Je moet gewoon een frituurpan kopenquote:Op maandag 17 september 2007 15:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tyfus ik heb echt een hele harde kater en wilde net even lekker een vette hap halen als tegenhanger. Kom ik helemaal uitgeput van de 100 meter fietsen bij de frietzaak, istie dichttyfuslijers hoe kan dat nou op maandag brakdag
klacht: openingstijden friettent
Onder de rivieren welquote:Op maandag 17 september 2007 16:00 schreef VoreG het volgende:
1). Het is patatzaak of snackbar, geen frietzaak.
quote:Op maandag 17 september 2007 16:00 schreef VoreG het volgende:
Het is patatzaak of snackbar, geen frietzaak.
ik ook maar die is op het station wat weer een dikke 10 min fietsen isquote:Op maandag 17 september 2007 16:00 schreef -moppie- het volgende:
Ik ken maar 1 friettent die op maandag open is......
Moet je eigenlijk niet naar school jongetje?
Smullers?quote:Op maandag 17 september 2007 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik ook maar die is op het station wat weer een dikke 10 min fietsen is
en nee heb maar 3 dagen colleges..
quote:Op maandag 17 september 2007 15:59 schreef Juzme het volgende:
[..]
Je moet gewoon een frituurpan kopen![]()
Hey randstadter flikker op. Het is frietzaak.quote:Op maandag 17 september 2007 16:00 schreef VoreG het volgende:
1). Het is patatzaak of snackbar, geen frietzaak.
2). Die dingen zijn vrijwel altijd dicht op de maandag!
Praten ze daar allemaal zo?quote:Op maandag 17 september 2007 16:28 schreef floris.sp het volgende:
kom in gorinchem wonen lkkr frietzaken open vanaf 10uur tot 2uur iedere dag
mensen die mac donalds vies vindenquote:
Mensen die denken dat ze bij de Mac Donalds echt eten verkopenquote:Op maandag 17 september 2007 16:38 schreef oorsnot het volgende:
[..]
mensen die mac donalds vies vinden
Mac donalds ownd![]()
Mensen die geen eigen mening hebben en die van de andere MCdonalds haters maar overnemenquote:Op maandag 17 september 2007 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze bij de Mac Donalds echt eten verkopen
Dat zegt natuurlijk geen éne flikker.quote:Op maandag 17 september 2007 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Lekker of niet is over te twisten, maar het is 100% door de EU etc goedgekeurd,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |