Je moet gewoon een frituurpan kopenquote:Op maandag 17 september 2007 15:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tyfus ik heb echt een hele harde kater en wilde net even lekker een vette hap halen als tegenhanger. Kom ik helemaal uitgeput van de 100 meter fietsen bij de frietzaak, istie dichttyfuslijers hoe kan dat nou op maandag brakdag
klacht: openingstijden friettent
Onder de rivieren welquote:Op maandag 17 september 2007 16:00 schreef VoreG het volgende:
1). Het is patatzaak of snackbar, geen frietzaak.
quote:Op maandag 17 september 2007 16:00 schreef VoreG het volgende:
Het is patatzaak of snackbar, geen frietzaak.
ik ook maar die is op het station wat weer een dikke 10 min fietsen isquote:Op maandag 17 september 2007 16:00 schreef -moppie- het volgende:
Ik ken maar 1 friettent die op maandag open is......
Moet je eigenlijk niet naar school jongetje?
Smullers?quote:Op maandag 17 september 2007 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik ook maar die is op het station wat weer een dikke 10 min fietsen is
en nee heb maar 3 dagen colleges..
quote:Op maandag 17 september 2007 15:59 schreef Juzme het volgende:
[..]
Je moet gewoon een frituurpan kopen![]()
Hey randstadter flikker op. Het is frietzaak.quote:Op maandag 17 september 2007 16:00 schreef VoreG het volgende:
1). Het is patatzaak of snackbar, geen frietzaak.
2). Die dingen zijn vrijwel altijd dicht op de maandag!
Praten ze daar allemaal zo?quote:Op maandag 17 september 2007 16:28 schreef floris.sp het volgende:
kom in gorinchem wonen lkkr frietzaken open vanaf 10uur tot 2uur iedere dag
mensen die mac donalds vies vindenquote:
Mensen die denken dat ze bij de Mac Donalds echt eten verkopenquote:Op maandag 17 september 2007 16:38 schreef oorsnot het volgende:
[..]
mensen die mac donalds vies vinden
Mac donalds ownd![]()
Mensen die geen eigen mening hebben en die van de andere MCdonalds haters maar overnemenquote:Op maandag 17 september 2007 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze bij de Mac Donalds echt eten verkopen
Dat zegt natuurlijk geen éne flikker.quote:Op maandag 17 september 2007 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Lekker of niet is over te twisten, maar het is 100% door de EU etc goedgekeurd,
nee, helemaal niets, vandaar dat er constant producten van de markt gehaald moeten worden omdat er een of ander gif inzit.quote:Op maandag 17 september 2007 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk geen éne flikker.
Mods die zeggen dat ik geen eigen mening hebquote:Op maandag 17 september 2007 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen die geen eigen mening hebben en die van de andere MCdonalds haters maar overnemen.
Lekker of niet is over te twisten, maar het is 100% door de EU etc goedgekeurd, dus het is eten.
Een frietboer?quote:Op maandag 17 september 2007 16:48 schreef Barcaconia het volgende:
Het is een frietboer, of een friettent.
Zou Rob daar nou ook vrolijk van worden?quote:Op maandag 17 september 2007 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Lekker of niet is over te twisten, maar het is 100% door de EU etc goedgekeurd, dus het is eten.
geen idee, wie is Rob?quote:Op maandag 17 september 2007 16:51 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zou Rob daar nou ook vrolijk van worden?
Was daar gek aanquote:Op maandag 17 september 2007 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een frietboer?![]()
bek houden dus
Dat het nou niet echt een goeie Nederlandse term isquote:
Dat is precies wat ik bedoel. Eerst is het goedgekeurd en wordt het de markt opgeslingerd. 2 maanden later blijkt er een gif in de verf te zitten et voila...terugtrekken!quote:Op maandag 17 september 2007 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, helemaal niets, vandaar dat er constant producten van de markt gehaald moeten worden omdat er een of ander gif inzit.
Het is niet evil. Het is goor.quote:Maar McD is Amerikaans, dus evil!!!!! bestrijden!!!!!
Qua hygieneregels wel ja...quote:Op maandag 17 september 2007 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, wie is Rob?
Maar het gezeik altijd over McD etc. Alsof je kernafval zit te eten en dat de Nederlandse regering etc dat maar oogluikend toestaat ofzo....
McD moet aan dezelfde regels voldoen als de Librije......
Maar McD bestaat al iets langer dan 2 maanden in NLquote:Op maandag 17 september 2007 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel. Eerst is het goedgekeurd en wordt het de markt opgeslingerd. 2 maanden later blijkt er een gif in de verf te zitten et voila...terugtrekken!
Sigaretten en drank zijn óók goedgekeurd door de EU. Maar als er iets slecht voor je is dan is het die troep wel. Zo zijn er wel meer produkten geweest in het verleden waarvan men dacht dat het wel snor zat en achteraf bleek dat niet het geval.
[..]
Het is niet evil. Het is goor.
Alleen dan kom ik niet uit limburg?quote:Op maandag 17 september 2007 17:17 schreef Scorpie het volgende:
FrietzaakOMG n00b woord zeg, ROFLCOPTER
![]()
Echt zo`n limburgs boertje die dat zegt![]()
Hmmmmmmmm...quote:Op maandag 17 september 2007 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat het nou niet echt een goeie Nederlandse term is.
Een boer verbouwt gewassen of houdt vee. Die bakt geen aardappel in vet en flikkert er mayo op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |