om te 'settlen' met een zwak-willend mannetje (die toch wel bij haar blijft) met een riant salaris begint wel aantrekkelijk te klinken.
Nee joh! met de boeken van david deangelo kun je ineens zwart worden.. of witquote:Op maandag 17 september 2007 19:43 schreef katerwater het volgende:
Alsof een man enkel een lief broertje is of een ordinaire stoere macho
Lekker zwart-wit![]()
En toch loop jij net zo hard theorieen te spuien hierquote:Op maandag 17 september 2007 19:45 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Nee joh! met de boeken van david deangelo kun je ineens zwart worden.. of wit![]()
Mannen die op internet naar antwoorden zoeken waarom vrouwen hun als broertje zien..![]()
Niet alleen theorieen.. het is mijn visie op de wereldquote:Op maandag 17 september 2007 19:47 schreef Nexie het volgende:
[..]
En toch loop jij net zo hard theorieen te spuien hier
Dat is dus nog het instinct. Was een keer een uitgebreid programma van op Discovery. Waar het op neerkomt dat zulke dominante mannen, schijnbaar beter zouden zijn om nakomelingen te produceren.quote:Op maandag 17 september 2007 19:41 schreef Spacemonkeh het volgende:
Haha, ik dacht precies hetzelfde.. waarom denk je dat er zoveel scheidingen zijn? je slaat de spijker op z'n kop
![]()
Klopt.. en eenmaal als er nageslacht is dan zoeken ze stabiliteit ( de nice guys op )..quote:Op maandag 17 september 2007 19:49 schreef M42 het volgende:
[..]
Dat is dus nog het instinct. Was een keer een uitgebreid programma van op Discovery. Waar het op neerkomt dat zulke dominante mannen, schijnbaar beter zouden zijn om nakomelingen te produceren.
Het instinkt dus om voort te planten... ook al denken die meiden al ver geevolueerd te zijn en af te vragen waarom zij altijd zulke "slechte" gasten tegenkomen... dit gewoon onbewust zelf oproepen.
Overigens (ondanks wat velen op de FP over mij denken) ben ik zeker een nice guy heb op zich niets te klagen over uiterlijk e.d. maar op het gebied van liefde wil het ook niet meer echt lukken...
Al die mensen die maar vreemdgaan of de ware zoeken ondanks dat die persoon recht voor hun neus staat en telkens van die cheaters uitkiezen... wat een drama is het toch. Mensen maken het zichzelf moeilijker dan het werkelijk is.
quote:Op maandag 17 september 2007 18:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jij neukt met je broertje en zeurt tegen klootzakken???
Ohja?quote:Op maandag 17 september 2007 20:10 schreef M42 het volgende:
Haha daar kwam je op jouw 13e al achterik pas veeel later
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 17 september 2007 19:32 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Ik heb geen puisten en ben geen maagd meer...![]()
In de praktijk komt daar echter niets van terecht en moet er gewoon een vlammetje zijnquote:Op maandag 17 september 2007 21:02 schreef todaviamoonbathing het volgende:
kijk...
meiden weten precies wat ze willen, echt tot in de vaagste gesorteerde genummerder details dat over de grootste bullshit gaat als et op relaties komt.
Bah, vlammetjes en vonkjes. Dat zou betekenen dat we niet alles kunnen beheersen en dat er geen boekje is dat me gaat leren om te scoren?!?!quote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
In de praktijk komt daar echter niets van terecht en moet er gewoon een vlammetje zijn
Is dat een retorische vraag?quote:Op maandag 17 september 2007 21:10 schreef Nexie het volgende:
[..]
Bah, vlammetjes en vonkjes. Dat zou betekenen dat we niet alles kunnen beheersen en dat er geen boekje is dat me gaat leren om te scoren?!?!!
Het is niet zo moeilijk, we willen allebei, iemand die en "stoer" is en begrijpend...quote:Op maandag 17 september 2007 16:41 schreef TripleChanger. het volgende:
Hallo Fokkers.
Meisjes zeggen altijd dat ze een zg. "lieve", "begripvolle","leuke" jongen
willen. En dan zie je ze lopen met een vriendje dat uiterst stoer en moeilijk kan kijken en zich er ook naar gedraagt.
Tot op het arrogante af.. Waarom is dat, wat scheelt er aan vrouwen? Wie heeft hierover een idee?
Jazeker, maar misschien is het zelfs wel nodig dat je hem toch beantwoordtquote:
Maar als je alleen het eerste deel hebt is het ook goed en alleen het 2de deel dan ben je de lulquote:Op maandag 17 september 2007 21:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk, we willen allebei, iemand die en "stoer" is en begrijpend...
Te stoer is echt niet leuk en het spijt me, maar dat is ook meestal een bepaald type vrouw die daarvoor valt.
yes.quote:Op maandag 17 september 2007 21:10 schreef Nexie het volgende:
[..]
Bah, vlammetjes en vonkjes. Dat zou betekenen dat we niet alles kunnen beheersen en dat er geen boekje is dat me gaat leren om te scoren?!?!!
Kijk een vrouw die eerlijk isquote:Op maandag 17 september 2007 21:29 schreef Salsagrill het volgende:
Nee, wij willen geen "lieve" man, maar een stoere vent en het liefst 1 die ons ook nog alle hoeken van de kamer laat zien als we een keer zijn vergeten te stofzuigen.
Die "ja knikkers" worden we kotsziek van, en ook jongens die galant zijn, meelevend en begripvol daaraan hebben we een broertje dood.
Inderdaad.. en juist de vrouwen die zeggen dat ze een lieve man willen, omdat ze al zo vaak "foute mannen" hebben gehad willen uiteindelijk toch een foute man.quote:
Omdat ik ben vergeten te stofzuigenquote:Op maandag 17 september 2007 21:29 schreef Salsagrill het volgende:
Nee, wij willen geen "lieve" man, maar een stoere vent en het liefst 1 die ons ook nog alle hoeken van de kamer laat zien als we een keer zijn vergeten te stofzuigen.
Kastanova iets voor jou dan?quote:Op maandag 17 september 2007 22:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Omdat ik ben vergeten te stofzuigen![]()
Niet dus, maar wel een man die zijn weerwoord heeft en verbaal aan me is gewaagd
Dat is niet zo relevant voor dit topicquote:Op maandag 17 september 2007 23:07 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Daar heb je ooit toch al eens wat mee gehad of las ik dat toendertijd verkeerd?![]()
Het probleem bij die mensen is gewoon dat vrouwen ze saai vinden en uiteindelijk geen respect voor ze hebben. Als man dien je nu eenmaal verantwoordelijkheid te nemen voor het seksuele gedeelte. Dat is meestal niet iets dat zomaar 'gebeurd' oid.quote:Op maandag 17 september 2007 19:40 schreef M42 het volgende:
[..]
Dat is best een goed punt. Ik en nog een paar enkele jonge(mannen) zijn respectvol, gevoelig en open tegen de dames... maar het probleem daarbij gelijk is dat die meiden je vaker als "broer" of beste vriend gaan zien ipv eventueel partner.
Het type vrouw die daarvoor valt is heeft meestal een lage eigenwaarde, is depressief en heeft daarnaast nogal wat emotionele issues. Vaak gedragen die zich raar en onzeker in relaties.quote:Op maandag 17 september 2007 21:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Te stoer is echt niet leuk en het spijt me, maar dat is ook meestal een bepaald type vrouw die daarvoor valt.
Tja, een ja knikker is ongelovelijk saai, iemand die altijd begrijpend is wil ja na 2 dagen bij voorkeur de nek omdraaien met zijn geslijmquote:Op maandag 17 september 2007 21:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maar als je alleen het eerste deel hebt is het ook goed en alleen het 2de deel dan ben je de lul
Onzin....quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:35 schreef mgerben het volgende:
Ze zeggen dat ze een lieve begripvolle man willen, en ze denken ook echt dat ze dat willen.
De crux is dus dat ze bij een foute machoman hun verstand kwijtraken en niet meer rationeel kunnen denken. Ze zeggen wel eens van mannen dat het bloed maar op één plaats tegelijk kan zijn; dat geldt voor vrouwen ook.
Diep van binnen vallen ze dus voor een ongevoelige beer.
Klopt, nooit luisteren naar wat vrouwen willen of zeggenquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:57 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Waar het uiteindelijk op neerkomt is dat vrouwen geen man willen die zich bezighoudt met de vraag wat vrouwen nu eigenlijk willen.
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Klopt, nooit luisteren naar wat vrouwen willen of zeggen![]()
En word je daar gelukkig van?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:22 schreef Ridocar het volgende:
Ik word altijd de klootzak als ik een relatie heb...
Nuance. Ik denk inderdaad niet dat je op deze manier een blijvende relatie opbouwt.quote:
Eensch.quote:Je wil ook wat tegengas, geen mak lammetje dat je overal volgt en alles doet wat je zegt, die je kan manipuleren waar je bij staat en geen inhoud van zichzelf heeft.
Echte machomannen trekken een bepaald type aan voornamelijk, de meeste vrouwen zijn daar erg snel moe van.
Balans, daar gaat het om, zo moeilijk is het niet.
Je bent dus fakequote:Op dinsdag 18 september 2007 12:40 schreef Phoenix78 het volgende:
Niet alle reacties gelezen, dus misschien is het al gezegd.
Vrouwen willen dat er met hun emoties gespeeld wordt.... maakt ze blij, vrolijk, kwaad, verdrietig, etc. etc. Als je dat goed doet, dan denken de meisjes dat ze wat voor je voelen (Hij doet wat met mijn gevoelens / emoties.) Dus niet alleen maar lief zijn, maar af en toe er keihard tegenin gaan (ook al ben je het wel eens) en maak ze maar boos en verdrietig... (wel positief / negatief afwisselen )
Het heeft voor mij goed gewerkt toen ik dat eenmaal doorhad. (lees de reacties van de dames in dit topic maar door, het is precies wat ze willen, een emotionele rollercoaster.)
Dat moet genoeg verklaren!quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:02 schreef Phoenix78 het volgende:
Hoezo zou ik fake zijn? Het spelen met emoties heeft mij een hoop goeds gebracht... eerst veel verschillende partners en uiteindelijk heb ik een partner gevonden die mentaal tegen mij opgewassen is, ze heeft mijn "spelletjes" door en kan net zo goed geven als nemen...
Maar ik snap niet waarom ik fake zou zijn ? Denk je dat ik mij "onecht" gedraag en niet mijzelf ben ? Ik hou er gewoon van om mensen te plagen en voor de gek te houden, maar ben gewoon mijzelf hoor !
Je zegt net zelf dat je ergens keihard tegenin moet gaan, ook al ben je het er mee eens. Dat is toch fake en weinig oprecht?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:02 schreef Phoenix78 het volgende:
Hoezo zou ik fake zijn? Het spelen met emoties heeft mij een hoop goeds gebracht... eerst veel verschillende partners en uiteindelijk heb ik een partner gevonden die mentaal tegen mij opgewassen is, ze heeft mijn "spelletjes" door en kan net zo goed geven als nemen...
Maar ik snap niet waarom ik fake zou zijn ? Denk je dat ik mij "onecht" gedraag en niet mijzelf ben ? Ik hou er gewoon van om mensen te plagen en voor de gek te houden, maar ben gewoon mijzelf hoor !
Ja en nee. Als een man helemaal niets bij je oproept, is het niet goed. Maar voor mij persoonlijk is het niet aantrekkelijk als iemand me verdrietig/bang/boos maakt. Wat weer wel leuk is, is een man die je vrolijk, geil, serieus of onbezonnen maakt en je (intellectueel) uitdaagt. Maar bij een stevige discussie word ik snel boos/verdrietig/geïrriteerd ("snáp het dan, achterlijke idioot!!!"), en dan loopt iemand's aantrekkelijkheid weer een flinke deuk op.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:15 schreef Phoenix78 het volgende:
Maar on topic: Heb ik ongelijk dan dat het "spelen" met emoties goed werkt bij vrouwen ?
Dat vat het wel goed samen, dat bedoel ik dus. Had het zelf niet beter kunnen zeggen denk'quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:35 schreef mgerben het volgende:
Ze zeggen dat ze een lieve begripvolle man willen, en ze denken ook echt dat ze dat willen.
De crux is dus dat ze bij een foute machoman hun verstand kwijtraken en niet meer rationeel kunnen denken. Ze zeggen wel eens van mannen dat het bloed maar op één plaats tegelijk kan zijn; dat geldt voor vrouwen ook.
Diep van binnen vallen ze dus voor een ongevoelige beer.
'k zal het onthoudenquote:Op maandag 17 september 2007 21:35 schreef Salsagrill het volgende:
Inderdaad.. en juist de vrouwen die zeggen dat ze een lieve man willen, omdat ze al zo vaak "foute mannen" hebben gehad willen uiteindelijk toch een foute man.
Dus, ben een klootzak, laat ons linksliggen en des te interessanter ben je voor ons, vrouwmensen.
Daar lijkt het wel op ja..quote:Op maandag 17 september 2007 21:24 schreef MouzurX het volgende:
Maar als je alleen het eerste deel hebt is het ook goed en alleen het 2de deel dan ben je de lul
Maar ik wil het liefst een nieuw meisje, eentje met weinig gebruiksporenquote:Op maandag 17 september 2007 16:57 schreef Spacemonkeh het volgende:
Dat verandert als ze de 25 jaren passeren, na compleet uitgewoont te zijn door de bad guys..
Zet die gedachte maar uit je hoofd hoe sneller hoe beter want dat is gewoon bijna niet meer mogelijk boven de (ik noem maar wat) 17, ja of je moet je eisen ver naar beneden stellenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:20 schreef TripleChanger. het volgende:
Maar ik wil het liefst een nieuw meisje. Eentje met weinig gebruiksporen..
Waarom krijgen badguyswel alle strakke grut![]()
(sorry, is flauw)
Een zeldzaam soort... Of ze liegen erover ( heb het ook al een paar keer meegemaakt... waarom ze uberhaupt daarover liegen is voor mij echt een raadselquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zet die gedachte maar uit je hoofd hoe sneller hoe beter want dat is gewoon bijna niet meer mogelijk boven de (ik noem maar wat) 17, ja of je moet je eisen ver naar beneden stellen
Omdat sommigen toch hopen (tevergeefs) dat zij niet uitgewoont is ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:28 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Een zeldzaam soort... Of ze liegen erover ( heb het ook al een paar keer meegemaakt... waarom ze uberhaupt daarover liegen is voor mij echt een raadsel)
niet..?quote:Op maandag 17 september 2007 23:51 schreef Xennia het volgende:
Dat is niet zo relevant voor dit topic
Misschien.. jongens pronken wel eens dat ze een lekker wijf hebben ontmaagd, of ze zeggen in het begin dat ze kieskeurig zijn en geen slet willen die met het zaad van 100 man rondloopt dus tja.. misschien is dat wel 1 van de redenen waarom ze erover liegen. Nog leuker zijn de meiden die zeggen dat ze bij hun exen niet 'all the way' zijn gegaanquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Omdat sommigen toch hopen (tevergeefs) dat zij niet uitgewoont is ?
Ik vind het een vreemd utigangspunt in relaties dat jij haar bewust tot speelbal van haar eigen emoties wilt laten functioneren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:15 schreef Phoenix78 het volgende:
Maar on topic: Heb ik ongelijk dan dat het "spelen" met emoties goed werkt bij vrouwen ?
Dus de vrouwen die jij aantrekt als klootzak zijnde, zijn wat je zoekt en maken je gelukkig? Ik geloof er geen bal van.quote:
Kijk dan eens hoe mannen vaak reageren op een dame die daar wel eerlijk over is...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:28 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Een zeldzaam soort... Of ze liegen erover ( heb het ook al een paar keer meegemaakt... waarom ze uberhaupt daarover liegen is voor mij echt een raadsel)
Ik ken wel een paar meiden die op hun 18e nog maagd waren... tenminste.. dat zeggen ze...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Kijk dan eens hoe mannen vaak reageren op een dame die daar wel eerlijk over is...
Dan heb je snel je antwoord, mannen willen iemand die een seksbeest is, maar dat zonder het ooit gedaan te hebben
Nou ja, niet iedereen natuurlijk, maar voor het idee.
Jou grapje gaf je eigenlijk al het antwoord
Wat vrouwen betrefd, die willen gewoon iemand die hun hun hele leven kan boeien en dat zonder alteveel pijn als het even kan.
Precies, een beetje plagen is leuk, maar je moet niet te ver gaan. Als iemand niet snapt dat je maar een spelletje speelt is het echt triest als jij daar gebruik van maakt. Een echte man kent zijn grenzenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemd utigangspunt in relaties dat jij haar bewust tot speelbal van haar eigen emoties wilt laten functioneren.
De belangrijkste emotie die ik zoek in een relatie is in ieder geval ''Passie'' en dat is niet iets dat gecreeerd wordt door een spelletje te spelen, passie is er of dat is er niet.
Die zullen er vast wel zijn, jij mag ze hebben, geef mij maar iemand die niet vies is van een potje stoeien tussen de lakensquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:46 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar meiden die op hun 18e nog maagd waren... tenminste.. dat zeggen ze...![]()
Heb wel eens moeten nadenken bij een meid die zei dat ze maagd was maar me het eerste weekend al zonder onzekerheden liep te pijpen.. kreeg er een nasty gevoel bij.. vooral omdat ze toen al gelijk wou neuken.. waarbij ik moest denken aan d'r wilde apre-ski vakanties wat ze me heeft verteld toen ik d'r leerde kennen en ik d'r een maand heb laten wachtenquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Die zullen er vast wel zijn, jij mag ze hebben, geef mij maar iemand die niet vies is van een potje stoeien tussen de lakens
Maar niet huilen als ze niet wil pijpen he
Waarom vrouwen daarover liegen?
Om dezelfde redenen waarom mannen hele strategieen bedenken om vrouwen te versieren, hele gedragspatronen met bijbehorende leugens en anders doen dan je bent(geld ook voor vrouwen hoor).
Omdat ze denken dat de andere sekse dat leuker vindt, dat aantrekkelijk vindt.
Achteraf zijn ze dan verdrietig dat het niet lukt, of boos, maar he, je kan nu eenmaal een toneelspel niet volhouden dus moet dat wel misgaan.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:06 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
En misschien heb je wel gelijk... maar volgens mij zijn het meer die onzekere breezah's die erover liegen.. echte dames liegen er niet over![]()
Was ze blindquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:06 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Heb wel eens moeten nadenken bij een meid die zei dat ze maagd was maar me het eerste weekend al zonder onzekerheden liep te pijpen.. kreeg er een nasty gevoel bij.. vooral omdat ze toen al gelijk wou neuken.. waarbij ik moest denken aan d'r wilde apre-ski vakanties wat ze me heeft verteld toen ik d'r leerde kennen en ik d'r een maand heb laten wachten![]()
En misschien heb je wel gelijk... maar volgens mij zijn het meer die onzekere breezah's die erover liegen.. echte dames liegen er niet over![]()
zit wat inquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ze zijn juist meestal fun.
Foute mannen zijn leuk. omdat het fun als een foute man lief voor je is.
Mietjes en watjes hebben gewoon geen sex-appeal.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:06 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Heb wel eens moeten nadenken bij een meid die zei dat ze maagd was maar me het eerste weekend al zonder onzekerheden liep te pijpen.. kreeg er een nasty gevoel bij.. vooral omdat ze toen al gelijk wou neuken.. waarbij ik moest denken aan d'r wilde apre-ski vakanties wat ze me heeft verteld toen ik d'r leerde kennen en ik d'r een maand heb laten wachten![]()
Daarom val ik zelf ook op foute mannen zodra ze te makkelijk te krijgen zijn hak ik afquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:32 schreef cikolata het volgende:
[..]
zit wat intis vooral fun om iemand te krijgen die voor anderen moeilijk te krijgen is.
daarom is het idd niet sexy als iemand desperate is en het zomaar met iedereen wil doen
ah, het geheim is ontrafeld!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daarom val ik zelf ook op foute mannen zodra ze te makkelijk te krijgen zijn hak ik af![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:39 schreef TripleChanger. het volgende:
[..]
![]()
Nou ik ken een meisje dat "WO" doet. En zij wordt graag gezien als "17" terwijl ze 22 is.. dus ja..
Waarom vrouwen dat nou weer doen. Is mischien voer voor een appart topic.
Ik ben gayquote:
dat zullen ze dan tot hun 90e ook wel blijvenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:46 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar meiden die op hun 18e nog maagd waren... tenminste.. dat zeggen ze...![]()
Nee man.. die lopen op hun 14e ofzo bij de mcdonald gozers te pijpen voor een milkshake of een bigmac en op hun 18e worden ze uitgehuwelijkt als 1 van de vele 'maagden' aan een moslimquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:04 schreef samjustme het volgende:
Burka meiden zijn wel maagd denk ik.
Weet je zeker dat ze niet daarvoor blind was, of hebben de meiden van tegenwoordig lagere eisenquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:36 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Nah, na het pijpen... ik kan immers meerdere keren![]()
Ik moet bekennen waar ik woon staan altijd ontzettend veel jongeren stiekem onder een brug hmm en in die hoekjes.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:07 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Nee man.. die lopen op hun 14e ofzo bij de mcdonald gozers te pijpen voor een milkshake of een bigmac en op hun 18e worden ze uitgehuwelijkt als 1 van de vele 'maagden' aan een moslim![]()
Jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze niet daarvoor blind was, of hebben de meiden van tegenwoordig lagere eisen![]()
Ik heb ook lage eisen pijpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |